آمازون زاویه برای گرفتن back مشتریان

به عنوان میلیون ها آمریکایی های بیشتری به خرید آنلاین در طول همه گیر آمازون تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا و رقبای خود pounced. هدف فروش آنلاین شات 141% سه ماهه گذشته و خارج شده را افزایش 74%. Etsy شد تا تقریبا 80 ٪ در ماه آوریل است.

در حال حاضر آمازون است گفت: به اندازه کافی به اندازه کافی است.

شرکت حمل و نقل بسیاری از موارد در یک یا دو روز است و دوباره در حال اجرا تبلیغات. آن را حذف کرده است محدودیت در انواع محصولات مجاز در آن انبارها. و در حالی که آن را با تاخیر سالانه خود را روز نخست آمازون در حال آماده شدن برای زودتر “فروش تابستان” اجازه دهید به برندها فروش بیش از حد موجودی با توجه به ضبط صدا از یک داخلی جلسه بحث ارتقاء.

تغییرات موقعیت آمازون برای پس گرفتن مشتریان خود را که فرار کرده بود در جای دیگر هنگامی که شیوع بیماری در زمان نگه دارید. و حرکت سیگنال که آمازون رهبران احساس اعتماد به نفس است که کسب و کار و به ویژه در حمل و نقل آن شبکه است که دیگر در حالت بحران در پاسخ به این بیماری همه گیر.

“آنها حذف خود مزیت رقابتی آنها تا به حال ساخته شده است بیش از 20 سال گفت:” جان Ghiorso اجرا می شود که نهنگ اقیانوس آرام, یک سازمان است که کمک می کند تا مارک های اجرا آمازون خود را کسب و کار. “در حال حاضر آنها در حال گرفتن آن را بسیار به سرعت.”

آمازون باقی مانده است تا کنون این کشور را بزرگترین خرده فروش آنلاین. اما coronavirus قرار دادن فن آوری های غول پیکر در یک نقطه جدید: در آن ، افزایش سفارشات غرق عملیات خود را وادار به شرکت برای تعدیل تقاضا و کاهش سرعت حمل و نقل در بسیاری از موارد از چند روز به تقریبا یک ماه. جف بزوس مدیر اجرایی آن است retaken روز به روز شاهد عملیات در طول بحران.

در حالی که آمازون فروش را رونق آن رقبای رشد و حتی بیشتر. قبل از coronavirus همه گیر سفارشات آمازون حدود 42 درصد از آنلاین هزینه در ایالات متحده است. توسط اواسط ماه آوریل که افتاده بود به 34 درصد با توجه به داده ها از Rakuten هوش یک تجزیه و تحلیل شرکت است.

بزرگترین مشکل مواجه آمازون بوده و تحقق آن شبکه های 500 یا بیشتر انبارها در سراسر کشور است که اجازه آمازون خانه بسته و کشتی محصولات خود را به مشتریان درب در دو روز و یا کمتر است. کارایی شبکه خود را — و سریع و قابل اعتماد تحویل آن ارائه شده — چه از هم جدا آمازون از رقبای خود است.

به عنوان ویروس گسترش و آمازون پاسخ در زمان عقب مانده, بسیاری از کارگران, ماند, خانه, کاهش چقدر محصول آمازون می تواند اداره کند. این شرکت همچنین در تلاش برای نگه داشتن محبوب وحشت-خرید اقلام مانند کاغذ توالت در انبار.

اگر چه آن را در زمان طولانی تر از بسیاری از کارمندان می خواستم آمازون قرار داده و در محل جدید اقدامات ایمنی در انبارها. در مارس 1, آن را متوقف کرده و اجازه نامحدود پرداخت نشده زمان آوردن بسیاری عصبی کارکنان به کار می کنند. همچنین استخدام و آموزش 175,000 کارکنان جدید. قبل از کامیون می تواند صبر کنید روز برای کسی که برای خالی کردن آنها به دست اضافی اجازه آمازون به سرعت دوباره پر کردن آن انبارها.

