خواهد خرید تا کنون بود ؟

زمانی که فروشگاه های بازگشایی درهای خود را آشنا, صدای صفیر هنوز هم خوش آمد می گوید مشتریان در ورودی: این وزش ناگهانی تهویه مطبوع سوسو زدن جلا سنگ مرمر طبقه احساس واقعا نمی دانستند که در آن برای شروع است.

اما فراتر از درهای جدید و ناآشنا مناظر در انتظار: دست-ضد عفونی کننده اسپری های پراکنده در هر سطح کارکنان smizing از طریق چهره خود را با ماسک های نشانه نمایش چک لیست از “آنچه ما انجام می دهیم به شما در حفظ و امن است.” زمانی که Saks Fifth Avenue بازگشایی در هوستون, فروشگاه مهر یک دنباله از هشدار بر روی آن سفید و کاشی کف در blocky سیاه متن درخواست خریداران به “لطفا اجتماعی حفظ فاصله حداقل شش فوت از دیگران است.”

این بخش-فروشگاه خرید در طول یک بیماری همه گیر.

پس از چند ماه از مستند, دنیای خرده فروشی است که نرفت. اقامت در خانه سفارشات شروع به بلند کردن حتی به عنوان coronavirus-مرگ و میر ناشی از کوه. و در آن مکان و فروشگاه — هنگامی که آماده به فایل برای ورشکستگی شده اند در میان اولین به بازگشت نورد دقیق ایمنی برنامه.

Saks Fifth Avenue, شروع باز کردن درهای خود را در تگزاس روز جمعه گذشته و گفت: هدف آن باز کردن چند اوهایو و فلوریدا فروشگاه های این هفته است. گالری لافایت شروع به بازگشایی فروشگاه خود را در فرانسه در روز دوشنبه. Nordstrom گفت که در اوایل این هفته این شرکت قصد دارد به 32 فروشگاه های باز — یک ترکیب کامل-خط فروشگاه ها و Nordstrom Rack مکان در کارولینای جنوبی تگزاس و اوکلاهما و تنسی. Selfridges و Harrods نیز انتظار می رود به بازگشایی در هفته آینده موضوع را به دولت بریتانیا احكام است.

تا کنون برنامه های خود را مشابه: کارکنان را به پوشیدن ماسک و ارسال به نمایش درمانی; برخی از فروشگاه پوسته خواهد شد پیکربندی مجدد برای ایجاد فضای بیشتر و ترویج یک طرفه جریان ترافیک; مشتری ظرفیت محدود خواهد شد; فروشگاه های تمیز خواهد شد بیشتر; ساعت کاهش خواهد یافت; ضد عفونی کننده دست خواهد آزادانه در دسترس در فروشگاه حوادث و یا هر گونه خدمات نیاز به تماس نزدیک (زیبایی آموزش, پستان بند, اتصالات) خواهد بود به حالت تعلیق و یا اقتباس شده است.

نیز وجود دارد چند تفاوت: در Nordstrom همه کارکنان پوشیدن دستکش برای مثال; در Saks آنها را ندارد.

در عین حال حتی با این برنامه های اعلام شده و یا به زودی به شود اعلام کرد هیچ یک از خرده فروشان می دانید که چگونه آنها را دریافت کرده است.

“ما این ایده از آنچه در آن می گذرد به مانند هنگامی که ما باز کردن درب” گفت: جیمی Nordstrom با شرکت رئیس جمهور از فروشگاه. “ما می تواند به اشتباه در حدود نیمی از آن است.”

با وجود سال از بحران مالی, هدف از فروشگاه های بزرگ تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. آنها هنوز هم یک توقف فروشگاه برای آلاینده های فروشگاه کالا; آنها هنوز خانه به بابا نوئل عکس ops و وحشت خرید قبل از تعطیلات; آنها هنوز هم وجود دارد در تخیل به عنوان تنظیمات برای فیلم makeovers و پانسمان-اتاق مونتاژهای.

