HBO حداکثر این است که در اینجا به Netflix بکشد. آن خیلی دیر است ؟

HBO شده است مبتکر برای بسیاری از آن نزدیک به 50 سال اجرا. اکنون با رونمایی از HBO Max این بازی گرفتن.

در دهه 1970 زمانی که مردم هنوز هم به آن اشاره به عنوان Home Box Office, HBO او یک پیشگام در آوردن فیلم های اخیر به آمریکا, اتاق نشیمن خود جدا نشده ، یکی دیگر از نوآوری آمد و در اواخر 1990s زمانی که HBO طلیعه عصر اعتبار تلویزیون با اصلی برنامه های ساخته شده در اطراف شخصیت های اصلی مانند لری ساندرز تونی سوپرانو و کری برادشاو که نمی تواند وجود داشته باشد به راحتی در محدوده شبکه های پخش.

اما با راه اندازی بلندپروازانه HBO حداکثر جریان پلت فرم چهار کانال کابل در اواخر شرکت کننده به جریان جنگ.

AT&T شرکت مادر HBO پس از 2018 برنامه به صرف بیش از 4.5 میلیارد دلار در این پروژه در طول چند سال آینده. این شرکت امیدوار است تا 50 میلیون HBO حداکثر مشترکین تا سال 2025 و پیش بینی است که این سرویس در نهایت تولید میلیاردها دلار سود سالانه آن را به عنوان طول می کشد در Netflix بکشد دیزنی Plus آمازون نخست ویدئو, Hulu, Apple TV Plus و طاووس, در میان دیگران در به طور فزاینده ای شلوغ زمینه سرگرمی های آنلاین.

ایده ایجاد یک جریان عمده پلت فرم سوار AT&T تصمیم برای خرید تایم وارنر, رسانه ها امپراطوری قرار دارد که HBO, TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن سی ان ان و برادران وارنر فیلم و تلویزیون استودیو.

هنگامی که آن را به طور کامل و در حال اجرا HBO Max در دسترس 15 دلار در ماه ارائه خواهد شد 10 ، 000 ساعت از برنامه نویسی با طیف گسترده ای از محتوا بنا به درخواست تجدید نظر به هر نوع از مخاطبان نه فقط HBO جمعیت.

پلت فرم شامل سری HBO مانند “بازی تاج و تخت” و “جانشینی”; محکم کمدی از برادران وارنر تلویزیون بایگانی مانند “دوستان” و “The Big Bang Theory”; 2000 برادران وارنر فیلم از جمله هشت فیلم هری پاتر و فیلم های پرفروش های کمیک DC superheroes مثل بتمن و سوپرمن و واندر زن و اصلی کرایه مانند “عشق زندگی” یک سریال با بازی آنا کندریک و “اجازه دهید همه آنها را بحث” فیلمی به کارگردانی استیون سودربرگ و با بازی مریل استریپ.

به زودی پس از AT&T خود را به اتمام $85.4 میلیارد خرید تایم وارنر, جان Stankey جانباز AT&T اجرایی با تجربه محدود در سرگرمی خراب شد این بخش در سراسر تازگی به دست آورد, خواص برای ایجاد WarnerMedia. مدت کوتاهی پس از آن در یک شهر-سالن-style جلسه در منهتن قبل از مخاطبان از HBO کارکنان او اجازه دهید آنها را می دانم که قلمرو خود را تحت یک رئیس جدید.

“همانطور که من گام به عقب و فکر می کنم در مورد چه منحصر به فرد در مورد این برند و که در آن نیاز به رفتن وجود دارد به عمق کمی بیشتر به آن” Stankey گفت. “باشه مکرر نامزدی.” برای رسیدن به این, او اضافه کرد: HBO تا به حال برای تبدیل شدن به “به اندازه کافی گسترده” برای جذب مخاطبان بزرگتر.

رهبری لرزش تا به دنبال یکی است که شامل خروج از HBO ارشد اجرایی ریچارد Plepler که رهبری این شبکه به بیش از 160 Emmys.

Stankey ترویج شد و در این سال به یکی از بزرگترین مشاغل در شرکت های بزرگ امریکا: مدیر اجرایی AT&T. او را کمر از Randall Stephenson, رهبر, AT&T, از سال 2007 در 1 جولای.

آینده بازنگری شده AT&T تا حد زیادی بستگی به HBO حداکثر.

