برای مبارزه با کروناویروس غفلت نکنید ایمنی و التهاب

در حالی که بسیاری از افراد تمرکز به عنوان آنها باید در اجتماعی فاصله چهره پوشش شستن دست ها و حتی خود انزوا به محافظت در برابر مرگبار coronavirus در حال حاضر ravaging کشور بیش از حد چند پرداخت توجه جدی به دو نفر دیگر از عوامل بسیار مهم به خطر ابتلا به COVID-19 عفونت و بالقوه آن شدت.

کسانی که عوامل ایمنی است که باید تقویت و التهاب که باید سرکوب شده است. من به لمس در هر دو در گذشته ستون اما در حال حاضر که ماه از همه گیری های مربوط به محدودیت های نهفته زندگی میلیون ها نفر و پس از دیدن است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به آلوده و مرگ ایمنی و التهاب حکم بحث بیشتر و توجه عمومی است.

یک واقعیت مسلم است: افراد مسن به ویژه آسیب پذیر هستند به این بیماری و عواقب بالقوه کشنده. اما “مسن” لزوما به معنای “است.” در حالی که افراد مسن تر از 80 در حال 184 بار بیشتر احتمال دارد به مرگ از COVID-19 از کسانی که در 20s خود دکتر نیر Barzilai علمی مدیر آمریکایی فدراسیون برای پیری تحقیقات اشاره می کند که آسیب پذیری را افزایش می دهد با شروع در حدود سن 55.

دفاع ایمنی بدن با افزایش سن کاهش. که یک واقعیت اساسی است از زیست شناسی. به عنوان مثال با پیشرفت سن طبیعی قاتل سلول های عمده ایمنی سلاح تبدیل شدن به کمتر موثر در از بین بردن ویروس در سلولهای آلوده. اما این به آن معنا نیست که هیچ چیز می تواند انجام شود به سرعت و یا گاهی اوقات حتی معکوس ایمنی کاهش گفت: Barzilai که هدایت موسسه پیری تحقیقاتی در کالج پزشکی آلبرت اینشتین.

در همان زمان التهاب در بافت های سراسر بدن را افزایش می دهد با سن یک واقعیت است که کمک می کند تا coronavirus به بدن اتصال به مولکول ها در بینی و ریه ها و ویران جنت پروردگار مدیر موسسه التهاب و پیری در دانشگاه بیرمنگام در انگلستان توضیح داد: در یک وبینار در این ماه.

بافت چربی به عنوان مثال باعث افزایش التهاب و ارائه افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر در معرض یک COVID عفونت است.

در اینجا هم در حال تاسیس و راه هایی برای کاهش التهاب و در نتیجه افزایش مقاومت به این بیماری کشنده. پایه سلاح های رژیم غذایی و ورزش در دسترس هستند به مراتب بیشتر از مردم در حال حاضر خود سود منافع خود را. شیوه زندگی می تواند تاثیر عمده ای در سیستم ایمنی بدن یک فرد برای بهتر یا بدتر خداوند گفت.

صحبت من به تازگی به یک دوست که “فرار” شهر نیویورک در اوایل مارس برای جلوگیری از COVID-19. اما در حالی که او کاهش می یابد خود را در خطر عفونت با محدود کردن تماس با افراد دیگر او را به دست اورد وزن از دست توده عضلانی و در حال تبدیل شدن به تقریبا بیحرکت است همچنین در حال حاضر بیشتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به طور جدی بیمار اگر او باید قرارداد ویروس.

“اسکلتی عضلانی کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن” خداوند گفت.

انقباضات عضلات اسکلتی تولید پروتئین به نام myokines که با تقلیل التهاب, از مزایای بهداشت و درمان. Myokines سر و گوش آب عفونت و نگه داشتن التهاب از گرفتن از دست, او گفت:. همچنین ورزش عضله اسکلتی کمک می کند تا به کاهش چربی بدن و افزایش قدرت سلولهای کشنده طبیعی هر چه سن شما. 85 ساله که افزایش توده عضلانی بهتر است قادر به بازیابی از COVID, او گفت:.

گسترده تر و یا شدید ورزش کمتر التهاب خداوند گفت. او اشاره کرد که کسانی که کمتر از 3000 مراحل بعد را به بالاترین سطح التهاب در حالی که کسانی که از 10 ، 000 یا بیشتر مراحل روزانه حداقل التهاب است. اما انزوای اجتماعی ندارد به شما یک سیب زمینی نیمکت.

