برندهای وزن در ملی بازداشت معترضان به خشونت پلیس

هزاران تن از معترضان را به خیابان ها در پاسخ به افغانستان از مردم سیاه و سفید, شرکت های در حال wading را به مکالمه ملی اما با در نظر گرفتن مراقبت از خود را برای دریافت پیام حق.

Netflix بکشد به طور معمول با نشاط حساب توییتر در زمان در بیشتر لحن غم انگیز گفت: “به سکوت است به همدستی. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ما یک پلت فرم است و ما یک وظیفه برای ما سیاه اعضا و کارکنان و سازندگان و استعداد به صحبت کردن.” که ترجمه بیش از 216,000 بار و “دوست” بیش از یک میلیون بار.

سرویس جریان است تنها یکی از بسیاری از مارک های شرکت های بزرگ است که باید تبدیل به رسانه های اجتماعی به صدای نگرانی نژادی و بی عدالتی پس از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای چند دقیقه.

در همان زمان شرکت ها باید در نظر بگیرید که آیا آن را حس می کند برای آنها در وزن به خصوص در مورد یک مسئله به عنوان حساس به عنوان مسابقه.

“آن را با نام تجاری فعالیت” گفت: الکساندر Chernev یک استاد بازاریابی در شمال غربی دانشگاه دانشکده مدیریت کلاگ. “این تعجب آور نیست. اما شرکت ها باید به دقت فکر می کنم قبل از آنها را در این مسائل است.”

وجود دارد مقدار زیادی از نمونه هایی از مارک های صحبت کردن با زور و اجبار در رسانه های اجتماعی به خصوص در صنایع که در آن آگاهی فرهنگی بسیار مهم است. WarnerMedia است که متعلق به شرکت AT&T و شامل مارک های مانند HBO و TBS خود را تغییر دستگیره به #BlackLivesMatter و تمام شده همان جیمز بالدوین نقل قول: “نه عشق و نه ترور یکی کور: بی تفاوتی باعث می شود یکی کور.”

توییتر خود را تغییر نمادین مشخصات تصویر به سیاه و سفید با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به برچسب. رسانه های غول ViacomCBS توییتی “سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. سیاه, فرهنگ مهم است. سیاه جوامع ماده” و امروز اعلام کرد که در آن کابل خواص مثل MTV و Comedy Central تاریک خواهد رفت و به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه به افتخار فلوید.

نایک که معروف در زمان نژادی و بی عدالتی موضوع سر در آن مبارزات انتخاباتی آگهی های سابق NFL quarterback khezri نشان داد یک آگهی ویدئویی جدید در روز جمعه که با مته سوراخ کردن کلمات: “برای یک بار آن را ندارند.” آگهی یک پیچ و تاب و در آن “آن” شعار بینندگان خواست به “تظاهر وجود یک مشکل در امریکا است.”

اما برخی از شرکت ها که ارائه شده تا اظهارات حمایت شد و نام خود را پیگیری سوابق در مسابقه. اورآل یکی از بزرگترین شرکت های آرایشی و بهداشتی توییتی امروز: “صحبت از ارزش آن است” و متعهد یک “تعهد” به NAACP. که درو سویفت انتقاد از کسانی که برای دیدن مدل کسب و کار شرکت و تبلیغات به عنوان متمرکز سفید مصرف کنندگان است.

به همین ترتیب آمازون جیر خواستار پایان “نابرابر و وحشیانه درمان مردم سیاه و سفید” دریافت واکنش از پیروان که سوال خود شرکت تعهد در طول coronavirus همه گیر است که در آن کارکنان شکایت شده است در مورد شرایط نا امن کار.

شرکت های دیگر نگه داشته شده است پیام های خود را وسیع است. به عنوان مثال والت دیزنی Co. و آن علامت های تجاری مانند مارول, جنگ ستارگان و پیکسار تمام پست شده همان بیانیه ای در توییتر در مورد ایستاده برای گنجاندن و با جامعه سیاه و سفید. استارباکس که در زمان گرما در سال 2018 که در یکی از آن فیلادلفیا فروشگاه دستگیر شدند برای سفارش هر چیزی به سادگی گفت: آن را ایستاده در همبستگی با همکاران و مشتریان و جوامع: “ما نخواهد بود تماشاگران.”

نام تجاری کارشناسان می گویند شرکت های بزرگ امریکا نیاز به فراتر از اظهارات و طرح آنچه که آنها برنامه ای را برای مبارزه با نژادپرستی.

“ابراز همبستگی با سیاه زندگی جنبش است, پیام حق, اما همه پریدن در آن ارابه موسیقی” گفت: آلن Adamson از بنیانگذاران و مدیر عامل شریک Metaforce یک محصول و بازاریابی مشاوره. “فقط گفت: شما در حال ایستاده با آنها خوب است اما احتمالا نمی تواند معنی دار برای آنها و یا نام تجاری. آن را می توان به عنوان فرصت طلب.”

وندی Liebmann, موسس و مدیر عامل شرکت WSL استراتژیک, خرده فروشی, موافقت کرد و گفت هیچ دلیلی وجود ندارد به ایجاد یک بیانیه عمومی مگر اینکه این شرکت در واقع یک طرح توجیهی بتن برای کمک به حل و فصل موضوع نژادپرستی. او ستایش Peloton توییتر تعهد به اهدا $500,000 به NAACP صندوق دفاع حقوقی به عنوان مثال.

شلوار جین لوله Levi Strauss & Co. نیز حمایت خود را از اظهارات با پول ارتکاب $100,000 به آن شریک دیرینه ACLU. یوتیوب متعهد $1 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های پرداختن به بی عدالتی اجتماعی. و تراشه های نیمه هادی تولید کننده اینتل است حمایت $1 میلیون به آدرس عدالت اجتماعی و نژاد پرستی.

برخی از مهمترین حرکت اظهارات تا کنون آمده اند از مدیران شرکت های بزرگ که سیاه و سفید هستند.

ماروین الیسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بهبود صفحه اصلی زنجیره ای لاو توییتی بیانیه ای در مورد در حال رشد در این Jim Crow جنوب و شرکت را تحمل صفر برای نژادپرستی و تبعیض و نفرت. سیتی گروپ را رئیس امور مالی علامت ماسون فلوید تکرار عبارت “من نمی توانم نفس بکشم” در یک عاطفی شرکت پست وبلاگ.

و Jide Zeitlin رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Kate Spade مربی و استوارت ویتزمن پدر و مادر ملیله, Inc., که همراه با الیسون یکی از تنها تعداد انگشت شماری از مدیران عامل شرکت های فورچون 500 که در قلبی LinkedIn پست به کارکنان خود را که برخی از ملیله فروشگاه شده بود آسیب دیده در جریان تظاهرات اما او گفت: تمرکز خود را به سرعت تبدیل به غارتگران پس از تعیین کارکنان خود را امن است.

“چه بود رفتن را از طریق ذهن خود را به عنوان آنها عمل? اتحاد جامعه ما واقعا به سمت چپ آنها را با کمی به از دست دادن و چند راه دیگر به زور بقیه از ما برای آمدن به میز مذاکره” او نوشت. “ما می تواند جایگزین ویندوز ما و کیف های دستی اما ما نمی توانیم به عقب جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور, اریک گارنر, Trayvon مارتین امت تیل و بیش از حد بسیاری از دیگران است. هر یک از این افراد در زندگی مهم است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>