هوشمند آینده در خطر تفرقه در انتخابات بیش از مالیات تجدید

بله در اندازه گیری من کمپین برخوردار گسترده ای در حمایت از محیط زیست و گروه حمل و نقل, سازمان های کارگری و منافع کسب و کار همراه با تاییدیه از تقریبا تمام منطقه های محلی و ایالتی و فدرال مقامات منتخب.

اما مخالفان این اردوگاه گرفتار pro-SMART کمپین flatfooted ماه گذشته هنگامی که آن را شروع به پخش تلویزیون و رادیو تبلیغات assailing آژانس و مالیات فرمت.

مخالفان تبلیغات که در ادامه به اجرا در زمان نخست اسلات شده اند bankrolled نزدیک به 1.5 میلیون دلار اهدا به هیچ در گیری من کمپین توسط مولی Gallaher Flater این 35 سال از برجسته Sonoma County توسعه دهنده بیل Gallaher.

Flater chief operating officer of Windsor-بر اساس Gallaher خانه و هیئت مدیره و مدیر پدرش سانتا رزا مبتنی بر خشخاش بانک هنوز برای پاسخ به سوالات در مورد انگیزه ی او برای تامین مالی مخالفان تلاش است. در بیانیه نوشته شده در ژانویه او اظهار داشت که هوشمند است و در عین حال به خوبی به تعهدات خود را به رای دهندگان از سال 2008.

اما در مورد $4,500 در کمک به این کمپین آمده اند از او.

بله در اندازه گیری من کمپین مقابله اواخر ماه گذشته با 1 میلیون دلار کمک مالی از سوی فدرال سرخپوستان Graton Rancheria صاحبان کازینو خارج رونرت پارک. بودجه و سهم دیگر در مجموع $144,000 اجازه حامیان به پاسخ با mailers رسانه های اجتماعی تبلیغات و رادیو و تلویزیون لکه های خود را.

باریک حاشیه برای تصویب مالیات

رای گیری توسط هر دو طرف نشان می دهد که حاشیه برای تصویب باریک است. در ماه سپتامبر شمال خلیج شورای رهبری هوشمند و متحد منتشر شده نشان داده که رای گیری با 69% پشتیبانی در میان به احتمال زیاد رای دهندگان. ماه گذشته مخالفان کمپین رو به جلو قرار داده و نتایج را از آن خود رای گیری در ماه نوامبر نشان دادن حمایت در 63 درصد در سونوما کانتی و 61% در مارین کانتی سیگنالینگ اندازه گیری خواهد شکست.

دوچرخه ائتلاف در هر دو شهرستان را انتخاب کرده اند به نشستن در حاشیه یک نشانه ای از سرخوردگی صفوف خود را ابراز داشته اند بیش هوشمند تصمیم به ارتکاب درآمدهای مالیاتی برای ساخت بیشتر از دوچرخه و عابر پیاده راه است. تا کنون حدود 24 کیلومتر به پایان رسید — تقریبا یک سوم از آنچه وعده داده شده بود — با چند طولانی شکاف بین تکمیل بخش.

“وجود دارد مقدار زیادی از موانع دادن محکم, بله, به حمایت از, اندازه, من از منظر دوچرخه سوار گفت:” اریس ویور, مدیر اجرایی منطقه سونوما کانتی دوچرخه ائتلاف. “از سال 2008 زمانی که ما رای به مالیات خود را برای این, بله, ما باید برخی از مایل از مسیر دوچرخه سواری است که ما باید قبل از. که چیز خوبی است اما ما باید نیمی از آنجا مسیر دوچرخه سواری به عنوان عامل راه آهن و آن را کاملا به عنوان شاد. و ساختمان از قطعات باقی مانده از این مسیر بسیار به وضوح بالاترین اولویت است.”

کالیفرنیا ساکن ریک Crotta گفت: کندی پیشرفت در ساخت این سیستم راه آهن و همچنین آسفالت مسیر تحت تأثیر تصمیم خود برای رای دادن در اندازه گیری.

“به فقط آنها را به پول بیشتر است مانند پاداش کسی که برای رفتار بد” گفت: Crotta بازنشسته تاجر که گرفته نشده ، “اگر بچه ها چیزی را انجام نمی, آنها وعده داده شده به انجام بر اساس کمک هزینه خود را و همه چیز را من می خواهم به جمع آوری پول من قصد دارم به آنها بدهد ؟ بدون شما نمی توانید پول.”

هوشمند حامیان اما تاکید می کند که ایجاد یک سیستم حمل و نقل از ابتدا هم طول می کشد. رد مالیاتی فرمت در حال حاضر تنها فلج ارزش روش حمل و نقل است که فقط شروع به نورد و جذب بیشتر سواران.

“هنگامی که آن را برای اولین بار آمد, گفتم, من نمی گرفتن قطار به کشتی’ و پس از آن من شروع به انجام آن شد و مانند ” من این بسیار خوب است. هیچ ترافیک وجود دارد,'” گفت: Bessie, فرانک, 43, از پتالوما که با این نسخهها کار در تبلیغات و فروش در سان فرانسیسکو. “بخشی از آن است که شما باید به مردم یک شکل از حمل و نقل عمومی. من آن را دوست دارم. من هم می شود اگر ما از آن ساخته شده و آن را کردم در حال اجرا و سپس آنها فقط آن را در زمان پایین.”

شما می توانید رسیدن به تحریریه کوین Fixler در 707-521-5336 یا [email protected] در توییتر @kfixler.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>