انتخاب Jason Kilar به عنوان WarnerMedia جدید اجرایی شد یکی دیگر از نشانه های این شرکت تاکید بر جریان رسانه ای. یک زمانی سر از Hulu Kilar جانباز از اولین روز بر روی تقاضا ویدئو.

پس از شروع کار در این ماه با او کار کرده است از نزدیک با WarnerMedia رهبری تیم از جمله رابرت ” Greenblatt رئیس سرگرمی و Kevin Reilly سر از محتوا است.

Kilar متهم کرده است پیش با کنار هم قرار دادن یک آینده تکرار HBO حداکثر است که اجازه خواهد داد که برای تبلیغات. هنگامی که آن آماده است این شرکت قادر خواهد بود به ارائه یک نسخه ارزان تر از HBO Max در علاوه بر این به $15-یک-ماه-آگهی نسخه رایگان خواهد شد که یک رقیب مستقیم برای تبلیغات-پشتیبانی جریان خدمات مانند Hulu و NBCUniversal را طاووس.

HBO خود است و نه دور. حق بیمه کابل شبکه که آخرین نشان می دهد که عبارتند از “توطئه علیه امریکا” و “اجرا” ادامه خواهد داد و تحت کیسی Bloys که در زمان بیش از Plepler. اما AT&T را به تمرکز بر روی هدایت توجه بینندگان را به جریان جدید پلت فرم. تلفن غول امیدوار است که HBO 35 میلیون مشترک هر یک از آنها می پردازد 15 دلار در ماه خواهد شیفت وفاداری خود را به HBO حداکثر است که هزینه های همان.

به Stankey آن خواهید بود یک ارزیابی از قدرت مغز. “من در آن به عنوان یک مدرک از یک تست IQ است که: چرا شما نمی خواهید دو بار محتوا برای همین قیمت ؟” او گفت: در یک رویداد برای سرمایه گذاران در ماه اکتبر.

این شبکه HBO در حال حاضر می توان در دو روش آنلاین از طریق HBO در حال حاضر و یا از طریق یک کابل ارائه دهنده ارائه می دهد که دسترسی دیجیتال از طریق HBO Go. HBO حداکثر در مجموع بسیار بزرگتر محصول که شامل HBO مناسب است.

پتانسیل سد برای آن هزینه شده است. Netflix بکشد no-frills هزینه های طرح های 9 دلار در ماه است. دیزنی به علاوه هزینه 7 دلار در ماه است. اما HBO حداکثر این است که درخواست از مردم برای صرف 15 دلار در ماه در زمانی که خانواده بودجه های محدود اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

حتی قبل از وقوع صنعت تحلیلگران به نام قیمت گذاری “بی دلیل.” در حال حاضر بسیاری از مشتریان به دنبال انصراف خود را HBO حساب تا حد زیادی به دلیل هزینه با توجه به مطالعه آماده شده برای نیویورک تایمز جهانی مشاوره تحقیقاتی Kantar.

این تجزیه و تحلیل نشان داد که 1 در 5 نفر که عضو HBO در حال حاضر گفت که آنها برنامه ریزی برای لغو اشتراک خود را در ماه های آینده; نسبت مشابه گفت که آنها برنامه ریزی شده به رها کردن اشتراک خود را به کانال HBO خود را از طریق ارائه دهندگان کابل.

که بالا انتخاب کردن رای. کمی بیش از 7.4 درصد از Netflix مشتریان گفت: آنها برنامه ریزی شده به تخلیه حساب های خود را با توجه به Kantar و حدود 8.6 درصد از دیزنی به علاوه مشتریان گفت: همان. آمازون نخست به نظر می رسد فیلم با دوام تر با 1.2 درصد گفت: آنها لغو خواهد.

AT&T نمی تواند تبدیل همه HBO مشترکین با فشار یک دکمه. مشتریان از گوشی غول پیکر که در حال حاضر HBO به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که خرید آن را به طور مستقیم از شبکه نمی خواهد از حد از یک مشکل است. اما این شرکت یک چالش در آوردن روی کسانی که HBO از طریق Comcast آمازون و Roku — سه نفر از HBO بزرگترین فروشندگان. WarnerMedia است در مذاکرات با این شرکت ها.

