‘مردم فقط jonesing به خارج’: مشتاق مشتریان ازدحام دوچرخه محلی مغازه های آماده برای سوار

آن بود و در عین حال عجیب و غریب دیگری نشانه ای از بار: دوچرخه مغازه ها با احتیاط زرد نوار کشیده شده خود را در ورودی نقاب مشتریان ایستاده در خط برای انتخاب “برو” دستور تایر لوله های کلاه و ژل-پشتی صندلی.

کسانی که سونوما کانتی مغازه ها تخصص کردم چراغ سبز به پایین کشیدن نوار احتیاط و بازگشایی درهای خود را دوشنبه.

تجدید نظر سرپناه در محل بخشنامه اواخر هفته گذشته به آنها اجازه داد تا برای از سرگیری عملیات اما حکم نمی جادویی بازگرداندن دوچرخه مغازه های خود را قبل از coronavirus متحده است. در دوچرخه دستفروش در خیابان دانشگاه در سانتا رزا, مدیر, کریس چاه آغاز شده توسط اجازه می دهد پنج نفر به فروشگاه در یک زمان. یکی از مشتری اعتراض به انتظار خارج و در زمان کسب و کار خود را در جای دیگر. “اما در بیشتر قسمت ها, همگان شده است, زیبا مدنی” ولز گفت.

نرم که باز به معنای صف مشتریان خارج از فروشگاه شد کوتاه تر به طور کلی از خطوط محاصره آن در طول مستند. با ورزشگاه قفل شده است به طور نامحدود با شهرداری و منطقه ای پارک های بسته تا هفته گذشته بسیاری از مردم تبدیل شده اند به دوچرخه سواری برای تناسب اندام — هم فیزیکی و هم روانی. از اواسط مارس قرنطینه تحمیل شد تقاضا برای دوچرخه, دوچرخه, قطعات و تعمیرات شده است “bonkers ولز گفت:.

“مردم نیاز به انجام کاری” گفت: Claire Fetrow شرکت صاحب Hub Cyclery در کوتاتی “و این چیزی است که آنها می توانند انجام دهند.”

که توضیح داد که خطوط از مردم را در خارج از فروشگاه به دنبال خرید یک دوچرخه جدید و یا رفع یک ساله. یک زن به تازگی نشان داد تا در این مرکز با یک سوار که نیاز به یک tuneup. آن را به حال شده است در گاراژ خود را برای 25 سال است.

خطوط خارج Hub Cyclery نمی خواهد ناپدید در هر زمان به زودی. Fetrow است که در هیچ عجله برای بازگشایی او درب های آرام پناه سفارش یا نه. اگر او اجازه می دهد که 50 نفر در روز به فروشگاه آن را دشوار برای او را به نگه دارید تا با مواد ضد عفونی کننده. نگه داشتن مشتریان خارج, او گفت:, “امن تر برای همه.”

در صحبت عامیانه Cyclery در هلدزبرگ مشتریان اجازه داده شد در چند در یک زمان. پوشش صورت فیزیکی و فاصله مورد نیاز بود.

“مردم فقط jonesing به خارج” صاحب تونی Pastene گفت. “آنها شده ایم کشیدن دوچرخه از زیرزمین و گاراژ.” فروشگاه تعمیر کار او افزوده است: “مسخره است.”

این مغازه ها نیست فقط تعمیر دوچرخه; آنها به فروش آنها را در یک جای تعجب کلیپ. در این زمان از تقاضای بالا اما عرضه کم است.

“ما در دست و موجودی بسیار خوب محروم گفت:” چارلی بود که کار این ایستگاه پیاده رو در مقابل مایک دوچرخه در پتالوما. “هر کس خرید دوچرخه.”

مدل های بیشتر در تقاضا در طول بیماری همه گیر در حال اساسی, ورود, سطح, سوار به شهر دوچرخه “هر چیزی را با یک تخت فرمان” گفت: Pastene از صحبت های عامیانه. بچه ها دوچرخه نیز عملا شده است خود را با پدر و مادر به طور فزاینده ای از جان گذشته برای پیدا کردن راه هایی برای صرف فرزندان خود انرژی.

Norcal دوچرخه, ورزش, دو بلوک شرق از آن سانتا رزا خواهر, فروشگاه دوچرخه دستفروش caters به پرشور تر و یا حداقل یک مرفه تر دوچرخه سوار. “حقیقت این است که ما که فروش بسیاری از بالا پایان دوچرخه” مدیر چاک Fant گفت.

مغازه خود را بیشتر میزان متوسطی قیمت سواری حال رفتن سریع. جایی که مغازه خود را ممکن است فروش “سه فراری یک روز” در عادی بار Fant گفت: با استفاده از یک ماشین استعاره “در حال حاضر آن را مانند ما در حال فروش 50 Kias یک روز.”

Stoked تقاضای برخورد با کاهش موجودی. قبل از اینکه وارد این سواحل coronavirus ویران آسیا, که در آن اکثر دوچرخه های فروخته شده در امریکا ساخته شده است. که منجر به اختلال در زنجیره تامین و غیر منتظره ای انتخاب محدود از دوچرخه در منطقه مغازه ها.

الکترا باعث محبوب دوچرخه رزمناو. در ماه فوریه یک نماینده از این شرکت خواسته دوچرخه دستفروش به سهام تا در آن موبایل. در حالی که او preorder تعداد زیادی از دوچرخه بیش از حد معمول بسیاری از آنها هستند “در قایق در حال حاضر از چین” ولز گفت: “یا گیر در یک حوض.”

در ضمن او در بر داشت تولید کنندگان دیگر برای دیدار با نیازهای مشتریان آنها که از دوشنبه بود پشت در مغازه.

شما می توانید رسیدن به تحریریه آستین مورفی در 707-521-5214 یا [email protected] در توییتر @ausmurph88

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de