بزرگ شاهزاده خانم مسافران سو خط کروز برای سهل انگاری بیش از شیوع کروناویروس

یک گروه از شمال کالیفرنیا ساکنان متهم شاهزاده Cruises از سهل انگاری در پاسخ به COVID-19 شیوع در گرند شاهزاده خانم در یک طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه در سان فرانسیسکو در دادگاه فدرال.

خط کروز “را انتخاب کرد به جای سود بیش از مردم از جمله ایمنی مسافران و خدمه و عموم” طرح دعوی در دادگاه مدعی آشکار در “مطلق عدم ارائه حتی اندکی مراقبت” به کسانی که پردازنده جزیره هاوایی-رقص قیمتها که مجموعه بادبان از سان فرانسیسکو.

دو مسافر و خدمه کشته شده اند و یکی دیگر از 103 بودند که در هیئت مدیره کشتی را آزمایش مثبت است.

یکی شاکی پاملا Guisti سان متئو کانتی آلوده شد و نیاز به بستری در واحد مراقبت های ویژه.

دیگران — ساکنان San Francisco سان ماتئو و استنیسلاس استان ها — می گویند آنها “صدمه ترس از توسعه COVID-19,” رنج و پریشانی عاطفی می تواند نیاز به مراقبت پزشکی در آینده.

در یک بیانیه شاهزاده Cruises گفت: این اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی.

“شاهزاده Cruises شده است حساس به مشکلات COVID-19 شیوع باعث شده است که ما به مهمانان و خدمه” این شرکت در بیانیه ای گفت. “پاسخ ما در طول این فرایند متمرکز شده که به خوبی از مهمانان و خدمه در درون پارامترهای به ما توسط سازمان های دولتی درگیر و در حال تحول پزشکی درک درستی از این بیماری است.”

طرح دعوی در دادگاه مدعی این شرکت اقدام تسامح هنگامی که آن را می دانستند خطر مطرح شده به یک کشتی کروز اگر یک پاتوژن بودند به هیئت مدیره.

که چه اتفاقی افتاده است که یک Placer County مرد سوار کشتی عازم مکزیک, در فوریه. 11. کمی بیش از یک هفته بعد او گزارش علائم تنفسی در هیئت مدیره و در پایان ماه فوریه شد کالیفرنیا اولین قربانی از coronavirus.

شاهزاده بزرگ بازگشت به سان فرانسیسکو در فوریه. 21 و رفتگان برای هاوایی همان روز با هزار نفر از مسافران — اما همچنین 62 که باقی مانده در هیئت مدیره از سفر به مکزیک حداقل دو نفر از آنها آلوده شده است.

اما کشتی بود نه ضد عفونی این دعوی مدعی و نه آنها هر مسافر به نمایش علائم. مسافران از مکزیک سفر گفته می شود اطلاع از توانایی های بالقوه قرار گرفتن در معرض Feb. 25, چهار روز پس از کشتی مجموعه بادبان برای هاوایی, اما کسانی که در هیئت مدیره نیست, هشدار برای بیش از یک هفته است.

طرح دعوی در دادگاه مدعی خط کروز نمی شروع به افزایش بهداشتی اقدامات احتیاطی تا مارس 3 و نمی موضوع یک هشدار در هیئت مدیره تا 4 مارس همان روز رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صادر حالت اضطراری در کالیفرنیا است. آن را همچنان به میزبان رویدادی در هیئت مدیره مانند رسمی شب با شام و نمی شروع به قرنطینه مسافران تا 5 مارس دو هفته پس از آنها تا به حال سوار قایق.

که در آن نقطه, کشتی کروز اقدام به بازگشت به بندر اما متوقف در سواحل کالیفرنیا برای نزدیک به یک هفته قبل از ترتیبات ساخته شد آن را به بارانداز در بندر اوکلند. مسافران متحرك روز بعد پس از یک hazmat مناسب CDC کارگر بازدید هر اتاق در کشتی. صدها نفر از خدمه قرنطینه در هیئت مدیره به عنوان کشتی باقی مانده لنگر در اوکلند قبل از بازگشت به سان فرانسیسکو کروز ترمینال و در نهایت خروج از خلیج نزدیک به یک ماه بعد.

شاکیان همراه با حدود 2000 دیگر کالیفرنیا در کشتی بودند یا گرفته شده به قرنطینه در پایگاه نیروی هوایی تراویس اگر آنها نبودند نشان دادن علائم و یا Asilomar دولت ساحل و کنفرانس زمینه را برای درمان اگر آنها بودند.

دادگاه تشکیل پرونده به دنبال باز کردن طرح دعوی در دادگاه به عمل کلاس باز به هر کسی که در کروز. شاکیان امیدوار هستند بیش از 5 میلیون خسارت مالی بلکه برای نگه داشتن این شرکت مسئول اجرای جدید اقدامات ایمنی در کشتی خود را.

Fairline که صاحب و عمل بزرگ و کارناوال شرکت مادر شاهزاده Cruises و Fairline بودند نیز به عنوان متهمان.

“کارناوال و شاهزاده خانم کروز دریایی با خطوط تسامح قرار داده و هزاران نفر از مسافران در خطر آسیب جدی است که خطر ادامه خواهد داد برای برخی از زمان” وکیل مریم الکساندر که واصل طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از شاکیان در بیانیه ای گفت. “بیش از یک هزار برنامه به طور بالقوه آلوده به افراد اجازه داده شد برای به اشتراک گذاشتن فضای محدود با دیگر نزدیک به 2000 مثلا مسافران معمولی و callously افشای همه به COVID-19.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>