چگونه coronavirus را برای همیشه لطفا برای تغییر خطوط هوایی و راه ما پرواز

نرخ بالاتر کمتر مسیرهای قبل از شروع پرواز چک بهداشت و کمتر مواد غذایی رایگان: coronavirus همه گیر است که طلوع یک عصر جدید از مسافرت هوایی.

تغییر لرزه ای در جریان است به عنوان خطوط هوایی جهان ارزیابی مجدد عملیات خود را و چگونه آنها را از بحران در حال ظهور. در طرز مرموزی خالی فرودگاه ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله در حال حاضر نشان می دهد یک تغییر رفتاری در میان کارکنان و مسافران به سمت چپ. یک shakeup پیش روست که قرار است به لمس تقریبا در هر جنبه ای از پرواز پس از محدودیت در حرکت باز کردن از پیچ.

“ما باید آماده برای یک متلاطم و تنبل بازیابی حتی بعد از ویروس موجود” Delta Air Lines, Inc. مدیر ارشد اجرایی اد Bastian گفت: در نامه ای به کارکنان این ماه است. “من تخمین می زنند دوره بهبودی می تواند دو تا سه سال است.”

در یک ماده از ماه coronavirus تنظیم مجدد ساعت از روی یک decadeslong رونق حمل و نقل هوایی شده است که یکی از بزرگ فرهنگی و اقتصادی پدیده های جهان پس از جنگ. انفجار در سفر هوایی منقبض شده این سیاره ایجاد شغل و صدها میلیون نفر از, برای اولین بار آگهی و پراکنده خانواده های فقیر و غنی بیش از قاره. در حال حاضر آن را همه در خود نگه دارد با شرکت های هواپیمایی چاک صندلی ظرفیت بیش از 70 درصد از ماه ژانویه با توجه به تجزیه و تحلیل شرکت Cirium.

وجود دارد بدون دانستن زمانی که مردم خواهد بود مایل به بسته به فضاهای محصور شده دوباره هر چند بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن نظرسنجی نشان می دهد که 40 درصد از اخیر مسافران پیش بینی شده انتظار حداقل شش ماه پس از ویروس موجود است قبل از پرواز دوباره. بودجه حامل EasyJet Plc است که در میان کسانی که برنامه ریزی برای حفظ و وسط صندلی خالی حداقل در ابتدا برای اطمینان بخشیدن به مشتریان در مورد شخصی فاصله. در کره خطوط هوایی شرکت ، کابین خدمه در حال حاضر عینک و ماسک و دستکش و محافظ لباس.

تنظیمات به احتمال زیاد به تغییر به عنوان حامل سعی کنید به فشار پول بیشتر از مشتریان است. برخی را ارتقاء حق بیمه کابین در حالی که ناوگان خود را در حال پایه و در نتیجه حتی starker تفاوت بالاتر-کلاس بخش و تا کنون بیشتر اسپارتان اقتصاد صندلی گفت: ولدیمیر Bilotkach یک مدرس دانشگاه در هوا-مدیریت حمل و نقل در سنگاپور موسسه فن آوری است.

در آسیا و یکی از آخرین پایگاه برای فراگیر کرایه خطوط هوایی نیز ممکن است به طور فزاینده شارژ اقتصاد مسافران به طور جداگانه برای چیزهایی مانند چمدان, چک در legroom نیست و وعده های غذایی گفت: Bilotkach نوشت که کتاب “اقتصاد خطوط هوایی” منتشر شده در سال 2017. حتی قبل از این ویروس زده حامل وجود دارد به طور معمول ساخته شده تنها 3 دلار از سود حاصل از هر مشتری با توجه به IATA. در اروپا و ایالات متحده که در آن فرعی اتهامات در حال حاضر بالا رفتن این ارقام 5 دلار و 17 دلار بود.

پروازهای ارزان را می توان در حال حاضر به عنوان شرکت های هواپیمایی رقابت برای تعداد انگشت شماری از مسافران در حالی که inklings از بهبود نشان می دهد ترافیک در چین شلوغ ترین مسیرهای است تا حداقل 7 درصد از فوریه پایین. یاتا ارشد اجرایی, Alexandre de Juniac گفت: پوشیدن ماسک صورت ممکن است اطمینان مسافران, اما نگه داشتن وسط صندلی خالی خواهد بود به چالش کشیدن و کاهش حداکثر صندلی ظرفیت به زیر شکستن حتی سطوح.

صنعت اب و هوای طوفان قبل از, اما هیچ کدام به عنوان خشن به عنوان این. نزدیک به دو سوم از جهان 26,000 مسافر هواپیما در حال پایه و 25 میلیون شغل در معرض خطر هستند. یاتا هشدار داده است که حامل یک $314 میلیارد کسری در فروش بلیط این سال و نیمی از آنها در صورت ورشکستگی در دو تا سه ماه بدون کمک دولت.

EasyJet مستقر در Luton, انگلستان به داده ها-علم و تیم های مدل سازی سناریوهای مختلف برای چگونه به زودی تقاضا بازده در چه سطح و چه قیمت به مردم پرداخت خواهد شد و چه مقدار به پرداخت هزینه به سود در پرواز مدیر عامل شرکت Johan Lundgren گفت: در کنفرانس اخیر تماس بگیرید. هیچ کس نمی داند پاسخ. “ما فقط باید بسیار انعطاف پذیر,” او گفت:.

