هوشمند آماده به در نظر گرفتن توسعه حمل و نقل تخلیه

آیا حمل و نقل درآمد خواهد استفاده می شود برای کمک مالی به خدمات مسافر, می شود به طور کامل مجددا در تخلیه کسب و کار و یا ترکیبی از هر دو خواهد بود تا به برد هوشمند با توجه به مقامات آژانس.

“من فقط به آن نگاه کنید به عنوان کسی که بهتر به ارائه عمومی نظارت برای این” گفت: Novato عضو شورای اریک Lucan, رئیس, هوشمند, هیئت مدیره. “این است که هوشمند خط. بله بیشتر وجود دارد نظارت خواهد بود که آینده هوشمند راه, اما در همان زمان آن را ساده همه چیز به خاطر آن به ارمغان می آورد این همه زیر یک سقف.”

در حال حاضر هوشمند چهره سرمایه هزینه تا $364 میلیون دلار برای گسترش خدمات مسافر به کالیفرنیا برنامه ریزی شده غرب پایانه. اواخر سال آینده این مجموعه به مقصد ویندزور در هزینه $65 میلیون. هوشمند می گوید اضافی $10 میلیون معوق در راه آهن تعمیر و نگهداری مورد نیاز است به کار حمل و نقل در سراسر سیستم و مک گوایر گفت که او متعهد به پوشش این مبلغ از طریق دیگر بودجه دولت اگر معامله به جلو حرکت می کند.

“هوشمند بخشی از شمال خلیج آینده. ما باید به همکاری با یکدیگر برای اطمینان از موفقیت آن” مک گوایر گفت: در یک ایمیل. “داشتن یک نهاد اجرای تمام آموزش و تعمیر و نگهداری عملیات بر روی خط در حال رفتن به بهبود هماهنگی و بهبود ایمنی و باریک کردن سربار و هزینه های تعمیر و نگهداری.”

او گفت: معامله شده بود مورد تایید شده توسط دولت حسابرسان و شد در “بهترین منافع مالیات دهندگان و دولت است.”

این حرکت می تواند کمک به پیشبرد امور خارجه را در چشم انداز یک روز از دیدن قطار مسافری همراه موجود در شرق و غرب خط مجاور بزرگراه 37 با توجه به هوشمند مقامات. هوشمند در حال حاضر صاحب اکثریت که 41 مایل از مسیر از Novato به شهرستان سویسون اما سواحل شمال راه آهن اقتدار است اسایش است که اجازه می دهد تا NWP Co. به استفاده از آن برای حمل و نقل و از بین بردن تضاد خواهد ساده تمدید سرویس رفت و آمد و اتصال به ملی شبکه راه آهن در ساکرامنتو, مقامات گفت.

“من فکر می کنم دولت در این نگاه به عنوان گام منطقی بعدی برای گرفتن که” منصوریان گفت. “آن تحکیم همه چیز و باز می شود تا تمام این فرصت های جدید. سپس آن را فقط کمی هوشمند قطار بالا و پایین (بزرگراه) 101 راهرو اما در حمل و نقل طرف شما در حال اتصال به ملی راه آهن بیش از حد و شما می توانید در هر نقطه.”

از سال 2006 NWP Co. برگزار کرده است منحصر به فرد 99 ساله توافق به عمل حمل و نقل در این خط بود که تقریبا رها شده قبل از دولت در پا و تشکیل سواحل شمال راه آهن قدرت در سال 1989 برای بازگرداندن تجاری به طور منظم تخلیه. این شرکت با انجام کشاورزی, خوراک, چوب و فرآورده های نفتی و دیگر مواد پس از آن بازگشت حمل و نقل راه آهن به شمال خلیج در سال 2011.

NWP Co. اجرا می شود تا به سه قطار در این هفته صاحب چهار لوکوموتیو و چند اتومبیل های راه آهن و نیروی کار از پنج کارکنان. درآمد سالانه حدود 2 میلیون با سود سالانه صدها هزار دلار گفت: Doug Bosco سانتا رزا وکیل سابق و سواحل شمال کنگره است که در این شرکت شریک مدیریت.

تا زمانی که به تازگی نمایندگان شرکت داشتند علنا ابراز مقاومت به فروش رقیب که کسب و کار به ارزش بیش از 4 میلیون دلار کنار گذاشته شده توسط مک گوایر لایحه برای خرید.

“ما فقط متوجه شدم که احتمالا دست خط روی دیوار بود و وجود دارد که به برخی از تغییرات عمده ای در چگونه این همه بود عمل” گفت: Bosco, که همچنین یک سرمایه گذار در سونوما رسانه های سرمایه گذاری که دارای فشار دموکرات. “جایگزین برای ما بود که به اداره های هوشمند و بسیاری از ناکارآمدی در که و من حدس می زنم ما فقط احساس $4 میلیون معقول و منطقی بود بنابراین ما تصمیم به آن را انجام دهد.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de