Waikiki پارکینگ های عمومی خالی نشسته با توجه به descreet علامت

Waikiki بدنام است برای عدم وجود خود را از پارکینگ به خصوص ارزان پارکینگ — در عین حال یک شهر خیلی با 50 غرفه در قلب گردشگری منطقه نشسته است خالی است.

این وضعیت غیر قابل توضیح به عقب می رود به یک 2015 توافق بین شهر و PACREP 2, LLC توسعه دهنده ریتز-کارلتون خوابگاه Waikiki در ساحل به طور موقت تعطیل مجاور Kuhio-Kaiolu شهرداری پارکینگ برای یک ساخت و ساز منطقه عملیات.

ریتز-کارلتون توسعه دهندگان موافقت به پرداخت این شهر $750,000 بیش از چهار سال برای استفاده از بسیاری پیشرفت زیادی هنگامی که به پایان رسید و بازگشایی آن توسط 31 مارس 2019.

آن را دوباره باز Dec. 5 هشت ماه دیر و بدون هر گونه علائم نشان می دهد آن را در دسترس برای پارکینگ های عمومی.

آن را از آنجا نشسته عمدتا خالی است.

برای ورود به بسیاری رانندگان باید به نوبه خود makai خاموش Kuhio خیابان به آنچه به نظر می رسد در جلوی خانه برای ریتز-کارلتون خوابگاه.

هنگامی که رانندگان به نوبه خود به جلوی خانه آنها دیدن مرده-پایان ثبت نام و هتل خدمات ورودی با هیچ نشانه ای از پارکینگ های عمومی فراتر از آن. برای رسیدن به پارکینگ های عمومی و رانندگان باید برای رفتن زیر یک بخشی از ریتز-کارلتون ساختمان.

“اگر آنها به بازار عرضه شده این زیادی به آن خواهد بود کامل 24/7 گفت:” Waikiki محله عضو هیئت مدیره جف مقرر است که یک برنامه ریز شهری. “آن را در یک محل نخست, اما آنها نمی توانست از آن ساخته شده کمتر کاربر پسند. فقط هیچ راهی وجود دارد که شما می دانید وجود دارد پارکینگ عمومی بازگشت وجود دارد” مقرر گفت.

پارکینگ در محفظه اصطبل هزینه $1.50 در هر ساعت پنج دقیقه حداکثر. زیادی باز است 24/7.

یک سبز پارکینگ ثبت شد ارسال شده در فوریه. 23 در Kuhio خیابان در ورودی اما نشانه بنا در همکاری با Waikiki مديريت حمل و نقل و انجمن آسان است به از دست ندهید. رانندگان که می رویم سر الماس ممکن است اشتباه به عنوان نشانه ای است که در گذشته نقطه عطفی در نزدیکی Kaiolu خیابان.

“وجود دارد هیچ بهانه ای” برای “چنین یک وضعیت غیر قابل قبول” به ویژه در جامعه ای که به شدت نیاز به پارکینگ و مبارزات با بیش از حد ترافیک مقرر گفت.

نه تنها رانندگان از دست رفته مناسب و ارزان پارکینگ در Waikiki اما در این شهر گم شده را در یک پتانسیل منبع درآمد.

این $750,000 که ریتز کارلتون توسعه دهندگان پرداخت می شود برای استفاده از بسیاری برای چهار سال بود در حال حاضر تخفیف به آنچه در شهر بود و درآمد از پارکینگ اصطبل. اصل 58 اصطبل می تواند تولید تا $762,120 یک سال اگر هر غرفه اشغال شده بود در 24 ساعت شبانه روز.

این شهرستان نیز بیش از $440,000 چون از هشت ماه تاخیر در افتتاح پارکینگ. عدم استفاده از دسامبر. 5 بازگشایی می تواند اضافه کردن به عنوان آنجا که $150,000 شهر را از دست دادن. در نهایت به تازگی پیکربندی مجدد بسیاری با هشت کمتر پارکینگ اصطبل معنی بالقوه از دست دادن یکی دیگر از $288 هر روز در متر پارکینگ پرداخت.

