هاوایی مادران می گویند آموزش از راه دور است که شکست خود را نیازهای ویژه کودکان

Honokowai ساکن راشل استیون گفت: هاوایی اجباری stay-at-home سفارشات در پاسخ به COVID-19 همه گیر تبدیل شده و او را مبتلا به اوتیسم پسر جهان وارونه است.

“این دوره می تواند مجموعه ای پسر من پشت سال,” او گفت:.

شش ساله شکارچی استیون یک مهد کودک دانش آموز مبتلا به اوتیسم و اختلال بیش فعالی کمبود توجه که حضور پادشاه Kamehameha سوم ابتدایی مدرسه در لهینا. تا زمانی که مدرسه عمومی دانشگاه بسته شد در اواخر ماه مارس او دریافت یک در یک خدمات و قادر به استفاده از تخصصی درمانی از جمله ابزار پلت فرم نوسانات داخلی و تجهیزات سالن های بدنسازی.

رد معمول خود را از سیستم پشتیبانی در شرایط کنونی شکارچی آموزش و پرورش شده است قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار و مادر خود را — مانند بسیاری از والدین از ویژه نیازهای کودکان — در پایان عقل.

Lyndee Sprenger یک مادر دوقلو 8 سال پسران مبتلا به اوتیسم که در همان مدرسه به عنوان شکارچی است نه داشتن آن.

“شما گوش مردم گفت:” تنها ماندن در خانه; متوقف کردن یک کودک است. … سرپا ایستادن کردن و ماندن در خانه خود را و آن را آسان, با این همه وقت اضافی است که ما داریم.’ و پدر و مادر با کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه فقط می خواهم به گرفتن این افراد در صورت” Sprenger گفت.

زنان می گویند آن را غیر واقعی به انتظار پدر و مادر از این دانش آموزان به پایبندی خود را به فرد برنامه های آموزش و پرورش (IEP) در صفحه اصلی از طریق آموزش از راه دور. این IEPs در حال توسعه از طریق وزارت آموزش و پرورش برای اطمینان از کودکان مبتلا به شناسایی و از کار افتادگی دریافت خدمات مناسب. در Maui County بیش از 2000 دانش آموزان در نمرات K-12 در سازمان حفاظت محیط زیست ویژه برنامه های آموزش و پرورش در شروع 2019-2020 سال تحصیلی.

“ما در حال پیدا کردن موفقیت در آموزش از راه دور” استیون گفت.

“هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد یک ویژه نیازهای جمعیت شما واقعا حاکم کردن اکثریت عظیمی از کودکان هستند که ناتوان از یادگیری است که در راه” Sprenger گفت.

در فرد خدمات ویژه نیازهای دانش آموزان نیست ارائه شده با توجه به COVID-19 نگرانی اما سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقامات در مدارس ادامه خواهد داد برای برقراری ارتباط با والدین از طریق این مدت از دانشگاه تعطیل شد تمدید از طریق مه 28, پایان سال تحصیلی است. خدمات از طریق “telepractice” ارائه می شوند و در یک مورد به مورد و بر اساس زمانی که مناسب سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اما زمانی که امکان پذیر نیست, “مربوط به خدمات ارائه شده به بیشترین حد ممکن است از طریق دیگر آموزش از راه دور پشتیبانی می کند.”

“هنگامی که مدرسه رزومه در آن شیوه سنتی, فردی, برنامه آموزش و پرورش و بخش 504 تیم دیدار خواهد کرد و برای تعیین هر گونه از دست دادن مهارت ها به عنوان یک نتیجه از تمدید بسته شدن مدرسه و کودک نیاز به جبرانی آموزش و پرورش است.” (بخش 504 اشاره به قانون فدرال است که نیاز به دسترسی برابر به آموزش و پرورش برای دانش آموزان معلول.)

در ضمن پس از او اجازه نداشتم به قرض کاردرمانی, تجهیزات از پسرش را در مدرسه Steven آن را بر خودش را به خرید یک نردبان صعود نوسانی طناب پلاستیکی حلقه طناب بند بازی نوار و “سقوط پد” برای یکپارچه سازی حسی. او امیدوار است که با داشتن دنده در خانه کمک خواهد کرد که شکارچی در مسیر باقی بماند اما ترس او را مجبور پسرفت آمده برای سال بعد.

و او به تنهایی است.

Desirea پترسون, 31, از Kapaa کائوآئی است که مادر دو فرزند با نیازهای ویژه که با حضور Kapaa ابتدایی و دبیرستان. او جوانترین مبتلا به اوتیسم است و پترسون گفت: مدرسه بود که “تقریبا وجود ندارد و فقط به همین دلیل.”

