چرخه قدرت: دوچرخه ظهور به عنوان یک پست-مستند رفت و آمد گزینه

مادرید >> در نیمه راه خود را از طریق 30 دقیقه دوچرخه سواری به کار پلیس دستور داد ژوئن Pasamar به پیاده کردن او را متهم به شکستن اسپانیا coronavirus مستند قوانین ورزش در عمومی. افسران نمی شد خرید خود را توضیح او رفت و آمد به کار خود را در خارج از Zaragoza, شمال شهرستان که در آن او زندگی می کند.

“شما یک ماشین نمی کنید ؟ چرا شما به استفاده از آن?” او گفت که او خواسته بود.

Pasamar در نهایت مجبور به استخدام یک وکیل برای متقاعد کردن پلیس که دولت تا به حال نه ممنوع دوچرخه سواری در طول مستند.

به عنوان کشورها به دنبال گرفتن اقتصاد در مسیر برگشت پس از ویرانی های ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس دوچرخه استفاده است که تشویق به عنوان یک راه برای جلوگیری از ناامن ازدحام در قطار و اتوبوس.

دوچرخه سواری فعالان از آلمان به پرو در حال تلاش برای استفاده از لحظه به دریافت بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری و یا گسترش موجود حتی اگر آن را فقط یک اقدام موقت برای ایجاد فضا برای مسافران بر روی دو چرخ.

انتقال به بیشتر دوچرخه دوستدار محیط شهری “لازم است اگر ما می خواهیم شهرستانها به کار” گفت: مورتون Kabell که co-صندلی های اروپایی دوچرخه سواران فدراسیون.

“بسیاری از مردم خواهد بود ترس از رفتن در حمل و نقل عمومی اما ما باید به عقب بر گردیم به کار ببرد. تعداد بسیار کمی از ما در شهرستانها می توانید رسیدگی بیشتر ترافیک ماشین,” او گفت:.

در علاوه بر این به دوچرخه خطوط از هم جدا محدودیت Kabell پشت پرداخت یارانه دوچرخه برقی است که می تواند تشویق مسافران که دیگر پر از تپه و یا سفر.

معیار هستند کپنهاگ پایتخت دانمارک که در آن نیمی از روزانه مسافران در حال دوچرخه سواران و هلند با شبکه گسترده ای از مسیرهای دوچرخه سواری.

هنوز از کشورها در سراسر جهان در حال ابتلا در سرعت های مختلف.

دولت فرانسه خواسته دوچرخه سواری فعال Pierre Serne به تدوین یک طرح برای زمانی که آن را مستند به پایان می رسد ممکن است 11. توصیه های خود را از جمله دوچرخه خطوط جدا از سایر وسایل نقلیه در برآورد هزینه 50000 یورو در هر کیلومتر (حدود 90000 دلار در هر مایل) شده اند را مشاهده کنید به حمل و نقل وزارت.

در حال حاضر فرانسه گفته است: “یارانه سواران تا 50 یورو (تقریبا $55) برای تعمیرات بنابراین فرانسوی ها می توانید دوچرخه خود را آماده برای ارسال-مستند ،

در شهر برلین Friedrichshain-Kreuzberg شورای به سادگی رنگ زرد خطوط در برخی از جاده ها به فضا از خطوط ماشین. این دوچرخه زیرساخت های ایجاد شده در آنچه که به نام “تاکتیکی شهرسازی” — کم هزینه تغییراتی که از لحاظ فنی ساده و برگشت و آنها می توانند تفاوت فوری.

طرح های مشابه ظاهر شوند تا در جای دیگر. مقامات در لیما پرو; بارسلونا اسپانیا و میلان ایتالیا در حال بالا بردن سرعت برنامه هایی برای گسترش مسیرهای دوچرخه و یا گرفتن فضا از اتومبیل و یا زمان پارکینگ سایت.

در بوگوتا که در آن دوچرخه استفاده می شود عمدتا توسط کلمبیا آبی-کارگران یقه شهردار کلودیا López خواست همه بازگشت به کار این هفته به چرخه به جای استفاده از حمل و نقل عمومی که در حال حاضر عامل در 35 درصد از ظرفیت.