آمازون “تحت فشار قرار دادند خرگوش از طریق پایتون گفت:” اریک هلر سابق آمازون مدیر ارشد که به توصیه علامت های تجاری عمده ای در Wunderman تامپسون بازرگانی. در حال حاضر, او گفت:, “آن را واقعا احساس می کند بسیار به حالت عادی بازگشت.”

کیت Scarpa یک آمازون سخنگوی گفت: “ما می دانیم که مشتریان می خواهند تحویل خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و ما در حال کار سخت به بازگشت تمام محصولات را سریعتر تحویل با سرعت در حالی که کمک به نگه داشتن کارکنان ما امن است.”

بومی یک نام تجاری اسپری طبیعی Procter & Gamble خریداری شده در سال 2017, کردم, گرفتار در رولرکوسترهای.

بومی شده بود فروش حدود 1 میلیون در ماه در آمازون قبل از سفارش مشتری رسید حاضر به عنوان وحشت-خرید مجموعه در گفت Vineet کومار شد که این نام تجاری را اجرایی فقط قبل از همه گیر.

زمانی که آمازون قرار دادن یک اولویت ضروری و تقاضا محصولات آن گفت: مشتریان که بومی محصولات را حدود یک ماه می رسند. نام تجاری را به فروش در آمازون به سرعت کاهش یافت اما آنها افزایش یافت در جاهای دیگر آنلاین از جمله خود را در آن سایت که در آن ترافیک پرید 70 درصد از سال قبل است.

با تمرکز بر روی موارد بسیار مهم آمازون “ساخته شده راست به تماس” کومار گفت: اما در این دوره بود که “پس از فرار هستند.”

در حال حاضر آمازون کشتی های محصولات بومی به سرعت و بومی می تواند به معرفی محصولات جدید بود که سخت به انجام زمانی که آمازون تحمیل کلاه در ارسال محصولات به انبار.

“چیزهایی که باید تثبیت” کومار گفت. “ما در مسیر بازگشت.”

آمازون همچنین انهدام این مراحل را در آن زمان به دریچه گاز به تقاضای مشتری.

برای بیش از یک ماه آمازون مخفی آن, امروز, معاملات, صفحه یک به شدت قاچاق صفحه که معمولا دریافت برجسته ارتقاء وب سایت خود را و برنامه. آن را نیز محدود محصولات فروخته شده در این صفحه به چیزهایی است که می تواند مانند نرم افزار به جای حمل می شود. حدود یک هفته پیش معاملات صفحه خود را منزلگاه قرار دادن پشت و انواع محصولات گسترده تر شد.

“آن را تحت رادار; سپس همه ناگهانی, تبلیغات, بودند, گفت:” فهیم نعیم که شرکت eShopportunity کمک می کند بومی مدیریت آن آمازون کسب و کار.

اخیر فلش معاملات ترویج شکارچی چکمه های باران, سیاه و دکر ابزار و خاموش-نام تجاری pleather زنگار در دسترس برای روز بعد تحویل.

آمازون نیز به دست آوردن گرفتن آن در شرکت های فروش محصولات در سایت.

در اوایل ماه آوریل این شرکت متوقف ممنوعیت برندها از فروش در سایت اگر آنها به حال متعدد دیر یا لغو سفارشات.

“ما این تصمیم پس از شنیدن از بسیاری از شما در مورد زنجیره تامین و تحقق مشکلات شما را دارا بودند” آمازون بعد توضیح داد به فروشندگان.

اما در هفته گذشته این شرکت گفت: علامت های تجاری است که در تاریخ 1 ژوئن آن را “راه اندازی مجدد پیگیری و اجرای فروش حساب با لغو رای اواخر حمل و نقل, نرخ و یا سفارش نقص رای در نظم استانداردهای عملکرد.”

هلر کشف نشانه دیگری است که آمازون اعتماد به نفس بازگشته بود. کارگر شرکت متوجه شده است که آمازون امیدوار کننده یک شبه تحویل ساعت 8 صبح برای یک مورد از میان وعده به اندازه ذرت بو داده — بسیار سریع برگرد.

“برای تست که در حال حاضر” هلر گفت: “به نظر می رسد بسیار شجاع است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de