عدم وجود برنامه مشخص به جای برگ گردشگری هاوایی اقتصادی آینده در شک

هاوایی اقتصاد نیاز به تنظیم مجدد و COVID-19 ارائه شده این فرصت را به آن را انجام دهد.

تقریبا همه موافق دولت نیاز به تنوع و کمتر وابسته به گردشگری است. نیز وجود دارد یک رشد معنا که گردشگری تا به حال از دست رفت — بیش از حد بسیاری از گردشگران هزینه های بیش از حد چند دلار است.

که در آن کمتر وجود دارد توافق در تصمیم گیری چگونه به تنوع و چگونه به تغییر گردشگری.

ایده های شناور بر روی تنوع شامل همه چیز از نجوم به breadfruit فرز.

دو هاوایی توسعه اقتصادی آرمان از حدود 30 سال پیش قرار داده شده است را دوباره روی میز: گسترش پهنای باند و رشد گردشگری از طریق صرف به جای ورود.

دیگر طرح های توسعه اقتصادی در گردش شامل انرژی سبز, مراقبت های بهداشتی, aquaponics و اشکال دیگر از کشاورزی است.

اما تا کنون یکی دیگر از بانوی برجسته نشده پدید آمده است که می تواند به سرعت تکثیر گردشگری 2019 خروجی که پشتیبانی 216,000 مشاغل به همراه داشت و حدود 17.8 میلیارد بازدید کننده در هزینه و بیش از 2 میلیارد دلار در مالیات است.

آلن Oshima شنود گذاشته شده توسط رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige است که منجر به یک تلاش مشترک به آمده تا با هاوایی اقتصادی و جامعه Recovery & تابآوری طرح است. Oshima گفت: سه بخش استراتژی به آدرس اقتصادی و جامعه اثرات COVID-19 از طریق تثبیت و بهبود انعطاف پذیری در جریان است اما گام اول است که هنوز هم در حال کار بر روی.

“این باید در نظر گرفته شود در مرحله مبتنی بر داده ها و بر اساس تصمیم گیری آگاهانه است که تعادل اقتصادی و بهداشت عمومی” Oshima گفت. “آن را مانند گردشگری در حال رفتن به ناپدید می شوند و راه های دیگر وجود دارد که اقتصاد را به نوعی تغییر شکل خود را, اما اگر هر کس به دنبال آن به آنچه در آن بود در ماه فوریه آن را نمی خواهد. ما باید واقعی است.”

بخش هایی از اقتصاد که در آن اجتماعی فاصله می تواند خطر COVID-19 پایین در حال حاضر بازگشایی در جزیره هاوایی و کائوآئی و بازگشایی در این هفته در مائوئی و اوآهو, او گفت:. اگر منحنی پایین باقی مانده و تحت کنترل Oshima گفت: هاوایی ممکن است در نظر بازگشایی متوسط خطر کسب و کار از جمله سالن ها و رستوران ها تحت شرایط خاصی و دستورالعمل ها.

یک بار در هاوایی شروع به ایجاد ثبات و بهبود Oshima بعدی تمرکز است که دولت برای رسیدن به انعطاف پذیری توسط reevaluating و بازسازی اقتصاد به کار در یک “طبیعی” و حرکت دولت به آن “مورد نظر در آینده است.”

سفر خواهد بود عماد

مایک مک کارتنی, مدیر وزارت امور خارجه از کسب و کار و توسعه اقتصادی و گردشگری گفت: سفر خواهد نیاز به تغییر به جای COVID-19 اما او انتظار دارد که آن باقی خواهد ماند تكیه هاوایی اقتصاد است.

مک کارتنی گفت: او را به مشاوره با دولت و گردشگری رهبران از هاوایی و در سراسر جهان برای کشف کردن بهترین روش برای صنعت مسافرت. او نمی خواهد حدس و گمان در زمانی که هاوایی قصد دارد برای لغو اجباری 14-روز مسافر خود قرنطينه است که همراه با COVID-19 ترس نگه داشته اند سفر تقاضا کم است. اما مک کارتنی گفت که او پیش بینی kamaaina سفر را به عنوان یک خلبان برای دریافت خارج از کشور بازدید کنندگان بعد.

“وجود دارد یک موضوع: چگونه ما بود امن ترین مکان بر روی این سیاره برای بازدید کنندگان هنگامی که ما در حال آماده ؟” او گفت:. “از آنجا که اگر ما این کار را در موعد مقرر ما قصد داریم به مشکلات اجرا شود.”

بن خرپا, OLS هتل ها و استراحتگاه مدیر عامل شرکت گفت: هاوایی COVID موارد کوچک هستند در مقایسه با عمده مقاصد گردشگری در سراسر جهان است. متاسفانه این معنا نیست که وجود دارد یک مسیر روشن برای بازگشایی گردشگری در مقیاس قابل توجهی خرپا گفت.