یک نگرانی این است که مشتریان را با سلامت مرتبط با ورود قوانین که ممکن است از کشوری به کشور به خصوص در طول ناهموار باز کردن فرآیند. فقط به عنوان فرودگاه تشدید تدابیر امنیتی پس از حملات تروریستی سپتامبر سال 2001 در آمریکا و مسافران می تواند موضوع را به آزمون مانند دما چک و یا آنها ممکن است حتی نیاز به گواهی سلامت به پرواز با توجه به شرکت مشاوره BCG. که می تواند وقت گیر و پیچیده پرواز برنامه.

“برای این کار باید سریع و امن است. چیزی که نسبتا جزئی بار گفت:” Dirk-Maarten Molenaar آمستردام-بر سر BCG سفر و گردشگری تمرین در اروپا و خاورمیانه و شمال آفریقا است.

ماهیت اساسی مسافرت هوایی — آن را پی ریزی تجارت, دیپلماسی, کسب و کار و گردشگری است — وادار کردن دولت ها در سراسر جهان برای سرپا نگه داشتن حامل. در تاریخ 20 آوریل در ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری پرداخت آن در دور اول از حقوق و دستمزد و کمک به شرکت های هواپیمایی. در اطراف آن زمان ویرجین استرالیا Holdings Ltd. رفت و به دولت پس از عدم امن کمک های دولت است. به طور فزاینده ای مضطرب حامل ساخته شده هشت مختلف درخواست برای تامین مالی در نهایت قبل از سقوط.

بیشتر ملزم به شکست و در نتیجه کمتر رقابت گفت: Bilotkach در سنگاپور موسسه فن آوری است. بزرگ کم هزینه خطوط هوایی احتمالا زنده ماندن همراه با پرچم حامل اما بسیاری خواهد شد و بخشی متعلق به دولت و یا حداقل آنها را مدیون پول و بنابراین احتمال کاهش بیشتر حاشیه راه ها و ممکن است افزایش قیمت, او گفت:. کمتر تاسیس خدمات مانند لندن-New Orleans یا آمستردام-سالت لیک سیتی خواهد بود در میان برای اولین بار به او گفت. “کرایه خواهد شد یا ماندن در سطح قبل از بحران و یا کمی بالاتر” گفت: Bilotkach که reckons بهبودی است دو یا سه سال ، “قطعا وجود داشته باشد کمتر پرواز گزینه های در دسترس است.”

این ویروس منجر به یک بالن از راه دور ویدئو کنفرانس است که می تواند بی درنگ ارزیابی نیاز به پرواز در همه, با توجه به UBS گروه AG.

“این قطعا قرار دادن آن را به عقب به تفکر خود را حتی اگر شما یک فعال محیط زیست گفت: Celine Fornaro لندن-بر سر اروپا, صنعتی, تحقیقات حقوق صاحبان سهام در UBS. “آنچه که من ضروری سفر؟”

Fornaro انتظار تغییر از هوا به سرعت بالا راه آهن, سفر در اروپا و چین به سرعت بخشیدن به. برخی از کم هزینه, کوتاه هاپ مسیرهای هستند به احتمال زیاد به ناپدید می شوند. پروازهای کمتر از 300 مایل ساخته شده تا یک پنجم بازار اروپا در سال گذشته با توجه به UBS گزارش این ماه است.

اگر آینه در دیگر مناطق از جمله آسیا و این روند را تا حدی باز کردن از پیچ صنعت حمل و نقل هوایی دراماتیک گسترش است. کوتاه-مسافت پرواز و به خصوص در اروپا و در حال حاضر تحت حمله از پرواز شرمندگی جنبش که تشویق مسافران به استفاده از کاهش کربن ساطع وسایل حمل و نقل.

آن سخت است برای پیش بینی هر گونه نتیجه در حالی که بحران در حال وقوع است. اما وجود دارد برخی به مقید کردن تقاضا برای بازدید از خانواده و دوستان پس از سفر ممنوعیت ها برداشته گفت: Jared Harckham نیویورک-بر اساس معاون رئیس جمهور و مدیر عامل حمل و نقل هوایی در شرکت مشاوره ICF International Inc.

در حالی که خطوط هوایی ممکن است به کاهش قیمت ها در ابتدا به خواستگاری مسافران بهداشت و نگرانی ها را به تدریج محو گفت: ریکو Merkert استاد حمل و نقل و مدیریت زنجیره عرضه در دانشگاه سیدنی مدرسه کسب و کار.

“وجود خواهد داشت برخی از پایه تقاضا” Merkert گفت. “بسیاری از شرکت های هواپیمایی را صادر کوپن بنابراین همه این افراد باید انجام شود به عنوان به خوبی.”

بیشتر به طور گسترده مسافران باید بریس برای یک نظم جدید در خطوط هوایی و هواپیما.

با ظرفیت کلی پایین حامل را به نفع کوچکتر و بیشتر قابل کنترل جت مانند Boeing Co.’s Dreamliner و ایرباس SE A330 بیش عظیم مانند A380 گفت: Molenaar در BCG. بی سابقه از اتحاد ممکن است محصول ملی در میان شرکت های هواپیمایی به عنوان رقبای کوچکتر پژمرده, او گفت:.

“صنعت می تواند بسیار متفاوت است.” “این می تواند باشد که شما به عقب در زمان تقریبا.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>