“شما نمی نیاز به هر گونه تجهیزات ویژه,” او گفت: پس از عدم توانایی برای رفتن به ورزشگاه و یا حتی در خارج نیاز نمی تواند مانع گرفتن در آن 10 ، 000 قدم. او پیشنهاد کرد تمرینات مانند پاشنه آفریند پا را افزایش می دهد و نشستن به ایستادن در تمرینات. شما حتی می تواند استفاده از دو قوطی لوبیا شما مواجه نگردند برای تقویت عضلات بازو. و یا در نظر گرفتن بالا و پایین رفتن از پله ها و یا حتی یک گام است که سود اضافه شده از تقویت عملکرد قلب.

ورزش به خصوص برای افراد با شرایط بهداشتی مزمن که باعث افزایش آسیب پذیری خود را به جدی COVID عفونت است.

“مهم نیست که چه وضعیت خود را ورزش خود را بهبود ایمنی” خداوند گفت.

ورزش منظم همچنین می تواند به بهبود خواب خود را که می تواند به سرکوب التهاب و نگه داشتن سیستم ایمنی بدن شما را از نیاز به کار اضافه کاری. هدف برای 7-8 ساعت خواب در شب. اگر ویروس مرتبط با اضطراب نگه داشتن شما بیدار سعی تای چی مدیتیشن و یا آرام سازی پیشرونده عضلانی (از سر به سر) برای کاهش استرس و آرام کردن ذهن و بدن خود را. اجتناب از خوردن یک وعده غذایی بزرگ در اواخر روز و یا مصرف کافئین بعد از ظهر. شاید خوردن یک موز یا نوشیدن یک لیوان شیر گرم حدود یک ساعت قبل از خواب.

که من به ارمغان می آورد به آنچه که برای بسیاری از بزرگترین چالش های بهداشتی در طول coronavirus بحران: مصرف متنوع و غنی از مواد مغذی, رژیم غذایی و نگه داشتن کالری مصرفی تحت کنترل است. به نظر می رسد پخت تبدیل به یک تفریح و سرگرمی محبوب برای بسیاری از پناه گرفتن در خانه و عواقب آن — افزایش وزن و overconsumption از شکر و آرد تصفیه شده — می تواند به افزایش استعداد ابتلا به ویروس. اضافه وزن و ضعف سیستم ایمنی بدن و چربی شکم به ویژه در افزایش آسیب رساندن التهاب است.

خبر خوب به گفته دکتر لئونارد Calabrese بالینی درمان در کلینیک کلیولند است که حتی مقدار کمی از دست دادن وزن می تواند ضد التهاب سود کمک اجتناب از غذاهای بسیار و خوردن بیشتر میوه و سبزیجات تازه که نسبتا کم کالری و سرشار از مواد مغذی محافظ.

به خصوص مفید هستند مواد غذایی غنی از ویتامین C — همه شیوه ای از مرکبات (پرتقال و گریپ فروت clementines و غیره.), فلفل قرمز و اسفناج و پاپایا و کلم بروکلی — و روي از جمله صدف (صدف در یک نیروگاه از روي) دانه و محصولات لبنی و گوشت قرمز و لوبیا و عدس و آجیل.

برای کسانی که نوشیدن الکل این مواقع استرس می تواند وسوسه overconsumption. بیش از توصیه می شود از دو نوشیدنی در روز برای مردان و یکی برای زنان می تواند به کاهش ایمنی-افزایش مواد مغذی در بدن و اختلال در توانایی سلول های سفید خون برای مبارزه با میکروبی مهاجمان Calabrese یادداشت ها. برای کسانی که نوشیدن 5 اونس خدمت از شراب قرمز در روز به طور گسترده ای به عنوان یک جزء مفید ضد التهابی به سبک مدیترانه ای رژیم غذایی.

گزارش ارتباط کمبود ویتامین D با افزایش خطر ابتلا شدید COVID-19 عفونت باعث شد که برخی از مردم به اقداماتی که ممکن است در نهایت تضعیف سلامت خود مانند جوابی نیامد و بدون محافظت در مقابل نور خورشید است که می تواند منجر به سرطان پوست و مصرف مقادیر بیش از حد مکمل ویتامین D است که می تواند ناراحت کننده علائم گوارشی.

سالم سطح خونی ویتامین D می تواند هر چند کمک به حفظ سیستم ایمنی بدن را قوی و احتمالا کمک به جلوگیری از آن را از خشم خارج از کنترل باعث سايتوکين طوفان است که می تواند به شدت آسیب ریه ها و بافت های دیگر و منجر به بسیاری از COVID-19 مرگ و میر. اما برای کسانی که در حال حاضر سالم سطح ویتامین D وجود دارد تاسیس ایمنی بدن بهره مندی از مصرف بیش از 2000 IU از ویتامین D-3 در روز است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de