گروه شهرستان از خدمات حمل و نقل سخنگوی تراویس Otas گفت که “در اولویت بازگشایی زیادی برای پارکینگ های عمومی شهر است و نه به دنبال جبران خسارت برای تاخیر در بازگشت بسیاری به این شهر است.”

PACREP بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

وضعیت به دست آورد انتقاد از برخی از اعضای Waikiki در جامعه که می گویند که این محاسبات مالی موفق به حساب ضرر و زیان را از کسب و کار در این نزدیکی هست که مشتریان در حال رفتن به جاهای دیگر برای جلوگیری از تنگ پارکینگ شرایط. آنها همچنین نمی آدرس نصب سرخوردگی از کسانی که در تکاپوی پیدا کردن مقرون به صرفه پارکینگ. و نه آنها را در نظر بگیرید که نقش کمبود پارکینگ بازی در تشدید Waikiki ترافیک با اضافه کردن بیشتر گردان رانندگان به مخلوط.

“ما شده است در انتظار سال های بسیاری برای این زیادی به بازگشایی” گفت: Kozue Ng, مدیر, آناناس County, خرده فروشی و بوتیک مرز پارکینگ. “مشتریان ما استفاده می شود به پارک در بسیاری قبل از. کسب و کار سخت تر و سخت تر و سخت تر در Waikiki. یکی از دلایل این است که مردم نمی خواهید برای آمدن به Waikiki به دلیل پارکینگ. آنها نمی خواهید به راه رفتن.”

Ng ابراز ناباوری بسیاری تا به حال بازگشایی این شهر تا به حال مطلع کسب و کار در این نزدیکی هست. او گفت: این شرم آور است که بسیاری نشسته است خالی هنگامی که کسب و کارهای محلی شده اند می تواند کمک به این شهر بدست آوردن کلمه را به مشتریان که نمی دانم آن وجود دارد.

شهرستان سخنگوی الکس Zannes گفت که این شهرستان هماهنگی نصب و راه اندازی اضافی علامت با Waikiki, حمل و نقل, انجمن مدیریت برجسته ورود به بسیاری و در دسترس بودن پارکینگ. اما او نمی باید برآورد تاریخ نصب و راه اندازی.

علامت Harpenau که زندگی در نزدیکی ریتز-کارلتون گفت: او را نه لزوما ناراضی که چند می دانم در مورد پارکینگ. قبل از بسیاری بسته در سال 2015 Harpenau گفت: آن را به شدت استفاده می شود توسط نوار مراجعان بودند که با صدای بلند بود و اواخر شب دعوا.

او گفت: بسیاری خالی است و فقط یک مثال دیگر از مسئولان شهرستان عدم پیگیری از طریق معاملات آنها را با توسعه دهندگان.

“کسی که باید تنبیه برای این است. این شهر در حال از دست دادن مقدار زیادی از پول در آن گفت:” Harpenau که در میان منتقدان که قبلا در مورد سوال یکپارچگی ریتز-کارلتون توسعه دهندگان که برج طرح تحت فشار قرار دادند و منطقه بندی محدودیت ها و نیاز های خاص معافیت.

Waikiki محله عضو هیئت مدیره مقرر گفت: این شهرستان نیاز به دوباره این موضوع را بی درنگ. او می خواهم این شهرستان به دنبال ضرر و زیان از تاخیر در افتتاح و از غرفه کمبود.

“این یک مقدار ناچیز از پول است که ما در حال صحبت کردن در مورد” مقرر گفت.

مقرر نیز می خواهد از شهرستان برای کار با ریتز-کارلتون و Waikiki حمل و نقل مدیریت انجمن به نصب علامت های اضافی به منظور جلب مردم به بسیاری. و در صورت امکان او می خواهم این شهرستان برای قرار دادن الزامات بازاریابی در ریتز-کارلتون.

“این شهر را هدف باید برای دریافت کنید که زیادی پر شده اما در حال حاضر وجود دارد این است که هیچ انگیزه ای برای ریتز-کارلتون به بازار که زیادی” مقرر گفت. “هر یک از ماشین که پارک وجود دارد بالقوه محرک به مهمانان خود است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>