شما خریداری یک جیپ در حال حاضر گام بعدی چیست ؟

FCA Australia boss Kevin Flynn.
آیکون دوربینFCA استرالیا, رئیس, کوین فلین.

هولدن مرگ بدون شک متزلزل کردن محلی صنعت خودرو و پرسش های مطرح شده به عنوان به آینده طولانی مدت از تلاش شرکت ها در سمت راست درایو بازار.

اگر یک نام تجاری به عنوان ريشه و تاسیس در استرالیا به عنوان هولدن می تواند تحت همه چیز به نظر می رسد به خصوص لرزان در اینجا برای یک مارکی مانند جیپ.

چند سال قبل ما با نام تجاری بالا به پرواز در پشت آن-جدید گرند چروکی با فروش نمایی در حال رشد و اوج با بیش از 30,400 فروش سالانه در سال 2014.

با توجه خریداران در حال حاضر شروع به تغییر یکهو به Suv ها آینده نگاه گلگون برای یک نام تجاری است که هرگز ساخته شده است هر چیز دیگری.

به جای همه چیز رفت و به شکل گلابی است. ترکیبی از قابلیت اطمینان مسائل را به یاد می آورد, خدمات مشتری, شکایت, فقیر, سقوط رتبه و به طور فزاینده ای وحشی کمپین های رسانه های اجتماعی دیده می شود جیپ فروش شاقول در سال های پس از.

آن را به فروش می رسد فقط 5519 وسایل نقلیه در سال 2019.

The Jeep Cherokee was recalled on the day it launched in 2018.
آیکون دوربینجیپ چروکی بود به یاد می آورد در روز آن را راه اندازی در سال 2018 است.

FCA استرالیا, رئیس, کوین فلین آورده بود در سپتامبر گذشته به سمت راست کشتی پس از گذراندن چندین سال پیشرو با نام تجاری در هند.

در یک در یک چت با WestWHEELS دوستانه انگلیسی بستری هولدن را گرفتاری چیزی بود که از خواب بیدار کردن تماس.

“من فکر می کنم آن را بلافاصله به ارمغان می آورد تمرکز بر روی دست راست-drive; چگونه راست دست-درایو ویژگی,” او گفت:.

“من تمام تیم با هم در دفتر هنگامی که خبر شکست. این اولین چیزی بود که به رسمیت شناختن با تیم من است که در واقع این کاملا یک برش عمیق اما در همان زمان تاکید مجدد به آنها و هر کس دیگری ما کاملا متعهد به راست-دست-درایو — و استرالیا ایفای نقش کرده است را به بازی.”

آقای فلین گفت: جیپ مسائل در استرالیا بودند منحصر به فرد داده می شود فروش آن رشد کرده اند در سطح جهانی و در توصیف این نام تجاری را از موقعیت فعلی به صورت محلی به عنوان “غیر طبیعی”.

اما او نمی خجالتی و دور از نام تجاری و نقش آن در رکود فروش. “ما در حال حاضر 1.1, 1.2 درصد از Suv ها در عین حال ما در حال جهانی SUV با نام تجاری” او گفت:.

“بنابراین ما در یک موقعیت است که طبیعی است — اما از آن است که از خود ما انجام می دهند. هیچ سوال در مورد که در همه.”

پس از انجام یک “شیرجه عمیق” در شرکت های محلی در عملیات آقای فلین شناسایی پس از فروش مراقبت به عنوان شماره یک کمک کننده به جیپ مشکلات — و یا همانطور که آقای فلین توصیف آن به “شکاف” بین که در آن نام تجاری است و جایی که آن را باید.

“من می گویند احتمالا حدود 80 درصد از ما فاصله است که در واقع پس از فروش و پشتیبانی فنی, مراقبت, همدلی, پاسخ,” او گفت:. “ادراک از مصرف کنندگان — غیر-صاحبان به عنوان خوبی است که ما واقعا نمی مراقبت از مردم است. بنابراین حجم بالا رفت و آنچه که ما انجام نمی شد پر کردن این خلاء است که همه در مورد از افرادی که تصمیم به خرید محصول ما است.

The Jeep Renegade is no longer available.
آیکون دوربینجیپ Renegade دیگر در دسترس نیست.

“من فکر نمی کنم که سازمان در آن زمان مراقبت از آن در زمان نیاز و در حال حاضر ما در حال پرداخت قیمت که خلاء.”

برای کمک به اصلاح وضعیت آقای فلین است repriced بیش از 9000 قطعات خود را تراز وسط قرار دارد با آلیانز بیمه مراکز تماس و ایجاد یک تیم از چهار “پرواز پزشکان” به بررسی مشکلات از نزدیک به عنوان به زودی به عنوان آنها بوجود می آیند.

“اگر ما تا به حال یک خر خر کردن از یک موضوع ما می توانیم اعزام آنها را به مطمئن شوید که ما در حال گرفتن در بالای این موضوع فورا” آقای فلین گفت.

