Spotify سود 6 میلیون مشترک در Q1

تاد SpanglerAAP

Spotify says user data suggests morning routines have changed and every day looks like the weekend.
آیکون دوربینSpotify می گوید: اطلاعات کاربر نشان می دهد صبح روال تغییر کرده و هر روز به نظر می رسد مانند آخر هفته.

گوش دادن الگوهای برای Spotify در جریان پلت فرم شده است به طور چشمگیری تحت تاثیر COVID-19 بحران – با استفاده ابتدا در مناطق متاثر از مستند سفارشات – اما این شرکت ثبت یک جهش در کاربران فعال در Q1.

Spotify در کاهش پر درآمد سال, چشم انداز در عدم معرفی شده توسط coronavirus همه گیر: آن را در حال حاضر در انتظار 7.65 میلیارد به 8.05 میلیارد یورو در خرید و فروش ($A12.71 میلیارد دلار A13.37 میلیارد دلار را در نرخ ارز فعلی) از 8.08 میلیارد به 8.48 میلیارد یورو رسید.

علاوه بر این Spotify گفت: آن را آهسته استخدام برای بقیه 2020 “تا زمانی که ما بهتر دید به تاثیر اقتصادی COVID-19” و کاهش باز یافته توسط حدود 30 درصد از قبل از رشد انتظارات.

حتی پس از Spotify می گوید آن را هنوز هم استخدام و کارکنان پیش بینی افزایش 15 درصد برای سال, به گفته یک سخنگوی.

در پایان Q1 شرکت کرده بود 5779 کارکنان تمام وقت در سطح جهان است.

برای سه ماهه اول سال 2020 Spotify مشبک 6 میلیون مشترک حق بیمه جدید در سطح جهان – ضرب و شتم انتظارات – به ایستادن در 130 میلیون نفر در سراسر جهان در پایان سه ماهه اول سال 2020 با رشد رانده خانواده-برنامه ثبت نام.

تعداد کاربران فعال ماهانه رشد 31 درصد به 286 میلیون در خط با پیش بینی های مارک سومین سه ماهه متوالی از سال بیش از سال رشد بالای 30 درصد است.

پس از “کاهش قابل توجه” در روزانه کاربران فعال و مصرف در بازارهای سخت ترین ضربه COVID-19 بیش از گذشته چند هفته از سه ماهه گوش دادن شروع به دوباره بجای اول برگشتن و در بسیاری از بازار “مصرف به طور معنی داری بهبود” Spotify گفت: در اعلام Q1 نتایج.

“روشن است از داده های ما که صبح روال را تغییر داد. هر روز در حال حاضر به نظر می رسد مانند آخر هفته” Spotify گفت.

در طول سه ماهه Spotify استفاده کاهش یافته است بر روی ماشین های پوشیدنی وب و سیستم عامل – با دو رقم در برخی از بازارها – اما مخاطبان از طریق تلویزیون و کنسول های بازی رشد بیش از 50 درصد بیش از مدت زمان مشابه.

این شرکت گفته است که شروع به رشد مجدد فعالانه زیر stay-at-home سفارشات در حال اجرا در سطح جهان است.

“در حالی که ما صمیمانه امیدواریم که برای برخی از حس ‘عادی’ به بازگشت به زندگی مردم به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است ما اعتقاد داریم که ما مدل منحصر به فرد قرار نیست فقط آب و هوا این طوفان اما به بیرون آمدن از طرف دیگر حتی قوی تر” Spotify گفت.

در سه ماهه اول سال مجموع درآمد حاصل از $US2.0 میلیارد دلار ($A3.1 میلیارد دلار) رشد 22 درصد در هر سال بیش از سال تقریبا برابر با انتظارات است.

آگهی درآمد رشد 17 درصد در دوره اما سقوط کوتاه از انتظارات “به عنوان یک نتیجه از اثرات از COVID-19 خصوص آخرین سه هفته از سه ماهه” Spotify گفت.

دریافت آخرین اخبار از thewest.com.au در صندوق پستی خود را.

ثبت نام برای ایمیل های ما

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>