بسیاری از مردم گرسنه هستند به این نوع از تجربه خرید دوباره. اما بسیاری از آنها نیز احساس “از نظر روانی آسیب پذیر” گفت: Michael R. سلیمان یک رفتار مصرف کننده مشاور.

“بدیهی است که آن را برای رفتن به یک downer” او گفت:. “هیچ کس می خواهد به خارج وجود دارد با پوشیدن ماسک, حتی اگر آن را از گوچی.”

مصرف کنندگان ممکن است به نوبه خود به خرید, به عنوان آنها در گذشته برای مقابله با استرس های عاطفی از این لحظه. در عین حال چگونه می توان از آنها فرار که استرس زمانی که آنها احاطه یادآوری از آن ؟

“اساسی ترین چیزی که مردم به دنبال این است که سلامت و رفاه: من از رفتن به امن است ؟” گفت: مریم Portas یک خرده فروشی مشاور و گوینده. “که گفت: واقعیت این مردم می خواهید برای آمدن به این فضا معنی است که آنها در حال رفتن به خرید. آنها را ساخته اند تلاش است. آنها قصد.”

برداشت اول

مانند مجلل هتل ها و رستوران ها و فروشگاه های بالا پایان باید همیشه سعی به پنهان کردن خود را در تلاش های تعمیر و نگهداری از مشتریان مبادا یک ولگرد طبقه بافر کم نور و درخشش لوکس. دیگر نه.

برای همه گیر-عصر خرده فروشان بیشتر نشانه آشکار از تمیز کردن بهتر است. یکی از تمیز کردن تجاری, شرکت, Enviro-استاد حتی آغاز کرده است مشتریان ارائه گواهی به چسبیدن به در ویندوز خود را اثبات آنها دریافت یک “ویروس بخارساز” خدمات.

دید اطمینان ارائه می دهد و با احتیاط خریداران نیاز به اطمینان. شروع می شود که در ورود به فروشگاه خود را.

“این مهم است که اقدامات اجرا شده قابل مشاهده هستند و تبدیل به آیین” گفت: اندرو کیت رئیس جمهور Lane Crawford بالا پایان بخش فروشگاه های زنجیره ای در هنگ کنگ و چین (که در آن مکان در نوار یکی در پکن مرکز باقی مانده باز در طول شیوع کروناویروس).

کیت گفت: ذخیره کارکنان مانند بسیاری از دیگران باید ماسک می پوشند و خود را در دماهای بررسی می شود زمانی که آنها می رسند. بنابراین باید Lane Crawford مشتریان (که او نیز خود را اعلام تاریخ سفر). چنین سیاست هایی بعید به گرفتن در مناطق دیگر Portas گفت.

“من نمی توانم در جایی مثل انگلیس با داشتن متوسط چک در هر ورود و نقطه خروج را برای مشتریان,” او گفت:. “آن را احساس نمی کند مانند یک فرهنگی مناسب است. چه احساس اطمینان در آسیا ممکن است احساس خاموش-قرار دادن در اینجا هنگام خرید یک قطعه جدید از مد. آن است که هنوز در مورد فروش یک رویا, بعد از همه, حتی اگر این خرده فروشی های جدید واقعیت است.”

محمدجواد Munsell یک خرده فروشی طراح و مدیر خلاق افسر در MG2 یک شرکت معماری در سیاتل ارائه شده تعدادی از راه های خرده فروشان می تواند به ساخت محیط های گرم پس از ورود. آنها می تواند همکاران نشان می دهد شخصیت با سفارشی دنده محافظ; ساخت استادانه درست شده و لذت بخش نمایش کالا; منتشر حافظه-فراخوانی رایحه در سراسر فروشگاه; و یا بازی موسیقی با کیفیت بالا برای افزایش انرژی به خصوص هنگامی که وجود دارد کمتر خریداران در اطراف.

شرکت نباید این مراحل تنها در آستین ، flagships در نیویورک و یا لس آنجلس Munsell اضافه شده اما در خود نسبتا نادیده گرفته حومه مکان های بیش از حد.

“خرده فروش است که برای موفقیت در حال رفتن به درک ارزش است که حومه تجربه” Munsell گفت.

