غرب به دیگران می پیوندد در کاهش

خطوط هوایی جنوب غربی است که در میان گذشته از حمل و اعلام پرواز کاهش برای هاوایی که متکی تقریبا به طور انحصاری در ترابری برای آوردن بازدید کننده به گردشگری وابسته به دولت است.

حامل است که میله میله به اعلام امروز که آن را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد جدید Kona به کهولوی مسیر که در ماه ژانویه آغاز شده و کاهش بقیه از آن هاوایی interisland خدمات در نیم. از آوریل 5 تا آغاز ماه مه حامل را قطع سرویس از چهار بار در روز به دو بار در روز بین هونولولو و Kona Lihue و نمایش عمومی درآید. حامل خود را کاهش شش بار در روز سرویس بین هونولولو و کهولوی تا سه بار.

آن را نیز به پاره کردن آن trans-Pacific خدمات از ده پرواز در روز ترک کالیفرنیا و ده ها پرواز ترک هاوایی به دو پرواز در روز بین هونولولو و اوکلند.

حرکت مشخص می شود که بیش از سرمایه گذاری طراحی شده است به صندوق سوخت و جنوب غربی interisland خدمات. جنوب غربی است را به هواپیما به هاوایی برای حفظ آن interisland خدمات.

جنوب غربی جمهور تام Nealon گفت: Honolulu Star-Advertiser یک مصاحبه به روز شنبه که حامل خواهد بود ساخت شبکه برنامه کاهش یکی دیگر از 20 ٪ به 23 ٪ در طول شب و صبح. این کاهش که در بالا از قبل 7.5 درصد یا بیشتر کاهش اساسا جدید به ارمغان بیاورد coronavirus الهام گرفته از کاهش 30% در سراسر جنوب غربی به کل شبکه.

Nealon گفت: غرب بود “بسیار متعهد به ادامه خدمت به هاوایی” ولی امر “را مجبور به کاهش هاوایی فقط مانند هر قطعه دیگر از این شبکه است.”

اما Nealon گفت: غربی برنامه های شامل در ادامه به تلاش برای خدمت به هر ایستگاه در آن هاوایی شبکه.

“Interisland سفر واقعا یک سرویس حیاتی در این مرحله آن است که آیا تجهیزات پزشکی و یا افرادی که به عقب و جلو به پزشکان” Nealon گفت. “فراموش نکنید که ما 350 کارکنان است که در این جزیره و در حدود نیمی از کسانی که بسیار اخیر استخدام —آنها محلی, بنابراین ما می خواهیم برای حفاظت از آنها.”

حفظ interisland خدمات نیز رقابتی مهم برای غرب است که به چالش کشیده خطوط هوایی هاوایی’ دیرینه interisland انحصار در سال گذشته است.

Nealon گفت: در جنوب غربی سال اول در هاوایی آن را به انجام بیش از 3 میلیون مسافر در سراسر 18,000 پرواز با 13,000 از کسانی که پروازهای خدمت interisland مشتریان بسیاری از آنها محلی است.

“آنها نمی گردشگران آنها محلی و مسافران است. بنابراین من فکر می کنم ما در حال ارائه باور نکردنی خدمات به جامعه” Nealon گفت. “من فکر می کنم ما نیز دیده می شود جنوب غربی اثر واقعا نوع پرورش داده سر خود را دوباره. زمانی که باد از غرب وارد, بازار, بازار تمایل به رشد و قیمت تمایل به رها کردن.”

قبل از کاهش رقابت برای هاوایی سهم بازار به حال تشدید بین جنوب غربی هاوایی و آلاسکا هواپیمایی. ظرفیت در برخی از راه تحت فشار قرار دادند بار عوامل و قیمت پایین تر اما تقاضا هنوز هم به اندازه کافی قوی برای حمل و برای حفظ و دفاع از چمن خود را.

که با تغییر این 14 روز در قرنطینه سفارش برای بازدید کنندگان و بازگشت ساکنان آن امروز آغاز می شود ترکیب اثرات زودتر از اقامت در محل سفارشات برای ساکنان.

روزانه تعداد مسافر در هاوایی فرودگاه در حال حاضر حذف شده است به شدت حتی قبل از قرنطینه. در روز سه شنبه وجود دارد 4,131 ورود مسافران یک 87 درصد کاهش از همان روز سال گذشته زمانی که وجود دارد 32,330 مسافران است.

در اواسط ماه مارس هاوایی ساخته شده است نزدیک به 40 درصد systemwide کاهش و کاهش تنها عمیقتر از. روز چهارشنبه در هاوایی اعلام کرد کاهش بیشتر اما متمرکز باقی ماند انتقادی خود پرواز حمل و نقل و خدمات است.

شروع پنج شنبه, هاوایی را در مسافت های طولانی trans-Pacific شبکه را شامل می شود روزانه یک پرواز بدون توقف بین هونولولو و لس آنجلس و سان فرانسیسکو و یک پرواز هفتگی اتصال هاوایی به آن جزیره اقیانوس آرام همسایه از پیجو پیجو American Samoa.

هنوز حامل ارائه شده است قوی interisland برنامه از 41 روزانه رفت و برگشت پرواز. از هونولولو وجود خواهد داشت 38 پروازهای روزانه از جمله 13 به مائوئی هشت به Kona و هفت به کائوآئی شش به نمایش عمومی درآید و هر دو به رواق و مولوکای. از مائوئی وجود خواهد داشت یک رفت و برگشت هر کدام به هیلو کائوآئی و Kona در علاوه بر این به هونولولو خدمات.

هاوایی نیز در حال گسترش است interisland محموله خدمات. ‘Ohana توسط هاوایی های حامل محموله های همه هواپیما شروع به ارائه پروازهای پنج روز در هفته بین هونولولو و کهولوی و هیز.

هواپیمایی آلاسکا همچنین اعلام کرد قصد دارد روز شنبه برای کاهش آن برنامه پرواز برای آوریل و مارس در حدود 70 درصد و تغییرات دیگر به صرفه جویی در پول نقد.

در یک پست وبلاگ آلاسکا گفت: “برخی از مناطق ما خدمت می کنند را ببینید و حتی بیشتر کاهش خدمات مانند هاوایی که در آن فرماندار است و با صدور اجباری 14-روز خود انزوا قرنطینه برای تمام مسافران از ورود به دولت است.”

غرب در ابتدا آهسته تر به پاسخ دادن به رها کردن تقاضا از اولیه خود را هاوایی رقبا. اداره هوانوردی فدرال را پایه بوئینگ 737 Max هواپیماهای در حال حاضر آهسته حامل از رسیدن به آن هاوایی رشد اهداف است.

اما غربی ها کاهش نشان می دهد که چگونه سریع کسب و کار باید تغییر جهت برای پاسخ به COVID-19 بحران است. فقط دو هفته پیش هاوایی نبود در لیست کوتاه به غرب ارزیابی چه راه های برای کاهش.

در حالی که تغییر Nealon گفت که او انتظار دارد که بحران “رفتن به آخرین برای همیشه لطفا برای.”

“ما قصد داریم به بازگشت قوی و هاوایی است که در بخشی از آن آمده” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>