“من امیدوار هستم که هر دو در خروج فرودگاه و یا هنگامی که کسی زمین در یکی از فرودگاه های ما, ما می توانیم معقول پادمان حتی اگر آنها به عنوان ساده به عنوان متوسط چک,” او گفت:. “دراز مدت من فکر می کنم ‘گذرنامه’ است که نشان می دهد یکی سالم است یا که یک واکسن یا گذشت یک تست جالب هستند.”

اما خرپا گفت: اگر این راه حل ها ماه دور و 95% از جمعیت است که از مطالعه حذف شدند که قادر به سفر هاوایی “گردشگری با شکست مواجه خواهد شد و هاوایی اقتصاد همراه با آن است.”

“کاملا به سادگی وجود دارد هیچ راه هاوایی است که از لحاظ اقتصادی موفق بدون گردشگری. ما می توانیم در مورد بحث متنوع سازی اقتصاد — من و هر hotelier من می دانم که همه برای آن — اما ما نمی تواند انجام دهد بنابراین تا زمانی که ما برای اولین بار دریافت گردشگری به عقب” خرپا گفت.

اما برخی در جامعه از جمله دولت آمریکا به مردم ایران ، داناون Dela Cruz, خارجه ایالت گلن Wakai و هونولولو عضو شورای شهر Kym کاج فکر می کنم هاوایی باید برنامه ریزی برای آینده ای که در آن گردشگری را اشغال رد پای کوچکتر. آنها نگران آن است که پاداش نیست همیشه برابر هزینه. مثلا آن زمان 10.4 میلیون بازدید کننده در سال 2019 برای رسیدن به $17.75 میلیارد دلار در هزینه های که کمتر از $18.3 میلیارد دلار در سال 2019 که 6.5 میلیون بازدید کننده را به هاوایی در سال 1989.

“ما نمی تواند نگه داشتن بسته به جهان خارج به اینجا می آیند به خوراک خودمان و به ما پول برای اقتصاد ما — که ثابت شده است از طریق COVID به یک مخاطره آمیز شکست خورده سیستم برای آینده ما” کاج گفت.

ایجاد اقتصاد جدید

کاج برگزار شد که یک سالن شهر در جلسه روز شنبه که با تمرکز بر ایجاد یک اقتصاد جدید برای هاوایی گفت که او را هیجان زده در مورد رشد و فرز breadfruit که می تواند منجر به میلیاردها دلار در spinoff برنامه های کاربردی. Breadfruit شناخته شده است به عنوان یک منبع موثر از پروتئین گیاهی یک عنصر است که می تواند فاقد گلوتن نان, افزایش, طبیعی, علف کش و یک مرطوب کننده ها در لوازم آرایشی, او گفت:.

کاج همچنین پشتیبانی از سرمایه گذاری در انرژی حرارتی تبدیل مواد آلی — یک موبایل سیستم که پردازش و تبدیل زباله به صورت تجاری قابل دوام محصولات با هیچ منفی و یا تولید گازهای گلخانه ای مضر.

“با سرمایه گذاری حداقل هر دو می تواند ایده های آماده برای رفتن در مورد شش ماه” او گفت:. “گردشگری ساخته شده بسیار و بسیار آسان بود. زمان در حال حاضر در نهایت به گوش دادن به بسیاری از مردم که تا به حال یک راه حل برای هاوایی, اما نادیده گرفته شد به خاطر حرص و طمع گردشگری است.”

Dela Cruz گفت: 10 میلیون نفر در مراقبت های عمل پول رفته به سمت Oshima-led هدایتگر اقتصادی تلاش است که تا کنون ارائه نشده دولت نمایندگان مجلس با یک طرح عملی.

“هنگامی که آن را می آید, من امیدوارم که این یک نارسایی همان aspirational DBEDT برنامه های راهبردی است که ما در حال حاضر بررسی شده است. ما نیاز پروژه های خاص و اقدامات دیروز” Dela Cruz گفت.

Dela Cruz گفت که او به نفع تنوع از طریق کشاورزی و پروژه های ساخت و ساز و بهداشت و درمان — مناطق از اقتصاد است که می تواند به سرعت در مقیاس بالا.

Wakai که صندلی مجلس سنا کمیته انرژی در توسعه اقتصادی و گردشگری است فشار به رشد انرژی های جایگزین, آبزی پروری و هوافضا.

