بازگشت هنگامی که steamboats حکومت محلی آب

ارائه از راه دور حمل و نقل به شهرستان سونوما ساکنان بخار شده عروق میره پایین سواحل شمال آبراه از اوایل سال 1850.

اولین تلاش در تأمین انرژی یک قایق بخار در تاریخ به اوایل دهه 1700 زمانی که مخترع فرانسوی Denis Papin و انگلیسی مخترع Newcomen Thomas تجربه با تطبیق Thomas Savery اصلی 1698 معدن پمپ را به یک دستگاه است که می تواند قدرت یک کشتی قایقرانی. اوایل اختراع ثبت شده برای دست و پا زدن چرخ قایق طراحی شده توسط بخار تاریخ به 1730s انگلستان اگر چه مدل های موفق (آنهایی که غرق نمی شود) نیست شروع به نظر می رسد تا 1780.

اولین موفقیت تجاری بود کلرمون ساخته شده توسط مخترع آمریکایی رابرت فولتن و تامین مالی توسط رابرت لیوینگستون در سال 1807. با نام مستعار “Fulton را حماقت” naysayers پیش بینی سرمایه گذاری شد و محکوم به شکست است اما Fulton و لیوینگستون تعجب توده ها با ساخت یک کشتی بخار ساخته شده است که 40 مایل سفر از نیویورک به آلبانی در یک رکورد هشت ساعت است. دست و پا زدن چرخ شد آمار فوری اثبات این است که بخار شده قایق بودند نه تنها مفید بلکه سودآور است.

در سونوما کانتی دست و پا زدن چرخ بخار و حمل و نقل مسافران و کالا به عنوان اوایل به عنوان سال 1850. عروق مانند “کشتی بخار طلا” عمل تا سال 1940 در گذشته دور تاریخ که دیگر انواع حمل و نقل را تحت الشعاع محبوبیت steamboat.

موتورهای بخار می تواند در رگ های تمام اندازه ها. موتور ادراک سونوما کانتی ساکنان مجهز در خانه قایق با موتور بخار در اوایل 1900s.

عروق مانند پتالوما گرجستان و رامبلر cruised پایین پتالوما رودخانه در حالی که مونته ریو منتقل خسته مسافران به مقصد در امتداد رودخانه روسی. بزرگتر steamships مانند اس اس کره برادر Johnathan و کالیفرنیا در زمان حمل بار و مسافر به مقصد در سراسر دریا.

کلیک کنید از طریق گالری در بالا برای کسب اطلاعات بیشتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>