دیرین HBO مشترکان نیز باید برای رسیدن به یک تجدید نظر در هویت نام تجاری. HBO نام دیگر برای ایستادن تونی سوپرانو یا Jon Snow اما خدمت خواهد کرد به عنوان خیمه نام یک توده-درخواست تجدید نظر از پلت فرم به معنای رقیب Netflix است که 183 میلیون مشترک 63 میلیون نفر از آنها در ایالات متحده است.

متی توپ یک سرمایه گذار سرمایه گذاری و رئیس سابق استراتژی برای Amazon Studios گفت: عمده جریان سیستم عامل مورد نیاز بیش از نشان می دهد محبوب منتقدان به موفقیت است. “اگر Netflix تنها ارائه HBO-سبک مطالب آن خواهد بود کوچکتر,” او گفت:.

HBO حداکثر این است که حیوانات مختلف از بوتیک شبکه است که به آن نام او اضافه شده است.

“این تلاش به بعد از هر مشتری” توپ گفت. “وجود دارد هیچ دلیلی برای باور حداکثر مربوط به توسعه نمی تواند درخواست تجدید نظر به هر مشتری Netflix در حال حاضر که HBO نمی کند.”

برخی از افراد در این صنعت می گویند که رقیب جریان خدمات ممکن است در نهایت رسیدن به توافق است که اجازه می دهد آنها را برای به اشتراک گذاشتن مشتریان خود را در برخی از راه.

“آنها را مجبور به شروع به ترکیب و بیشتر کاربر پسند اجتماع” گفت: Craig Moffett از بنیانگذاران وال استریت شرکت تحقیقات MoffettNathanson. “این لزوما به این مورد که برخی نمی خواهد آن را — اما آن است که تقریبا به طور قطع این مورد که برخی نمی خواهد آن را در خود را دارند.”

این نوع همکاری سابقه در کابل TV, کسب و کار: HBO بود که اغلب فروخته شده به مشترکان در یک بسته نرم افزاری مشابه با کانال های مانند پی اس و Starz. اما این رویکرد ممکن است مناسب Stankey ذهن-مجموعه.

در تابستان 2018, Stankey ملاقات با رهبران سابق تایم وارنر خواص. در یک جلسه با HBO, تیم, چند, مدیران مطرح شده امکان بسته بندی HBO در حال حاضر با Netflix با توجه به چند نفر که حاضر بودند. طرفداران اتحاد اشاره کرد نظرسنجی نشان داد که یک همپوشانی بین این دو سیستم عامل’ مشتریان به مردم گفت.

Stankey که می ایستد 6 فوت و 2 اینچ و صحبت می کند در یک باس عمیق است که می تواند موج در سراسر یک اتاق گفت: “نه! آنها دشمن هستند. ما در حال رفتن به آنها را سرکوب” با توجه به مردم است. (WarnerMedia نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در این نشست است.)

چند تن از کسانی که در حال حاضر آن را دیدم به عنوان یک زانو حرکت تند و سریع پاسخ از دیرین AT&T دست استفاده می شود به مبارزه با رقبای Verizon و T-Mobile. در واقع این صنعت بی سیم شده است گرفتار جنگ قیمت (و کاهش سود) به عنوان شرکت های مبارزه با آن را برای مشتریانی که به طور مداوم تعویض به یک پیشنهاد بهتر است.

اما صنعت ارتباطات از راه دور صفر-مجموع قوانین. در حالی که متوسط جریان مشترک می پردازد و برای سه سیستم عامل به گفته Kantar تقریبا هیچ کس اقدام به خرید بیش از یک خدمات تلفن همراه در یک زمان.

AT&T $85 میلیارد قمار بر وارنر رسانه ها تا حدی بود که راه را برای این شرکت به آن خدمات تلفن جذاب تر است. این برنامه به ارائه HBO حداکثر تخفیف به تلفن-طرح مشترکین و امید به چسبیدن به آنها را با ارائه مطالب را حفظ خواهد کرد که آنها را چسب به صفحه نمایش خود را.

در مصاحبه ماه گذشته Stankey گفت: “برنده در این همه” — به این معنی که جریان چشم انداز خواهد شد شرکت می کند که بهترین کار از “نوآوری” است و شامل هر دو محتوا و فن آوری است.

“مشتری رانندگی اشکال مختلف از سرگرمی و آن را تغییر روز” Stankey گفت. “اما ما باید فوق العاده ای پایه از دارایی های, و ما آن پیچیده شده در یک فوتی و فوری محصول با نوآوری است. که چه HBO حداکثر است. به همین دلیل من دوست دارم شانس ما.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de