Nordstrom گفت: استراتژی خود را برای آن 116 محل (به زودی به 100 با بسیاری از در حومه شهر) است که به “overcommunicate.” قبل از بازگشایی این شرکت می خواهد به آماده شدن برای خریداران آنچه انتظار می رود با ارسال عکس ها و فیلم ها از تغییرات در رسانه های اجتماعی. آن را می خواهد به نگه داشتن مشتریان دست در دستکش, اجتماعی دور نوع راه — از لحظه ای که آنها راه رفتن در (و در حال دست یکبار مصرف ماسک) برای لحظه ای آنها را بررسی کنید (پشت پلکسی گلاس پارتیشن).

“ما در حال فکر کردن در مورد چگونه ما واقعا دو را در برقراری ارتباط نه فقط از طریق نشانه و یا نوار کاست بر روی زمین” Nordstrom گفت: “اما به معنای واقعی کلمه در برقراری ارتباط — داشتن مردم در درب صحبت کردن مشتریان از طریق آنچه که در هدایت آنها در طول سفر خود را در هر راه که می خواهید مشتریان.”

که می شود به یک VIP?

قلب تپنده یک فروشگاه است که زیبایی counter — به طور معمول در طبقه اول و در نزدیکی مشغول ورودی کارکنان مشتاق و eagle-eyed نمایندگان از هر نام تجاری.

Makeovers و دودی چشم آموزش اتفاق می افتد در اینجا. عطر spritzed و مرطوب کننده نمونه وجود دارد. مقدار زیادی از پول صرف شده است. اما بدون پوست به پوست در تماس با تجربه تست و خرید محصولات به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.

“علامت های تجاری در حال رفتن به باید بسیار مبتکر” Munsell گفت. “ما هنوز هم نیاز به کسی برای کمک به ما از طریق طبقه بندی گسترده ای از انتخاب.”

مجازی سعی فایرفاکس — فناوری در حال حاضر در حال استفاده توسط Sephora و Ulta در میان دیگران — می تواند تبدیل به استاندارد است. کارکنان نیاز به پیدا کردن راه های جدید برای نشان دادن نحوه استفاده از محصولات آنها هنوز هم ممکن است قادر به قرار دادن آرایش چشم در یک مشتری (هر چند که می تواند نقض اجتماعی فاصله) اما رژ لب و پودر نمی تواند اعمال می شود پشت یک ماسک صورت. و هر کس نمی خواهد می خواهید لمسی با فناوری بالا را تجربه کنند.

در ساکس و Nordstrom, لباس آورده و به اتاق پرو خواهد بود قرنطینه (48 ساعت در ساکس, 72 در Nordstrom) قبل از بازگشت به فروش زمین. همان می رود برای بازگشت — و Nordstrom انتظار آن چند روز اول در کسب و کار به عنوان یگانه بازده کالا خریداری آنلاین در طول مستند.

در Saks پا پوشش استفاده می شود که تلاش در کفش نیز پایین پرتاب شد و پس از یکی استفاده کنید. Nordstrom خواهد تکیه بر دید فاصله از اتاق پانسمان و ارسال فرم نشان می دهد آخرین بار آنها پاک — که خواهد شد پس از هر مشتری این شرکت اعلام کرد.

اگر این همه برای تلفن های موبایل مانند بیشتر صمیمی شخصی و VIP-سبک تجربه نسبت به خرید سنتی سفر که عمدی.

اکثر فروشگاه های بالا پایان انتظار دارند پا کاهش ترافیک در بالا و دو رقمی زمانی که آنها بازگشایی درهای خود را به خصوص در شهرستانها وابسته به گردشگری خریداران. در پاریس با نیکولا Houzé گالری لافایت رئیس اجرایی گفت که او انتظار ندارد برای دیدن بازگشت به سطح عادی و طبیعی از کسب و کار تا پایان سال 2021 و اضافه کرد که آن را از دست داده بود “صدها میلیون” یورو ارزش مورد انتظار فروش.