“هنگامی که ما بهره مند از داشتن هشت سال سابقه رشد گردشگری هیچ کس می خواست به بحث در مورد تنوع. در حال حاضر که اقتصاد در خاکستر و مردم تمایل بیشتری به بحث در مورد فرصت های اقتصادی” او گفت:. “مردم متوجه می شوند وجود دارد به یک راه بهتر است. اگر ما شروع به در حال حاضر ما می تواند برخی از کشش در دو سال است.”

Oshima و McCartney کمتر خاص در چه هاوایی انعطاف پذیری طرح باید شامل; با این حال آنها گفت: این امر می تواند اطلاعات محور دانشگاه هاوایی کمک به شکل دادن به تنوع اقتصادی.

“ما نمی توانیم فقط بحث در مورد تنوع اگر ما دسترسی به بازار و یا دسترسی به سرمایه و یا یک نیروی کار آموزش دیده به جای اقتصاد جدید است. همه آنها باید مرتبط” Oshima گفت.

اراده و خواست مردم باید نقش بازی هم McCartney گفت.

در حالی که هدایتگر اقتصادی طرح هنوز unfurling این جفت ارز به نظر می رسید به نفع گسترش پهنای باند به طوری که هاوایی بهتر می تواند صادرات محصولات خود و فکری دانش شامل دست زدن به آن از COVID-19 اگر دولت قادر به حفظ جاری میزان موفقیت. Oshima گفت: گسترش پهنای باند حتی به مناطق روستایی و کلیدی خواهد بود برای حمایت از کسب و کار در یک جهان که در آن اجتماعی فاصله ممکن است لازم باشد.

به دنبال spenders بزرگ

آنها همچنین حمایت از رشد هاوایی گردشگری از طریق صرف به جای ورود — یک برنامه است که نیاز به کشف کردن راه برای هاوایی برای جذب بالاتر و هزینه های بازدید کنندگان که مایل به پرداخت بیشتر برای تجربه.

پل Brewbaker اصلی TZ اقتصاد گفت: با استفاده از پهنای باند برای اتصال هاوایی به دنیا برای تلفن های موبایل مانند یک مقدمه است که او می گذراند برای Atlas of Hawaii 1992 edition. هنوز هم در نهایت اعمال نفوذ پهنای باند ممکن است اجازه می دهد هاوایی برای مدیریت بهتر و کسب درآمد از گردشگری و منجر به توسعه اقتصادی جدید, او گفت:.

“دیزنی انجام داده است آن را از طریق تجارت و مالکیت معنوی محتوای” Brewbaker گفت. “این لحظه ای به سرمایه گذاری در چه تکنولوژی باعث می شود ممکن است به اهرم طبیعی موقوفه فرهنگی وقف و تبدیل آن به چیزی که دیگر مردم حاضر به پرداخت برای به تجربه عملا و یا از طریق محتوا و یا خدمات است.”

او کمتر متقاعد شده است که دولت می تواند در قرعه کشی بالاتر و هزینه های بازدید کنندگان به هاوایی با توجه به این که گردشگری صرف بیش از 30 سال گذشته نمی آیند نزدیک به نگه داشتن سرعت با ورود رشد.

“این غیر محتمل است که آن را موفق خواهد شد پس از چند دهه و دهه. ما ساخته شده یک hawai’i مرکز کنوانسیون بر این فرض است که کار نمی کند یا” Brewbaker گفت. “اما من می تواند اشتباه است.”

فرانک هاس, مدیریت بازاریابی, Inc. رئیس جمهور گفت که او فکر می کند بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل آن را ممکن است برای شناسایی بالاتر هزینه های مهمانان و استفاده از بازاریابی هدفمند به منظور جلب آنها به هاوایی. با توجه به هاوایی وابستگی گردشگری هاس گفت: دولت به را امتحان کنید.

“استاندارد خط زمانی که مردم استفاده می شود به صحبت در مورد گردشگری بازیابی شد “بیایید قرار داده و ته در صندلی و سر در تخت’,” او گفت:. “این نمی تواند در مورد بازاریابی انبوه کنه. آن را به مورد دادن مشتری آنها چه مقدار است. ما باید به فکر می کنم در مورد چگونه به ایجاد نوعی از گردشگری است که ما می خواهیم با توجه به فرصت است که ما داریم.”

هاوایی نیز نیاز به پیدا کردن یک استاندارد قابل قبول برای بازگشایی گردشگری در COVID-19 جهان و نحوه مدیریت ریسک هاس گفت.

“آن را نابود اقتصاد به حفظ و گردشگری تعطیل برای یک زمان طولانی. این 200,000 شغل و ما لازم نیست که در کوتاه مدت جایگزینی,” او گفت:. “ما شده است صحبت کردن در مورد تنوع برای سال, اما هرگز به آمده تا با چیزی که موثر برای جایگزینی است که بسیاری از مشاغل است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de