“بنابراین اگر یک نمایندگی خودرو در آنها مشکل داریم آنها کاملا نمی تواند به مقابله با ما می توانید بر روی آن پرش بنابراین ما می تواند به برقراری ارتباط با مشتری در همان زمان به عنوان پیدا کردن موضوع است.”

آقای فلین گفت: چنین رویکردی کمک خواهد کرد که جلوگیری از این نوع از اصطکاک است که پس از آسیب را برای نام تجاری.

“ما نیاز به پیدا کردن چه بود اولین بار چیزی شد بی این که آیا آن یک رابطه, ویژگی های سکسکه هر چه? اگر ما می خواهم یک تصمیم اولیه در فرایند آن را هرگز بدست به جایی که در آن است. آن را تنها زمانی که ما در حال ارائه راه حل های ما به این نوع از سطوح.”

یک کمپین بازاریابی جدید است که در آثار و راه اندازی خواهد شد به زودی. با این حال آقای فلین است که تحت هیچ توهم تغییر تصویر نام تجاری آسان خواهد بود. “من فکر می کنم ما باید حق اهنگ اما من فکر می کنم ما باید به اذعان جایی که ما,” او گفت:.

“وجود دارد هیچ نقطه کوبیدن یک درام در مورد فوق العاده جیپ در غیر این صورت شما فقط از ریختن بیشتر در مردم برداشت.

“صادقانه به شما بگویم من به مراتب بیشتر مثبت چقدر صاحبان عشق جیپ خود را از منفی اما منفی چیزی است که واقعا تبدیل به یک سر و صدا در رسانه های اجتماعی و ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال پرداختن به آن است.

“من فکر می کنم اگر ما حق دریافت اهنگ و ما صادقانه به اثبات پودینگ در غذا خوردن و نکته کلیدی برای ما است که به ارائه آن. و من فکر می کنم ما خواهد شد.”

البته تمام بازاریابی هوشمند در جهان کمک خواهد کرد اگر محصول را انجام نمی آنچه در آن نیاز به.

Jeep Wrangler had a one-star ANCAP rating, now three stars.
آیکون دوربینجیپ مخاصم تا به حال یک ستاره ANCAP امتیاز در حال حاضر سه ستاره.

گرند چروکی بود با ضربه های بی شمار به یاد می آورد و قابلیت اطمینان مسائل مربوط به به روز رسانی چروکی بود به یاد می آورد در سال 2018 در همان روز آن را به عنوان راه اندازی شد در حالی که مخاصم جلب توجه ناخواسته در سال گذشته با یک ستاره ANCAP سقوط رتبه (پس از به روز رسانی به سه ستاره).

“وجود دارد یک طیف تفاوت بین آن روزها در کیفیت و امروز در کیفیت” آقای فلین گفت: قبل از اضافه کردن نام تجاری جهانی تصمیم گیرندگان بودند روی به اطمینان حاصل شود آن استرالیا عملیات بودند تبدیل به اطراف.

“آنها وجود دارد برای حمایت از ما و واضح است که آنها در حال تماشای ما مانند یک شاهین.”

بدون جزئیات خاص هر مدل های جدید برای کمک به تجاری به جلو آقای فلین گفت: در حال حاضر خط به بالا خواهد بود ساده برای کمک به فروشندگان.

تبادل نظر کوچک off-roader دیگر ارائه می شود در حالی که قطب نما, Cherokee و گراند چروکی که سه ردیف خط با ارزان ورود مدل های axed با توجه به فروش کم.

آقای فلین گفت: وجود حوزه را بیشتر از نام تجاری در حال حاضر طیف وسیعی از وسایل نقلیه به خصوص قطب نما قبل از معرفی مدل های جدید. “قبل از اینکه ما شروع به دنبال از طریق فروشگاه شیرینی, اگر من می تواند پر کردن این شکاف پس از آن ما باید یک پایه محکم,” او گفت:.

“هنگامی که شما یک جامد پایه و پس از آن ما می توانید بپرسید چه چیز دیگری ما می خواهیم انجام دهیم. اما من یک نمونه کارها در لحظه: من به حداکثر رساندن آن هستند که ما در حق ما موقعیت ؟ هیچ.

“پس بیایید ثابت است که اولین بار قبل از ما شروع به تلاش برای پلاگین خوب به دارا است.”

او نیز پذیرفته بقیه FCA را علامت های تجاری در استرالیا — فیات کرایسلر و آلفا رومئو — تا به حال نیز تا به حال یک بار از آن به تازگی ساخت جیپ موفقیت حتی بیشتر مهم است.

“برای شانس ما را در بهبودی ما را به جیپ چیز درست است.”

دریافت آخرین اخبار از thewest.com.au در صندوق پستی خود را.

ثبت نام برای ایمیل های ما

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im