عمده خطوط هوایی ایالات متحده نیاز به ماسک به سرعت coronavirus گسترش

پرواز پوشیدن ماسک.

تمام خطوط هوایی ایالات متحده پیوست JetBlue در نیاز مسافران به سایش پوشش صورت و بسیاری از آنها نیز الزامی است که خدمه پرواز و کارکنان دیگر ماسک می پوشند در حالی که کار به سرعت گسترش رمان coronavirus.

JetBlue ایالات و دلتا آغاز خواهد شد و این قانون ممکن است 4. جنوب غربی آلاسکا و آمریکایی هستند که نیاز به ماسک شروع ممکن است 11.

بسیاری از شرکت های هواپیمایی که اعلام کرده اند این ماسک قوانین باید اشاره کرد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را یافته است که استفاده از پارچه ماسک یا پوشش صورت را کند می کند از گسترش این ویروس که باعث COVID-19.

در خطوط هوایی آمریکا “نیاز به صورت پوشش است یکی دیگر از راه های ما می توانید به حفاظت از کسانی که در هواپیما ما” گفت: Kurt Stache معاون ارشد رئیس جمهور از تجربه مشتری.

این کشور بزرگترین خدمه پرواز’ اتحادیه اروپا به نمایندگی از بیش از 50,000 عضو در 20 شرکت های هواپیمایی شده است هل دادن حامل به ماسک الزامی برای مسافران و خدمه و همچنین سایر کارکنان که در برخورد مستقیم با مردم است.

“ما خوشحال برای دیدن شرکت های هواپیمایی اقدام به نیاز به ماسک یا پوشش صورت برای مسافران, خدمه و دیگر خط مقدم کارکنان گفت:” سارا نلسون رئیس Assn. از خدمه پرواز.

برای مسافران که فراموش کرده ام به یک ماسک به فرودگاه, ایالات, آمریکا, غرب و دلتا گفت: آن را به صورت ماسک رایگان در دسترس است.

چندین شرکت هواپیمایی از جمله آلاسکا, آمریکا, دلتا و روح و نیز نگه داشتن وسط صندلی در کابین خالی است.

از اواسط ماه مارس تقاضا برای مسافرت هوایی در ایالات متحده کاهش یافته است و 96% و خروج پروازهای داخلی حمل به طور متوسط تنها 15 تا 20 مسافر با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا گروه تجارت کشور را حامل است.

کاهش زده شدید مالی به این کشور را شرکت های هواپیمایی است که با بهره گیری از ضبط و یا در نزدیکی-افزایش سود تنها چند ماه پیش.

خطوط هوایی آمریکا در گزارش این هفته از دست دادن $2.2 میلیارد دلار در سه ماه اول سال با ایران گزارش 1.7 میلیارد کاهش در درآمد و دلتا گزارش از دست دادن $534 میلیون دلار در همان دوره است. به ادامه کار بسیاری از حامل های عمده را برای اعمال و دریافت کمک های مالی و وام از فدرال مراقبت در عمل و یا افزایش سرمایه از طریق وام و یا دیگر مکانیسم های اعتباری.

هواپیمایی که قبول مراقبت در قانون بودجه مورد نیاز به ادامه به ارائه حداقل خدمات به همان مقصد به عنوان قبل از بحران اما در حال حاضر چند شرکت های هواپیمایی خواسته اند وزارت حمل و نقل برای معافیت که به قاعده.

هواپیمایی گرفتن پول فدرال نیز به توافق را غیر ارادی furloughs یا کاهش ساعتی پرداخت. ایالات کاهش تعداد ساعات کار کارکنان هر هفته با توجه به یادداشت های به دست آمده توسط بلومبرگ که گفت: وقت برنامه هفتگی کوچک خواهد شد به 30 ساعت از 40 شروع مارس 24.

دلتا و JetBlue همچنین برنامه ریزی برای کاهش کارگر برنامه. کارگران اتحادیه ها ادعا می کنند که کاهش ساعت نقض مراقبت در عمل قوانین.

نشانه هایی وجود دارد که تقاضای مسافر است ومیگوید ، اداره امنیت حمل و نقل گزارش شده است که تعدادی از مسافران به نمایش در ایالات متحده فرودگاه در هفته گذشته تنها در حدود 5% یا 6% از همان مجموع یک سال پیش اما روزانه بالغ در حال افزایش است — از حدود 111,000 در جمعه تا حدود 120,000 در روز چهارشنبه و حدود 155,000 در روز پنج شنبه.

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.

عکس (برای کمک به با تصاویر تماس با 312-222-4194):

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de