نقاشی های دیواری ارسال یک پیام از امید در گریم بار در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

در Wilshire بلوار در سانتا مونیکا کالیفرنیا پنج هنرمندان جمع شده بودند به تازگی با مناسب اجتماعی فاصله. آنها نقاشی “با هم” در حروف بزرگ vibrantly تاب در سراسر پانل های تخته سه لا حفاظت از ویندوز از توقیف لوازم آشپزخانه فروشگاه Sur La Table.

دور از تبادل نظر و عمل یا عمل غیر قانونی از نقاشی های دیواری این تیم مشغول به کار بود تحت نظارت زیباسازی یک شرکت فناوری ایجاد شده در سال گذشته به منظور تسهیل در نقاشی دیواری و نقاشی روی دیوارهای شهر رنگ باخته.

Sur La Table نقاشی بود به سفارش مرکز شهر سانتا مونیکا, Inc., پس از آن مدیر اجرایی, کاتلین راوسون, دلسرد بسته کسب و کار در منطقه خود تماس اوان مایر مدیر اجرایی زیباسازی و یک هنرمند خیابانی خود را. “آیا ما می توانیم چیزی را که می تواند به مردم امید داری ؟” او از او پرسید. راوسون کشیده با هم یک بودجه کوچک برای چندین “COVID-19 پاسخ های دیواری” را به عنوان او آنها را به نام, در شهرستان, جدیدترین بوم است.

“این واقعا می افزاید: یک لایه از رنگ و الهام بخش در این گریم بار,” او گفت:.

موزه ها و گالری های سراسر جهان به قفل درهای خود را به عنوان مردم صبر کردن بیماری همه گیر کوروناویروس در انزوا. اما آثار هنر خیابانی, برداشت تا در دیوارهای لخت و سوار کردن مغازه ها در سراسر مناظر شهری ارائه تصاویری از زیبایی و امید به کسانی که جسارت کردن به ورزش است.

در حال حاضر زیباسازی می خواهد برای کمک به سهولت اقتصادی اثر بحران بر هنرمندان و در خیابان های شهر. آن است که مصرف آن در جامعه فکر رویکرد در سراسر کشور با یک کمپین جدید جلب مارک های شرکت های بزرگ به حمایت عمومی آثار در 10000 $در هر کدام. به نام “بازگشت به خیابان” تلاش می رود “زنده” جمعه در زیباسازی وب سایت که در آن هنرمندان, دیوار صاحبان و حامیان مالی می توانید با ثبت نام به طور مستقیم. سازندگان آن هدف برای 1,000 نقاشی های دیواری توسط 1,000 هنرمندان در 100 شهرستانها به نقاشی به عنوان محله شروع به باز کردن در هفته های آینده و ماه.

“این یک فرصت برای نگه داشتن خیابان های زنده و کاهش زمان بهبودی گفت:” مایر تجسم نقاشی های دیواری مهار بلوک-جشن پارتی. “مارک می توانید صرفه جویی در جوامع ما است.”

زیباسازی تاسیس شد به عنوان یک خواهر شرکت برای زیباسازی زمین, یک سازمان غیر انتفاعی مستقر در سانتا مونیکا و تصور توسط مایر هفت سال پیش به تمیز کردن لینکلن بلوار یک خیابان تجاری در سانتا مونیکا با اشاره به در آن زمان به عنوان “stinkin لینکلن.”

“من برخی از دوستان است و ما شروع به گرفتن تاییدیه به رنگ دیوار,” او گفت:. “این همه داوطلب در آغاز راه است.”

گروهبان. اسکات مک گی از سانتا مونیکا اداره پلیس را به یاد می آورد رانندگی در گذشته یک نقاشی دیواری عظیم املا “قدردانی” و پارکینگ ماشین خود را. “این واقعا تاثیر به من گفت:” افسر که عضو هیئت زیباسازی زمین در سال گذشته است. (به تاریخ زیباسازی زمین قرار داده است بیش از 120 نقاشی های دیواری در سانتا مونیکا.)

“این نوع از هنر است که تمایل به کاهش خرابکاری نمیتوانیم غارت و انواع جرائم که ممکن است از رها نادیده گرفته شده و یا سوار کردن ساختمان” مک گی گفت: با اشاره به بهترین شیوه رویکرد به نام پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی.

