هفتگی خوار: نگه داشتن رستوران امن است و یک مسئولیت مشترک

جهان تبدیل شده تقسیم بین کسانی که شانه coronavirus مانند آن را هیچ معامله بزرگ است و کسانی که نظر هر شیء سطح و فرد به عنوان یک پتانسیل آلاینده.

من جایی در میان نیست پارانوئید در مورد بیمار شدن اما منطقی محتاط وقتی که می آید به قوانین اساسی بهداشت است که نگه داشتن افراد سالم بیشتر از زمان نه فقط در طول یک بیماری همه گیر.

من خودداری از دست زدن به سطوح مانند دستگیره درب و دکمه های آسانسور با دست من. من با استفاده از آرنج یا مچ دست به جای, و اگر من با استفاده از دست من شستن بلافاصله.

رستوران ها بخشی از معیشت و چون من را از این اقدامات احتیاطی روزانه من هیچ تردیدی خوردن در آنها تقریبا هر روز. من راه می رفت از استقرار فقط یک بار به دلیل ازدحام بیش از حد در یک nonpoliced سالن غذا.

توصیه من به کسانی که نگران سلامت خود را به چوب برای پخت و پز خانه تحویل و یا takeout چون شما بعید است که برای لذت بردن از تجربه اگر شما نگران هستید و استرس نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن تجزیه میشوند.

در هر چیزی که شما ترس می تواند به اشتباه در اشتباه است. و نه فقط در رستوران, پایان, اما در خود ما و رفتار است. ما خرس 50 درصد از مسئولیت خود ما ایمنی است.

وقتی برگشتم به اتاق ناهار خوری به عنوان به زودی به عنوان آنها بازگشایی در ژوئن 5, من تا به حال بهترین نیت. من که قرار بود به خود من ظروف. من که قرار بود به لمس یک منو مگر اینکه من تا به حال ضد عفونی کننده دست به تمیز کردن پس از آن ، و غیره. من به پایان رسید تا شکستن هر یک از “قوانین” از تنبلی و چون من در آشنا و راحت تنظیمات. من سعی کردم با استفاده از یک سپر صورت, اما آن را غیر ممکن بود برای لذت بردن از یک وعده غذایی که در راه است. من به تازگی با حضور در شام که در طی آن همه مهمان بودند در صورت سپر و بسیاری به پایان رسید تا پارو مواد غذایی مناسب به پلاستیک از فراموشی.

برای متقاعد کردن شام آنها امن رستوران باید به عنوان بیش از حد مراقب باشند که خود را سخت گیر می شه بیشتر مهمانان. من را دیده اند کارکنان حذف ماسک خود را هنگامی که مدیران و صاحبان حاضر بودند و تماشا به عنوان gloveless صندوقداران به کار گرفته و سپس دست به کیسه های برای مشتریان. پیشخدمت هنوز هم انتخاب کنید تا آب عینک با لبه برای پر کردن آنها را زمانی که آنها به راحتی می تواند یک بریزید تا کنون که بدون دست زدن به شیشه.

سرآشپزها نیاز به ارائه بیشتر قیمت پایین تر غذا را به جای کسانی که دیگر نمی خواهید برای به اشتراک گذاشتن ظروف. Zigu برای مثال معرفی کرده است متنوع اشتها آور صفحه گرامافون برای یکی و جدید Shilawon در حال حاضر فراهم می کند به صورت جداگانه بخش banchan.

برای خانواده-سبک ناهارخوری بیشتر باید دقت شود به ارائه خدمت ظروف برای هر فرد است. و غذاهای معنای به اشتراک گذاشته شود باید بخش در آشپزخانه توسط یک فرد با پوشیدن دستکش تمیز ،

که گفت: همیشه وجود خواهد داشت حوادث که در آن مردم را فراموش کرده ام که خود را در خدمت قاشق و که آنها در حال حاضر استفاده می شود به خوردن. من sipped از دیگران آب, عینک اشتباه. مردم نیاز به آگاهی از مسئولیت خود برای نگه داشتن دیگران در جدول خود را امن است.

ما نه تنها در نیاز به توسعه سنت های جدید به زندگی می کنند به طور نامحدود با یک ویروس کشنده. ژاپن Asahi Shimbun گزارش شواهد جدید “عادی” رخ داده است که در هشتم-قرن نارا پس از شیوع آبله. حفاری کشف بزرگ سفال صفحات مورد علاقه قبل از شیوع بودند که جایگزین بهداشتی تر و کوچکتر لعاب ظروف و در نتیجه کوچک-صفحه سنت دیده می شود در رستوران ژاپنی در این روز است.

بیش از WePrescribe.com یک گروه از پزشکان است که با هدف به آن را امن تر برای کسب و کار برای باز کردن و مهمانان به اعتماد کسب و کار.

در علاوه بر این به ارائه عمومی با پزشکی از راه دور, خدمات این گروه فراهم می کند COVID نمایش برای کسب و کار است که کارکنان باید بررسی کنید-در آنلاین روزانه برای پاسخ به پرسشنامه. پزشکان با بررسی اطلاعات و ارائه می کنند همان روز تست برای کسانی که در معرض خطر است.

“اکثر کسب و کار قادر به رسیدگی به این نوع غربالگری با خود گفت:” WePrescribe بنیانگذاران Cedric قوی, داخلی, متخصص طب و رئیس پزشکی در پالی Momi مرکز پزشکی. “باز کردن اقتصاد ما بستگی به اعتماد و یکی از راه های ما فکر می کنیم می تواند کمک به ارائه این خدمات است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de