شورای شهرستان رهبران سرکوب هارت حسابرسی قانونی

شهرستان Councilwoman هایدی Tsuneyoshi خواستار رئیس شورای Ikaika اندرسون و معاون رئیس ان کوبایاشی برای امتناع از ادامه قرارداد به صورت مستقل حسابرسی قانونی از این سازمان به اتهام ساختمان هونولولو مشکل, 20 مایل خط آهن.

ساکنان در سراسر کشور پرداخت خواهد شد برای این پروژه برای نسل Tsuneyoshi گفت. “من فکر می کنم حق می دانید که چرا ما نمی تواند حرکت رو به جلو در این عمل,” او گفت: در یک تلفنی روز شنبه.

“متاسفانه سرنوشت حسابرسی قانونی است که نمی توان آن را حرکت رو به جلو در هر اختیاری تصمیم توسط شورای صندلی اندرسون و معاون صندلی کوبایاشی” Tsuneyoshi گفت:

به این دلیل که 2 میلیون دلار را کنار بگذارند به استخدام حسابرس قانونی تنظیم شده است به مرور در پایان ماه و reinserted به شورا بودجه برای 2021 سال مالی که شروع می شود در 1 ژوئیه آن را نزدیک به یقین است که ممیزی از هونولولو اقتدار برای حمل و نقل سریع اتفاق نمی افتد. هارت است وظیفه ساختمان 21-ایستگاه شرق Kapolei-به-Ala Moana پروژه.

اندرسون در پاسخ گفت: ممکن است duplicative و به احتمال زیاد دشوار است برای انجام چنین ممیزی چرا که فدرال تحقیقات مربوط به این پروژه است که هنوز هم در جریان است.

این شورا در ماه مارس 2019 تصویب قطعنامه 19-29 که دستور آن از شهرستان حسابرس به استخدام یک شرکت پیمانکار از طریق مناقصه رقابتی فرایند به انجام حسابرسی قانونی از این پروژه که ballooned است به یک در حال حاضر حدود 9.2 میلیارد دلار است. هارت در وب سایت خود هنوز هم دارای یک صفحه با اشاره به $5.2 میلیارد دلار برچسب قیمت از سال 2012 ساخت و ساز آغاز شد.

اقدام شهرستان حسابرس Troy Shimasaki ارائه پیش نویس یک درخواست برای پیشنهاد به اندرسون را در ماه نوامبر. اندرسون در روز چهارشنبه تایید آن باقی مانده است در میز خود را بدون علامت.

این قطعنامه تصویب شد 7-0 با اندرسون و عضو شورای ران Menor حاضر نیست.

Tsuneyoshi گفت: آب و هوای اقتصادی ناشی از اثرات COVID-19 معنی خواهد بود که کمتر درآمد برای این پروژه از کلی دولت مالیات غیر مستقیم و مالیات اتاق. که باعث می شود ممیزی و حتی بیشتر ضروری “برای شفافیت و پاسخگویی” او گفت:.

پس از کنفرانس مطبوعاتی Tsuneyoshi گفت که او با نزدیک شدن اندرسون در مورد حرکت رو به جلو با ممیزی “حداقل یک تعداد انگشت شماری از فردا” و با توجه به یک پاسخ قطعی تا روز سه شنبه هنگامی که او در دیدار با رئیس و کوبایاشی با Shimasaki همچنین در حال حاضر.

اندرسون گفت: “شورای رهبری اعتقاد ندارد که صرف $1 میلیون به علاوه در شهرستان مالیات دهندگان پول است یک توجیه هزینه مالیات دهندگان دلار که دولت فدرال در حال حاضر در حال بررسی هارت به دنبال فساد, فساد و تقلب.”

Shimasaki است گفت: اعضای شورا که اسناد قرارداد حسابرس نیاز برای حسابرسی یا بررسی نمی خواهد در دسترس ساخته شده اگر در حال حاضر subpoenaed توسط بازرسان فدرال, او گفت:.

“که احتمالا می تواند در نتیجه غیر ممیزی کامل” اندرسون گفت. “این نیست که ما نمی خواهیم به انجام این کار, اما ما بود بر اساس آنچه به ما گفته شده است که در این شهر حسابرس.”

کوبایاشی اشاره کرد که او به طور مداوم بوده است در میان منتقدان اصلی این پروژه اما “من نمی خواهم برای دیدن چیزی برای پرداخت دو برابر شده است.”

مشکلات ایجاد شده توسط COVID-19 در واقع آن را مهم تر از شهر انتقال پول به دیگر استفاده می کند او گفت:. “هستند بسیاری از نیازهای دیگر در حال حاضر.”

Shimasaki گفت: “ما موضع همواره ما را در انجام هر چه این شورا می خواهد ما را به انجام است.”

او گفت که او در ملاقات با مقامات از هر دو وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه از دادستان کل مدت کوتاهی پس از این قطعنامه به تصویب رسید اما آنها نمی خواهد فاش کردن آنچه که آنها در حال بررسی است.

Shimasaki همچنین اشاره کرد که در حالی که این قطعنامه خواستار حسابرسی قانونی آنچه را که در پی توسط اعضای شورا می افتد بیشتر به مقوله گسترده تر از رسیدگی به تخلف است. “به دلیل ممیزی لزوما به دنبال تقلب ممیزی شما معمولا در حال حاضر می دانم که چیزی در جریان است و شما در حال تلاش برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد آن در مقابل تلاش برای شناسایی آن است.”

دولت و شهر حسابرسان انجام داده اند و تعدادی از ممیزی از هارت و راه آهن که در میان چیزهای دیگر, عدم کنترل مناسب و دانش سطحی از موارد از ناکارآمدی و بی کفایتی و یا خطا در قضاوت به دلیل بی تجربگی است که هزینه این پروژه پول است. اما آنها نمی تواند نتیجه گیری اگر آن گسترده بود. و نه می تواند به این نتیجه ممیزی وجود تقلب یا رفتار مجرمانه. زمان هارت مدیر عامل اندرو رابینز گفت: این مسائل رخ داده است و قبل از او در زمان بیش از 2017.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>