سیستم اتوبوس مجبور به retool به همه گیر می پوشد در

Sonoma County اتوبوس اپراتورهای اب و هوای شدید ridership و کاهش درآمد در میان سه ماه coronavirus خاموش و در حال حاضر مقابله با سخت سوال در مورد چگونه برای بازگرداندن خدمات به عنوان محدودیت ها کاسته و بیشتر مسافران اندکی نیاز به یک سوار.

که چشم انداز تیره باقی می ماند به عنوان اقامت-صفحه اصلی سفارشات را عمیقا تغییر کار و سفر الگوهای بالقوه در دراز مدت پیامدهای برای منطقه خلیج بیش از دو دوجین عمومی سیستم های حمل و نقل. برخی در حال فشار دادن به جلو با ادغام مذاکرات با توجه به شدت از بحران مالی ،

خود را به اشتراک گذاشته مانع است جای تعجب ندارد; هنوز معلوم نیست که ridership ممکن است بازگشت به قبل از COVID سطوح با اپراتورهای دست و پنجه نرم کردن با چگونه برای متقاعد کردن کاربران حمل و نقل است که اتوبوس در حال پاک کردن امن و قابل اعتماد راه برای گرفتن در مورد.

“در این تقاطع وجود دارد فوق العاده ای تردید گفت:” دنیس مولیگان مدیر کل پل دروازه طلایی منطقه که نظارت بر اتوبوس, کشتی و پل تلفات خدمات. “حمل و نقل عمومی در برابر یک چالش بزرگ در بازگرداندن اعتماد عمومی است. اما در جهت اقتصاد را به طور کامل بازگشایی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو حمل و نقل خواهد شد که به جرم حمل و نقل و دوباره.”

همراه با سایر اپراتورها, گلدن گیت, اتوبوس شبکه را به حرکت در آینده نزدیک با تقلیل بودجه.

جریان درآمد از سوار کرایه پایین است به قطره ای — برای Sonoma County, حمل و نقل, Santa Rosa CityBus و پتالوما حمل و نقل آن از بین رفت بعد از هر تصمیم گرفتند در ماه مارس به حالت تعلیق در مجموعه به حد راننده مسافر تعاملات و کاهش گسترش ویروس.

دولت فروش و گاز و مالیات که یارانه محلی حمل و نقل عمومی و سیستم های در حال انتظار برای گرفتن یک ضربه عمده به عنوان به خوبی در حالی که ملت متحمل مالی و رکود اقتصادی به خاموش کردن.

اضطراری فدرال کمک نزدیک به 1.3 میلیارد دلار شد به کارگردانی به منطقه خلیج فارس را به سازمان های حمل و نقل از طریق مراقبت در عمل بسته محرک اقتصادی. سه اتوبوس محلی سیستم با هم دریافت حدود 6 میلیون نفر در دور اول بودجه, در حالی که دروازه طلایی ترانزیت دریافت بیش از 30 میلیون دلار. دوم کوچکتر دور از بودجه فدرال از طریق منطقه کمیسیون حمل و نقل است که انتظار می رود در ماه جولای.

برای کاهش هزینه ها و وصله پینه کردن خدمات در میان ridership قطره از حداقل 80% در سراسر چهار سیستم مسیرهای اتوبوس و وانت به شدت کوچک شده و بازگشت به بازی بیشتر محدود به آخر هفته سطح خدمات. سانتا رزا سیستم اتوبوس برای مثال کاهش یافته و خدمات به فقط 25 درصد از نمونه های هفته و مقامات نمی توان پیش بینی بازگشت به بيش از 75 درصد از پیش همه گیر سرویس برای حداقل یک سال دیگر گفت: Rachel Ede معاون مدیر شهرستان را حمل و نقل و عمومی این نسخهها کار گروه.

“ما قطعا یک مالی قابل توجهی چالش رفتن به جلو” او گفت:. “اما آن را اولین چالش های این صنعت بوده و ما قادر خواهد بود برای دریافت از طریق این و قادر به بازگرداندن خدمات و بحران نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای. بسیاری از مردم ما نیاز به عامل و ما در حال رفتن وجود داشته باشد اما این به معنی آهسته و فرآیند تکرار شونده برای ساخت را به جایی که بودیم و صادقانه خدمات ممکن است نگاه متفاوت است.”

در حالی که برنامه های ساخته شده برای بازگرداندن اضافی ثابت مسیرهای برخی از سازمان ها در سراسر منطقه از جمله سانتا رزا CityBus اند گنجانیده شده بیشتر تماس جلوتر از خدمات که در آن مسافران کتاب سوار شدن روز قبل و منتظر یک وانت. سیستم تکامل می تواند منجر به برخی از آینده بر روی تقاضا خدمات Ede گفت: از جمله امکان مشارکت با شرکت های مانند Uber و Lyft.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>