برایانت سقوط برجسته نقص در هلیکوپتر قوانین

آسمان بالا لس آنجلس در حال crisscrossed توسط هلیکوپتر — گاهی اوقات به عنوان بسیاری به عنوان دو-ده در یک زمان — دستگاه های همزن غنی در سراسر شهرستان در نظر گرفتن گردشگران برای دریافت کامل Instagram, عکس, تعقیب مجرمان و ارائه شنوندگان رادیو با به روز رسانی ترافیک در ماشین-مسدود شدن جاده ها.

به راحتی از هلیکوپتر سفر به دادگاه تجدید نظر به بسکتبال ستاره کوبه برایانت که گفت مصاحبه در سال 2018 از آن اجازه دهید او را پدر و مادر درگیر در حالی که به NBA آموزش برنامه.

“من نشسته بود در ترافیک و من زخم از دست رفته بازی یک مدرسه به خاطر من نشسته بود در ترافیک” برایانت گفت. “این چیزی که فقط نگهداری نصب و من به راهی که در آن من می توانم هنوز هم آموزش و تمرکز بر هنر و صنعت است.”

اما مشغول حریم هوایی می تواند تهدید آمیز و حتی در بهترین شرایط.

“اگر شما آموخته به پرواز در هیچ جا آرکانزاس و شما در اینجا, شما می خواهم به دور دمیده” گفت: Kurt Deetz یک خلبان سابق برای برایانت و جانباز 30 ساله از صنعت است.

برایانت, دخترش, Gianna و هفت نفر دیگر کشته شدند این ماه گذشته زمانی که خود را Sikorsky S-76B هلیکوپتر سقوط کرد یک تپه در کالاباساس در شرایط مه آلود. این تصادف که در دست بررسی است تجدید سوال در مورد هلیکوپتر ایمنی و شکست فدرال اداره حمل و نقل هوایی و صنعت به اتخاذ چند توصیه از ملی ایمنی حمل و نقل.

بدون علت مشخص شده است برای سقوط اما NTSB صادر بروز رسانی در آن بررسی جمعه جزئیات گواهی حساب از سقوط و گفت: این هلیکوپتر موتور به نظر می رسد در حال اجرا تا تاثیر.

ژان. 26 تصادف بود فقط بالا ترین مشخصات اخیر چندین حادثه مرگبار مربوط به هلیکوپتر. در ماه دسامبر یک تور پرواز سقوط در هاوایی در آب و هوای بد, کشتن هفت نفر. در ماه ژوئن گذشته یک هلیکوپتر به یک آسمان خراش در نیویورک سرشار به شعله های آتش و کشتن خلبان. در همه, 51 کشته در سقوط یک هلیکوپتر در سال گذشته, با توجه به U. ایمنی هلی کوپتر تیم مشترک صنعت و دولت ،

حوادث مربوط به هلیکوپتر کشته شدن حداقل 428 نفر بین سال های 2009 و سال 2018 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط NTSB برای واشنگتن پست.

دیوید Hoeppner بازنشسته استاد مهندسی در دانشگاه یوتا با تخصص در طراحی هلیکوپتر, گفت که او امیدوار است توجه برایانت تصادف منجر به تجدید تلاش ها برای بهبود ایمنی هلی کوپتر.

“ما انجام داده اند همه چیز در طراحی و قابلیت اطمینان یا یکپارچگی هلیکوپتر که ما باید انجام دهیم” گفت: Hoeppner بود که FAA مشاور برای بیش از 14 سال است.

“صنعت بزرگ می گویند در چگونه سریع قوانین می تواند اجرا شود,” او گفت:. “سیستم هدایت می شود و پول و حرص و آز و به طوری که تمایل به ترجیح حتی بیش از ایمنی است.”

در بیانیه ای FAA آن گفت: “به نظر مواضع همه ذینفعان حمل و نقل هوایی هنگام تجزیه و تحلیل مسائل ایمنی.”

“دریافت ورودی از انواع منابع عمومی اجازه می دهد تا FAA را بیشتر مطلع ایمنی تصمیمات” آژانس گفت.

در سال 2014 مقامات فدرال به پایان رسید بازنویسی قوانین برای تجاری پرواز هلیکوپتر با تمرکز بر آمبولانس هوایی. اما این آژانس را متوقف کوتاه از چند مفاد پی یا توسط NTSB و یا برخی در این صنعت از جمله الزامات مورد نیاز برای دید در شب عینک و به طور منظم چک از خلبانان توانایی مقابله با غیر منتظره بد آب و هوا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>