اما انتظار این است که آن دسته از خریداران که آیا بازگشت در ماه های آینده خواهد شد به مراتب بیشتر احتمال دارد به خرید. به سادگی قرار داده و خرده فروشان نیاز به فروش بیشتر کالا به کمتر خریداران. و این بدان معناست که نورد از روی فرش قرمز.

مارک Metrick رئیس جمهور ساکس گفت که در حالی که فروشگاه ساعت کاهش خواهد یافت و این شرکت را پیشنهاد-انتصاب خرید قبل از افتتاح و پس از بسته شدن “به مردم این فرصت را برای یک سرویس زمانی که فروشگاه محدود به فقط چند مشتریان است.” مجازی قرار ملاقات به فروشگاه از طریق ویدئو کنفرانس نیز در این خط لوله است. Lane Crawford تا به معرفی یک نرم افزار است که اجازه می دهد تا همکاران ارسال شخصی به نظر می رسد به مشتریان.

ناهار خوردن و داش

قبل از همه گیر خرده فروشان به طور فزاینده ورود به کسب و کار مهمان نوازی. اما در حال حاضر بخش-فروشگاه گزینه های ناهار خوری — از کافی شاپ ها به میله کوکتل — در شهرهایی مانند لندن و نیویورک توقیف. هنگامی که آنها را بازگشایی بیشتر رعایت خواهد شد به محلی احكام در محل برای صنعت مهمان نوازی از دو برابر فاصله بین جداول و آنلاین به جای فیزیکی منوها.

“این قطعا رفتن به نگاه های مختلف برای برخی دوره از زمان” Nordstrom گفت.

در بریتانیا حداقل خدمات مواد غذایی آغاز شده است به رزومه در برخی از فروشگاه های بزرگ. به سالن غذا در Selfridges بازگشایی در مارس 1, البته با تعداد محدودی از خریداران مجاز در داخل یک طرفه ترافیک سیاست ضد عفونی کننده دست پمپ در همه جا و عطسه سپاه پاسداران برای کارکنان که او نیز باید خود را به درجه حرارت بررسی می شود یک بار در روز.

در نهایت آن را به عهده گرفت و مواد غذایی و آشامیدنی خدمات را به حالت عادی بازگشت. سخت اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود آرام — مثل ساکس’ تصمیم به نزدیک کردن دستگاه آسانسور به مشتریان مگر اینکه آنها افراد مسن یا معلول. (پله برقی هنوز در خدمات چند مرحله مشخص می شود به نگه داشتن خریداران 6 فوت از هم جدا.)

اما آخرین توقف مشتریان معمولا در فروشگاه — صندوق — ممکن است برای همیشه تغییر دهید.

در Lane Crawford متمرکز ثبت پول نقد جایگزین شده اند از راه دور نقاط از فروش برای محدود کردن خطوط در حالی که همکاران پرسه زدن طبقه با قرص و یا گوشی های (پوشیدن دستکش برای رسیدگی به همه پول نقد و کارت اعتباری و معاملات).

فروشگاه در حال حاضر در حال تبدیل شدن بیشتر فن آوری زرنگ و دانا پل خود را e-commerce و آجر و ملات کسب و کار. COVID-19 بدان معنی است که این تلاش ها بوده است شتاب چند سال. اما این شتاب نیاز به پول و زمان است که در تامین کوتاه مدت و حتی قبل از این مستند شروع ویرانگر خرده فروشان.

هنوز Nordstrom خوش بینانه به نظر می رسد در روزهای منتهی به فروشگاه’ بازگشایی, اعلام, به عنوان اگر عادت به صنعت خود را ثابت و بی رحم را تغییر دهید.

“بسیاری از فروشگاه های بزرگ که دور رفته اند بیش از گذشته 20 تا 30 سال — آنها را متوقف و تغییر آنها متوقف شد, در حال تحول,” او گفت:. “لحظه به لحظه شما را متوقف در حال تحول مشتری در حال رفتن به حرکت می کند. چه کسی می داند چه curveball انداخته می شود ما یک هفته از در حال حاضر؟”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de