اپل هشدار چین, ویروس قطع خواهد شد, آی فون, تولید و فروش

  • ASSOCIATED PRESS Employees wear face masks as they stand in a reopened Apple Store in Beijing on Feb. 14. Apple Inc. is warning investors that it won’t meet its second-quarter financial guidance because the viral outbreak in China has cut production of iPhones.

    آسوشیتد پرس

    کارکنان پوشیدن ماسک صورت آنها ایستادگی در بازگشایی فروشگاه اپل در پکن در فوریه. 14. Apple Inc. هشدار داده است که سرمایه گذاران آن را نمی خواهد دیدار خود در سه ماهه دوم سال مالی ارشاد به دلیل شیوع بیماری های ویروسی در چین کاهش تولید از اپل.

کوپرتینو کالیفرنیا. >> Apple Inc. هشدار داده است که سرمایه گذاران آن را نمی خواهد دیدار خود در سه ماهه دوم سال مالی ارشاد به دلیل شیوع بیماری های ویروسی در چین کاهش تولید از اپل.

کوپرتینو در کالیفرنیا بر اساس شرکت امروز گفت که همه از آن, آی فون, امکانات تولید در خارج هوبئی استان, کانون شیوع و همه شده اند بازگشایی شد. اما این شرکت گفت: تولید ramping تا به آرامی.

“سلامت و رفاه هر فرد است که کمک می کند تا این محصولات ممکن است ما بالاترین اولویت ما در حال کار در مشاوره نزدیک با تامین کنندگان ما و کارشناسان بهداشت عمومی به این سطح شیب دار ادامه دارد” اپل در بیانیه ای گفت.

مرگ و میر از COVID-19 یک بیماری ناشی از کروناویروس جدید بود 1,770 از امروز.

اپل می گوید تقاضا برای اپل نیز در چین از آنجا که بسیاری از اپل 42 فروشگاه های خرده فروشی بسته وجود دارد یا عامل با کاهش ساعت. چین اپل سومین خرده فروشی, بازار برای اپل, پس از ایالات متحده و اروپا است.

در خارج از کشور چین, شرکت اپل گفت: آی فون تقاضا قوی شده است و در راستای این شرکت انتظارات.

در Jan. 28 سیب گفت: انتظار می رود در سه ماهه دوم درآمد بین $63 میلیارد دلار و 67 میلیارد دلار است. اپل در سه ماهه دوم به پایان می رسد مارس 30.

اپل می گوید که وضعیت در حال تحول است و آن را به ارائه اطلاعات بیشتر در بعدی آن درآمد تماس در ماه آوریل است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>