قبل از وقفه در خدمات پسرش ساخته شده بود پیشرفت قابل توجهی در این سال پترسون گفت و او را در رابطه با این که چگونه این گذشته هفته دور از مدرسه تاثیر می گذارد او وقتی که او برمی گرداند.

“هنگامی که او شروع به مهد کودک سال گذشته آن را در زمان سال کل مدرسه فقط به او سازگار بودن در مدرسه است. او را فرار از کلاس و پنهان کردن و عمل کردن خشونت نسبت به خود را چرا که او نمی تواند درک آنچه که او قرار بود به انجام.

“در این سال او کامل 180. او در حال پیوستن به خود را به طور منظم در کلاس و او می تواند نشستن ، و من فقط نگران است که خارج از مدرسه برای بسیاری از ماه, چگونه آن را در حال رفتن به زمانی که او می رود ؟ او است رفتن به بازگشت به عقب ؟ ” او گفت:.

کوین Abella هیئت مدیره گواهی شده رفتار تحلیلگر در جزیره هاوایی خدمت خانواده ها در خانه و خارج از مدرسه از طریق خود شرکت جزیره بزرگ رفتار مداخلات است که دیده می شود 80% تقلیل در خدمات ارائه شده است. او گفت: رگرسیون است که به احتمال زیاد بدون مداوم برنامه های.

“این قطعا چیزی است که ما انتظار داریم به ویژه از برخی از خانواده های ما نداشته خدمات برای یک ماه خوب در حال حاضر. آن را بسیار می رود که ما می بینیم برخی از مرتب کردن بر اساس رگرسیون,” او گفت:.

نائومی Ka’ae Tachera ویژه-معلم آموزش و پرورش در Laupahoehoe جامعه مدرسه منشور عمومی در جزیره هاوایی و همچنین مادر ویژه نیازهای کودکان است. او توصیه می کند والدین دریافت آموزش به مقابله با مدیریت رفتار اگر آنها در حال حاضر نیست و به “خود را شکستن.”

“حتی برای خودم من تا به حال به برخی از زمان برای استراحت,” او گفت:. “من باید مطمئن شوید که بچه های من شکستن از من و من از آنها به عنوان آنجا که ممکن است.”

Tachera همچنین توصیه می کند والدین انطباق روش خود را بر اساس چگونه فرزندان خود را در پاسخ به وضعیت فعلی.

“اگر آنها نیاز به یک سفت و سخت برنامه و سپس با آن بروید. اما اگر آن را بیش از حد برای آنها استراحت. شما می خواهید برای رفتن چگونه آنها, پاسخ,,” او گفت:.

کارن گیبسون ویژه سابق – معلم آموزش و پرورش است که صاحب خدمات تدریس خصوصی مغز سازندگان و رها با سلام در اوآهو, جایی که او به مربیان و والدین در مورد نحوه کار با آموزش و پرورش فرزندان خود نیاز دارد. او همچنین توصیه می کند والدین برای هدف “اتصال عاطفی خود را با کودک است.”

گیبسون نشان می دهد فعالیت هایی است که سرگرم کننده و آموزشی است اما نه لزوما به طوری متمرکز دانشگاهیان در طول این زمان.

“هر پدر و مادر است IEP در حال حاضر, و اگر آنها فکر می کنم IEP مثل یک کتاب مقدس است که آنها باید به دنبال پس از آن که برای رفتن به یک چالش,” او گفت:.

اجتماعی فاصله و دیگر COVID-19 احتیاطی نیز محدود کردن خدمات به بزرگسالان معلول است. والری ناقلا, مدیر برنامه های قوس Maui County, فراهم می کند که در خانه و خدمات مسکونی و برنامه برای افراد با معلولیت های فکری و توسعه گفت: آنها نیاز به تنظیم به عنوان به خوبی.

سازمان نظارت شش گروه خانه پنج در مائوئی و یکی در مولوکای و همه ساکنان شده است پس از اقامت در خانه سفارش دهید. که به معنی آنها نبوده است قادر به دسترسی به خدمات مبتنی بر جامعه و گردش روزانه خود را لغو شده است. بسیاری از ساکنان با مشاغل در حال کار در حال حاضر بیش از حد.

“ما بسیاری از ما مردمی که در خانه گیر کرده نه واقعا درک چرا آنها در خانه گیر کرده و باعث می شود آن را واقعا به چالش کشیدن برای ما مردمی با مسائل رفتاری و یا مردمی با تعداد زیادی از انرژی بالا. بنابراین ما در حال تلاش برای خلاق با ما برنامه نویسی و ساخت مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن به اندازه کافی ورزش” حیله گر گفت.

“ما در حال ساخت مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن بیش از حد تلویزیون است و ما هنوز در حال آموزش. که مهم ترین چیز است که ما هنوز هم آموزش به دلیل این است که هدف ما … به مردمی که مستقل که ممکن است در هر چه اهداف خود هستند.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de