با بسیاری از ایالات متحده غیر ضروری کسب و کار بسته وجود دارد نقطه های کوچک در حال حاضر در دوچرخه سواری که نیست و تفریحی. اما شهرهای اوکلند و سان فرانسیسکو و نیویورک در حال بسته شدن برخی خیابان ها به ترافیک اجازه می دهد تا اتاق را برای دوندگان و دوچرخه سواران.

پدرو دیاز عضو Pedalibre یک مادرید دوچرخه سواری باشگاه این را می بیند به عنوان یک بار در طول عمر فرصت را به بیش فضایی از اتومبیل و مقاومت در برابر دادن آن را به عقب زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

“اگر ما منتظر زیرساخت های مناسب برای دوچرخه خطوط ما نیاز به یک شهری طرح آن را حداقل به مدت چهار سال به طراحی و تصویب” دیاز گفت. “این راه آن را فقط یک ماده از قرار دادن یک حصار و توقف خودروها با استفاده از یک خط. سپس از آن خواهد شد یک عمل انجام شده است.”

اگر این استدلال به صورت سازگار با محیط زیست حمل و نقل بود که یک عامل کلیدی برای قبل از فعالان اقتصادی خرید اینترنتی از ویروس است که با اضافه کردن شتاب گفت: Laura Vergara, سر اسپانیا ConBici وکالت ،

با گردشگری حسابداری برای حدود 15 ٪ از تولید ناخالص داخلی در اسپانیا, در بیرون, تعطیلات — آیا بر روی دو چرخ یا نه اما به دور از شلوغ سواحل و استراحتگاه — می تواند نگه داشتن صنعت شناور, او گفت:.

“در استرالیا, فروش دوچرخه در حال حاضر سر به فلک کشید” Vergara گفت. “چرا نمی توانستم که اتفاق می افتد در اینجا؟”

با وجود داشتن روزهای آفتابی در طول سال ماشین دوست اسپانیایی ها به نظر می رسد در دهه های شمال اروپا وقتی که می آید به رفت و آمد با دوچرخه.

وزیر محیط زیست ترزا ریبرا مسئول پست-سلول برنامه ریزی می گوید: تغییرات “باید غلبه بر مقاومت برگرفته از عادات و تصورات هستند که به خوبی تاسیس شده است.”

Ribera گفت که او خواسته است شهرداران به گسترش دوچرخه سواری lane, پوشش, کاهش سرعت خودرو از محدودیت ها و ارائه برای پارکینگ دوچرخه. اما روشن نیست اگر دولت خواهد آن را به صندوق.

“ما می توانیم و ما باید امکان استفاده از این ضربه به پیشرفت به سوی یک پارادایم جدید از تحرک پایدار” او در بیانیه ای گفت به آسوشیتد پرس.

فراتر از زیرساخت های دوچرخه سواری طرفداران می گویند ذهن بسیاری از هنوز هم باید تغییر داد و اشاره کرد که بسیاری از مقامات را به نام برای اولویت دادن به استفاده از وسایل نقلیه خصوصی در این مستند.

که در آن تفاوت های کشور هستند واضح تر. در بریتانیا که در آن مردم هنوز هم مجاز به ترک خانه به ورزش چرخه مغازه ها باقی ماند باز در طول این مستند آغاز شد که مارس 23. در اسپانیا ایستگاه های گاز در نظر گرفته شد اما نه دوچرخه تعمیرگاه.

و در حالی که دوچرخه-به اشتراک گذاری در لندن و پاریس ساخته شده رایگان به کارکنان مراقبت های بهداشتی اکثر شهرستانها اسپانیایی با عجله به تعطیل خدمات و گفت آنها خواهد بود یک منبع سرایت. مادرید بسیار موفق دوچرخه های عملیات بازگشایی تنها در هفته گذشته ششمین اسپانیا سخت مستند. دوچرخه ضد عفونی شبانه و سواران باید دستکش بپوشید.

بسیاری از سواران جریمه شده است. فرانسه فدراسیون دوچرخه کاربران دریافت بیش از 800 گزارش از دوچرخه سواران توسط پلیس متوقف و ده ها تن مجبور به پرداخت 135 یورو (146 دلار) جریمه برای نقض محدودیت.

“نگرش پلیس در این نگرش است که بسیاری از مردم در خیابان ها گفت:” Pasamar که نگه می دارد, روش سوارکاری با وجود خطرات ناشی از بودن دوباره متوقف شد. او گفت: “دوچرخه برای بسیاری فقط یک مزاحم.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de