مرسدس X-Class axed

The X-Class arrived with much fanfare.
آیکون دوربینX-کلاس وارد با هیاهوی بسیار.

مرسدس بنز اعلام کرده است یکی از برجسته ترین طرح های در حافظه اخیر X-Class یوت است که کشته کمتر از سه سال پس از آن رونمایی و کمتر از دو سال پس از ورود به استرالیا نمایشگاه.

این شرکت تایید در سراسر جهان تولید خواهد توقف در ماه مه پس از ماهها گمانه زنی در مورد آینده خود با تشکر از کم فروش و اخبار آن را نمی خواهد بود ساخته شده در آرژانتین به عنوان برنامه ریزی شده بود با توجه به “قیمت انتظارات از مشتریان آمریکایی بودن از لحاظ اقتصادی قابل دوام”.

آن را بسیار عظیم نوسان و یک دست برای بنز.

شما می توانید ببینید که تفکر پشت آن: utes — حداقل در انتخاب بازارهای استرالیا — رهبری شدند تا بازار در شرایط مناسب به پایان برسد و امکانات و تلویزیون محبوب با هر کس از tradies به خانواده ها است.

توجه بسیاری حتی نمی sniff یک روز سخت رنج وجود دارد قطعا به نظر می رسید دامنه برای لوکس یوت.

به علاوه, بنز تا به حال دیده می شود فولکس واگن موفق با یورو-خوشبوکننده ماشین-مانند آماروک.

بر خلاف VW بنز تصمیم به ساخت خود را یوت از زمین; در عوض پدر و مادر شرکت دایملر خم شدن بر ارتباط آن با نیسان به پایه X-Class در Navara برای کمک به صرفه جویی در هزینه ها و تولید مزایای.

آن را کمی عجیب و غریب به عنوان بین پژوهشگاه و شرکت مادر آن دایملر وجود دارد تعداد زیادی از ون و کامیون و دیگر وسایل نقلیه تجاری می دانید-چگونه به منظور جلب كرد.

آن را نیز به نظر می رسید تا حدودی آزمایشی حرکت به عنوان اگر نام تجاری دانست و آن را گرفتن خطر تنها با تمرکز بر بازار مانند استرالیا و آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی و نمی خواهم به طور کامل متعهد.

The Mercedes-Benz only sold 15,300 utes globally last year.
آیکون دوربینمرسدس بنز تنها به فروش می رسد 15,300 utes در سطح جهان در سال گذشته است. اعتبار: دایملر AG – محصول ارتباطات مرسدس بنز وانت

اما با نام تجاری بازاریابی در تضاد کامل: آن لنگ ماشین اعتیاد به 11 برای X-Class.

WestWheels با حضور در حوادث در سوئد و آفریقای جنوبی و شیلی قبل از اینکه حتی وارد در استرالیا.

هنگامی که آن را در واقع بسیار موثر است. مرسدس بنز قرار داده و در یک تن از کار را به X-Class احساس و رانندگی مانند یکی از خود ماشین و نسخه V6 واقعا احساس مانند آن را در زمان دو کابین به یک سطح جدید.

اما مهم نبود. در سال 2018, 1545 فروخته شد در استرالیا که به رشد 2126 سال بعد به لطف V6 ورود. آن حدود 14 درصد از 15,300 فروخته شده در سطح جهان در سال 2019, اما برای چشم انداز تویوتا هایلوکس فروش 47,649 — یا حدود 4000 ماه سال گذشته در استرالیا به تنهایی.

پس چرا X-Class شکست ؟

بدون شک برخی از خریداران را دیدم آن را به عنوان چیزی بیش از یک tarted نام Navara با برچسب قیمت مرسدس با وجود بهترین تلاش های.

و با وجود utes تبدیل شدن راحت تر هر روز وسایل نقلیه به جای ساخته شده-برای-هدف اسب های کاری ذاتی ویژگی های یک ماشین لوکس و یک وسیله نقلیه تجاری در تضاد هستند.

اتومبیل پرستیژ می توان ورزشی و راحت اما به ندرت در آنها دیده می شود به عنوان ناهموار و یا دشوار است.

و در یک بازار مانند دو کابین بخش درک بودن نرم است ناقوس مرگ — حتی اگر خریدار یک کارگر یقه سفید است که هرگز برخورد هر چیزی سخت تر از یک کارخانه شراب سازی پارکینگ آنها می خواهند به احساس آنها می تواند به راحتی به جاده باید آنها را می خواهید به.

همچنین X-Class فروخته شد در تجاری نمایندگی معنی وجود دارد قطع ارتباط بین آن و بقیه پژوهشگاه محدوده; خریداران می تواند وارد یک بنز نمایندگی و نمی دانم X-کلاس وجود داشته است.

بله X-Class یک شکست بود. اما ما اعتبار مرسدس بنز با در نظر گرفتن شانس — ما می دانیم که دیگر مارک های لوکس که بسیار نزدیک بودند و حاضر به انجام چیزی مشابه باید آن را نگه دارید.

آن را به عنوان مرسدس می گوید آن را به افتخار همه مشتری فعلی تعهدات و برای کسانی که قرار نیست وجود دارد در حال حاضر شانس خود را برای رسیدن به یک بسیار خوب یوت برای بسیار کمتر از آگهی — و خود را یک تکه از خودرو تاریخچه.

دریافت آخرین اخبار از thewest.com.au در صندوق پستی خود را.

ثبت نام برای ایمیل های ما

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>