Schatz و Hirono مقدمه قانون برای حفاظت از چتربازی ایر تور مسافران

ایالات متحده سنسور. برایان Schatz و Mazie Hirono امروز معرفی قوانین جدید با هدف کمک به محافظت از مسافران در تورهای هوایی و همچنین بهبود ایمنی چتربازی پرواز در هاوایی و در سراسر ایالات متحده

درجه تور و چتربازی ایمنی بهبود عمل خواهد نیاز به کوچک هواپیما تور اپراتورها برای نصب یک تصادف-مقاوم در برابر “جعبه سیاه” در تمام هواپیماهای کنترل پرواز از راه دور به صورت بالقوه خطرات ایمنی و آموزش و نصب سیستم های هشدار دهنده برای کنترل از راه دور زمین پرواز.

با توجه به خواهرم بیش از 4500 نفر در سراسر کشور کشته شده اند در کمتر تنظیم هوا تورهای پس از 2019.

“غم انگیز تعداد ایر تور حوادث دیده ایم در هاوایی ساخته اند آن را روشن است که ما نیاز به انجام بیشتر برای محافظت از مسافران و خلبانان گفت:” Schatz در انتشار. “ما لایحه جدید اعمال خواهد شد ضروری استانداردهای ایمنی توصیه شده توسط [ملی ایمنی حمل و نقل] حفاظت از مسافران و ارتقای ایمنی هوایی تور برای همه است.”

Schatz گفت: در حال حاضر با توجه به شکاف در قانون فدرال خاص تجاری کوچک ایر تور اپراتورها منوط به کمتر سختگیرانه استانداردهای ایمنی شناخته شده به عنوان “بخشی 91” در ایالات متحده فدرال حمل و نقل هوایی و مقررات مورد نظر به صورت خصوصی و کوچک تفریحی پرواز.

تجاری هوایی تور و پرواز چارتر اپراتورها به موضوع دقیق تر ایمنی و آموزش استانداردهای شناخته شده به عنوان “قسمت 135.”

و در عین حال در حالی که قسمت 135 پروازهای امن تر در دمای بیش از 60 نفر کشته شده اند در پرواز تحت هر دو قسمت 91 و 135 عملیات در هاوایی با نیمی از این مرگ و میر در طول 18 ماه گذشته.

این Schatz-Hirono لایحه به دنبال بستن راه گریز برای قسمت 91 اپراتورها تجاری در حالی که بهبود قسمت 135 مقررات بیشتر در خط با کسانی که از بزرگتر عملیات پرواز به عنوان توصیه شده توسط NTSB.

قانون جدید پیاده سازی توصیه های که NTSB ساخته شده در چتربازی پروازهای پس تحقیقات خود را به غم انگیز چتربازی سقوط هواپیما که منجر به کشته شدن 11 نفر در اوآهو شمالی ساحل در هاوایی در سال گذشته است.

در آن حادثه یک دوقلو-موتور Beechcraft BE65 در Dillingham فرودگاه برای یک برنامه ریزی, غروب, آسمان شیرجه برخورد با زمین در مدت کوتاهی پس از برخاستن و فوران آتش در تاریخ 21 ژوئن 2019 کشتن تمام 11 در هیئت مدیره.

Schatz گفت: او را وادار به معرفی قانون زیر که تراژدی و Beechcraft عامل بود تحت عنوان “91 قسمت” قوانین و مقررات.

علاوه بر این Schatz گفت: او می خواهم به نیاز خلبانان به دریافت آموزش های خاص برای چتربازی پرواز که نیاز به مهارت خاص تنظیم شده است. این لایحه استاندارد تعمیر و نگهداری و آموزش خلبانی برنامه برای نیازهای منحصر به فرد از عملیات چتربازی.

تجاری و عملیات چتربازی را مبتنی شده توسط رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige را “stay-at-home” سفارشات از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

فرانک Hinshaw, دیرین اپراتور Skydive هاوایی در Dillingham فرودگاه گفت: “در انتظار چراغ سبز را دریافت و در حال اجرا دوباره.

او گفت که خوشحال می شود برای نصب یک جعبه سیاه و سفید, اما که او آگاه از هر موجود برای هواپیما در مقرون به صرفه هزینه ای کمتر از هواپیما خود را. و نه وجود دارد بیمه برای skydivers در هیئت مدیره این هواپیما او را اجرا می کند او گفت که می تواند فقط به عنوان مهم است.

“ما خلبانان حرفه ای,” او گفت:. “ما در حال حاضر چیزی که ما از راه دور ردیابی هواپیما ما است.”

Schatz گفت: این لایحه را پوشش می دهد تور هلیکوپتر عملیات نیز هست که تا به حال سهم خود را از حوادث غم انگیز در هاوایی در سال های اخیر است.

“ما می تواند به بهبود ایمنی این اپراتور قرار دادن آنها تحت یک بیشتر بازرسی دقیق رژیم با فن آوری بهتر ردیابی بهتر و سخت تر مورد نیاز است.”

این لایحه همچنین نیاز به اداره هوانوردی فدرال به توسعه یکنواخت ملی استانداردهای ایمنی.

“این مهم است که هلیکوپتر و هواپیما در نظر گرفتن بازدید کنندگان و ساکنان گشت و گذار و یا چتربازی کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است” گفت: Hirono در انتشار. “قانون ما معرفی خواهد شد تقویت قوانین برای اطمینان از مسئولیت پذیری و ایمنی برای هاوایی اپراتورهای حمل و نقل هوایی و مسافران است. ما منتظر به اندازه کافی بلند برای اقدام توسط اداره هوانوردی فدرال پس از بیش از حد بسیاری از فجایع.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>