در طول زمان غیر انتفاعی ساخته شده است یک شبکه در سراسر جهان متشکل از هنرمندان و مالکان و صاحبان کسب و کار و حامیان مالی از جمله Zappos, امریکن اکسپرس و لکسوس علاقه مند به راه اندازی عمومی آثار هنری به منظور افزایش اموال خود و جلب ترافیک پا و یا رسانه های اجتماعی با توجه به کسب و کار خود را. (هنر خیابانی بیشتر سهام به عنوان یک دسته در Instagram از هشتگهای برای کنسرت پخت و پز و یا ورزشی.)

“اوان را غیر انتفاعی تا به حال تمام مواد تشکیل دهنده برای ایجاد یک هنر خیابانی, انفجار, اما هیچ تکنولوژی” گفت: پل Shustak یک کارآفرین نرم افزار. او پیوستند در سال گذشته با مایر برای ساخت زیباسازی پلت فرم است که در حال حاضر می توانید بازی تمام بازیکنان مختلف را با چند کلیک.

صاحبان املاک و کسب و کار علاقه مند به داشتن یک نقاشی دیواری, نقاشی شده می توانید تصاویری از دیوار خود را به سایت وصل کنید و دستورالعمل های خود را و بودجه.

هنرمندان به نوبه خود می تواند ایجاد حساب رایگان برای آپلود کار خود را فهرست در دسترس دیوار و ابراز علاقه در پروژه های. هنگامی که انتخاب آنها پرداخت 70 درصد از بودجه با بقیه رفتن به زیباسازی که دسته تدارکات مصوبات قرارداد بیمه و پرداخت. خالص درآمد حاصل از زیباسازی 30% برای نقاشی های دیواری در “بازگشت به خیابان” مبارزات انتخاباتی خواهد شد و جریان را به سازمان های غیر انتفاعی برای کار خود را در مدارس و جوامع محروم, با توجه به Shustak.

مایر تخمین می زند که دو سازمان با هم باید کمک به ایجاد 9,000 آثار هنر خیابانی در حداقل 50 شهرستانها در سراسر جهان.

“بهترین بخشی از پلت فرم است که آنها از در و دیوار برای تو” گفت: Gino برمن-Loffredo لس آنجلس هنرمند که ایجاد برخی از 15 نقاشی های دیواری پس از 2015 را از طریق سازمان و فقط با همکاری مایر, Ruben Rojas, Katarzyna Sciezka و مارسل بلانکو نقاشی “با هم” برای Sur La Table.

Corie Mattie با یکی دیگر از لس آنجلس هنرمند مشتاق شد به رنگ یک تصویر از خودش را به عنوان یک فروشنده در یک trenchcoat parceling از نمادهای امید (به جای چیزی غیر قانونی) در طول این بحران است. او در بر داشت یک موجود دیوار در یک مرکز خرید در غرب هالیوود از طریق زیباسازی. ظرف 24 ساعت پس از تماس با مالک متی Lavi در اواخر ماه مارس Mattie با اتمام نقاشی دیواری “لغو طرح نه انسانیت.”

“اگر شما بازاریابی آن را به درستی و با استفاده از رسانه های اجتماعی آن می تواند یک تن از ترافیک به کسب و کار است که در داخل” Lavi گفت: از نقاشی های دیواری.

بخشی از انگیزه برای “بازگشت به خیابان” قرار دادن هنرمندان بازگشت به کار. اخیر COVID-19 بررسی تاثیر برای هنرمندان خلاق و کارگران نشان داد که 95 درصد از هنرمندان را از دست داده اند و درآمد 62 درصد تبدیل شده اند به طور کامل بیکار از بحران آغاز شد. هر دیواری فرصتی است برای هنرمندان به کسب درآمد $7,000 70 درصد از حمایت.

این زیباسازی تیم مورد مطالعه قرار داده است رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت در دهه 1930 جدید مقابله ابتکار در شروع دوران دیگری از ناامیدی اقتصادی. آثار پیشرفت دولت فدرال پروژه هنر پرداخت یک نسل از هنرمندان به آثار عمومی از جمله حدود 2,500 نقاشی های دیواری.

“ما صحبت کردیم در مورد” بازگشت به خیابان “به عنوان یک نسخه مدرن از WPA” Shustak گفت. “این قطعا چیزی است که الهام بخش ما به دنبال چه هنرمندان را به همراه این کشور از افسردگی است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de