کرم گندم خانم Butterworth مقابله با نژاد در بسته بندی

کلگیت, کرم گندم و خانم Butterworth آخرین برندها حساب با لحاظ نژادی متهم آرم.

روح جستجو می آید در پی شرکت پپسی اعلام روز شنبه که آن را تغییر نام آن پسر Jemima شربت با نام تجاری. مریخ, Inc. می گوید آن را نیز بررسی آن عمو بن برنج نام تجاری.

نیویورک-بر اساس کلگیت-پالمولیو Co. گفت: آن است که کار با آن چینی شریک هاولی & هازل شیمیایی شرکت ، در تغییرات آن Darlie برند خمیر دندان.

خمیر دندان است که محبوب در آسیا نامیده می شد Darkie هنگامی که آن را برای اولین بار معرفی شد در 1930 ، بسته های ویژه طراحی از یک خنیاگر خواننده در blackface را با یک لبخند یک Hawey & هازل اجرایی با آرم پس از بازدید از ایالات متحده و دیدن Al Jolson انجام است. نام چینی در کادر ترجمه برای “مرد سیاه و سفید خمیر دندان.”

کلگیت-پالمولیو به دست آورد 50 درصد سهام در هالی در سال 1985. در سال 1989 نام از خمیر دندان را به Darlie و لوگو تغییر کرد به دلیل مبهم شکل در یک کلاه بالا. اما کلگیت گفت: این محصول تحت بررسی بیشتر است.

“ما در حال حاضر در حال کار با ما شریک برای بررسی بیشتر و تکامل همه جنبه های تجاری از جمله نام تجاری” شرکت در بیانیه ای گفت.

B&G Foods, Inc., که باعث می شود کرم گندم داغ و غلات و حبوبات و گفت: این آغاز “بررسی فوری” از بسته بندی خود را. خندان, سیاه, آشپز برگزاری یک کاسه غلات به نظر می رسد در کرم گندم, بسته بندی و تبلیغات از حداقل سال 1918 با توجه به وب سایت این شرکت است.

“ما درک می کنیم نگرانی وجود دارد با توجه به تصویر آشپز و ما متعهد به ارزیابی ما بسته خواهد شد و فعالانه در اقدامات برای اطمینان حاصل شود که ما و مارک های ما نمی سهوا منجر به سیستمیک نژادپرستی” نیوآرک نیوجرسی مبتنی بر B&G در بیانیه ای گفت.

شیکاگو Conagra مارک های که باعث می شود خانم Butterworth شربت گفت: آن بطری — که به شکل یک matronly زن — در نظر گرفته شده برای بیرون کشیدن یک “دوست داشتن مادر بزرگ.” اما این شرکت گفت: آن را می توانید درک کنند که بسته بندی می تواند به اشتباه. منتقدان به مدت طولانی ادعا کرد که بطری طراحی است که ریشه در “لله” کلیشه.

“ما درک می کنیم که اقدامات ما کمک کند نقش مهمی در از بین بردن تعصب نژادی و به عنوان یک نتیجه, ما شروع کامل نام تجاری و بسته بندی مروری بر خانم Butterworth,” Conagra در بیانیه ای گفت.

این تغییرات در آخرین سیگنال قدرتمند فرهنگی لحظه ای به راه انداخته شده توسط Black Lives Matter تظاهرات که در سراسر جهان گسترش یافت و باعث شد شرکت های خود را به تجدید نظر در سیاست و محصولات است.

در روز پنج شنبه Yelp اعلام کرد که همکاری با سیاه من رسید یک گروه است که تشویق مردم به صرف 5 میلیون دلار در سیاه و سفید متعلق به کسب و کار از طریق جولای 4. Yelp گفت: آن را با اضافه کردن یک رایگان تابع جستجو برای مصرف کنندگان به راحتی در پیدا کردن کسب و کار است که شناسایی خود را به عنوان سیاه و سفید متعلق به.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>