شرکت های هواپیمایی می گویند آن را امن برای سفر. اما در آن است ؟

شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در سراسر جهان در حال انجام همه چیز آنها می توانند به القای اعتماد به نفس است که آن را بی خطر است برای پرواز دوباره با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شرکت های هواپیمایی هستند که نیاز به ماسک صورت برای مسافران و کارکنان تحمیل هواپیمای جدید روش های تمیز کردن با استفاده از اجتماعی فاصله به هیئت مدیره پرواز, مسدود کردن وسط صندلی در هواپیما و در یک مورد حتی منع مسافران از پوشش تا به استفاده از هواپیما حمام و سرویس بهداشتی.

به عنوان به فرودگاه آنها غربالگری مسافران دماهای بالا و پایین با تکنولوژی به معنی; با استفاده از بیومتریک غربالگری به سرعت چک امنیتی و گمرک و مهاجرت فرآیندهای; و خودمختار با استفاده از ربات برای تمیز کردن پایانه طبقه است.

اما هیچ یک از آن سازگار است. و این معلوم نیست که آیا این اقدامات کافی است.

اجتماعی را فاصله گرفتن اقدامات کار به عنوان مثال زمانی که مسافران در حال نشستن در هواپیما برای ساعت با غریبه ای ؟ متوسط چک ممکن است شناسایی کسانی که در حال حاضر بیمار است, اما چگونه می توانم شما روی صفحه نمایش برای این ویروس که توسط برخی برآوردها 35 درصد از مردم با آن بدون علامت و 40 درصد از انتقال رخ می دهد قبل از اینکه مردم احساس بیمار ؟

“بسیار نامشخص است راست, در حال حاضر,” هنری گفت: Harteveldt بنیانگذار جو گروه تحقیقاتی یک سان فرانسیسکو سفر تجزیه و تحلیل شرکت است. “آیا شرکت های هواپیمایی و فرودگاه نیاز به سرمایه گذاری در مدت طولانی چیزی که دائمی خواهد بود مانند فرودگاه و یا در این کوتاه مدت تاکتیکی پاسخ?”

“این عدم قطعیت همراه با غیر ضروری تنوع از فرودگاه به فرودگاه در سلامت فرآیندهای غربالگری به پایان می رسد تا با اشتباه در مصرف کنندگان نمی شود اعتماد به نفس کافی را به یک سفر” Harteveldt گفت. “آنها سفر خواهد کرد تنها زمانی که لازم است به جای زمانی که آنها می خواهند به این که آیا آن را برای کسب و کار و یا لذت.”

بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن گروه تجارت جهانی صنعت هواپیمایی گذاشته و آن را یک “نقشه راه” برای راه اندازی مجدد حمل و نقل هوایی در ماه گذشته. آن توصیه می شود “لایه لایه” اقدامات است که می تواند “در سطح جهان اجرا شده و متقابلا به رسمیت شناخته شده توسط دولت است.” این شامل قبل از شروع پرواز مسافری تماس با ردیابی; متوسط غربالگری به عنوان مسافران وارد فرودگاه; استفاده از ماسک توسط مسافران; ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی برای خطوط هوایی و کارکنان فرودگاه; self-service, touchless گزینه برای بررسی و چمدان رها کردن و الکترونیکی پردازش آداب و رسوم.

اما آن را رد کرد و برخی از شرکت های هواپیمایی’ سیاست مسدود کردن هواپیما ” وسط صندلی به دلیل آن گفت: “خطر انتقال از COVID-19 از یک مسافر دیگر مسافر در هیئت مدیره بسیار پایین است.”

و در حالی که انجمن حمل و نقل هوایی ممکن است امیدوار دستورالعمل آن خواهد اطمینان مسافران تیموتی o’neil-دان یک چند مایل بروشور مکرر و یک اصل 777 شرکای یک شرکت سرمایه گذاری گفت: آنها را نادیده گرفته “سوال بسیار مهم است که پاسخ داده شود: چگونه می توانم مطمئن باشید تنها nonspreaders از COVID-19 خواهد بود مجاز در هواپیما با من؟”

تنها راه برای مطمئن او گفت:, “این است که آزمون در حفره بینی برای ویروس.”

بیشتر رابرت Crandall یک رئیس جمهور سابق و رئیس American Airlines به نام انجمن پیشنهاد که پردازنده عفونت بعید است “مزخرف از جوی استنشاق است وسیله اصلی انتقال است.”

یکی از سیاست به طور گسترده ای مورد نیاز توسط شرکت های هواپیمایی است که استفاده از ماسک و یا به صورت پوشش توسط مسافران و کارکنان.

در برخی از حامل های — از جمله قطر ایرویز خطوط هوایی فیلیپین و AirAsia — خدمه پرواز در حال پوشیدن چه اساسا منطبق مناسب.

آمریکا, ایران و خطوط هوایی جنوب غربی, در میان دیگران, را افزایش هواپیما خود را تمیز کردن برنامه های در حالی که مدرن ترین هواپیما استفاده هپا (high-efficiency particulate air) فیلتر نیز استفاده می شود در بیمارستان اتاق عمل که عصاره تقریبا تمام میکروب ها و ویروس ها از هوای کابین. هنوز هم وجود دارد هیچ اثبات این فیلتر می تواند به طور کامل محافظت از مسافران از coronavirus.

حمل و نقل انجمن دستورالعمل وجود برخی از حامل — به خصوص کسانی که در ایالات متحده و اروپا در حال ترک وسط صندلی در پروازهای خالی برای زمان حال به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله. ایالات اما یه چشم سیاه و سفید در ماه گذشته زمانی که یک قاره پرواز بود و این ماجرا با مسافران. شرکت هواپیمایی بعد گفت: آن را تنظیم کنید “انتخاب صندلی برای جلوگیری از صندلی شما در کنار دیگر مسافران است.”

در تماس با سرمایه گذاران در هفته گذشته اسکات کربی, ایالات سابق رئیس جمهور جدید و رئیس اجرایی گفت: “شما نمی توانید 6 فوت از هم جدا در یک هواپیما وسط صندلی یا نه” اضافه کردن بعد “چه چیزی باعث می شود یک هواپیما امن است هپا فیلتر هوا چرخشی هوا هر دو تا سه دقیقه با پوشیدن ماسک در هیئت مدیره هواپیما و, تمیز کردن هواپیما.”

Ryanair کم هزینه دوبلین مبتنی بر حامل که قصد دارد برای از سرگیری 40 درصد از آن به طور منظم سرویس در جولای 1, مخالف مسدود کردن وسط صندلی. آن را نیز تاسیس یکی از غیر معمول ترین سیاست های جدید: این برنامه به منع “صف توالت” در طول پرواز هر چند “توالت دسترسی در دسترس خواهد بود به فردی مسافران بنا به درخواست.”

خطوط هوایی دلتا است که نه تنها نیاز به ماسک صورت, اما آن را نیز مطابق با چک در کیوسک و شمارنده چمدان ایستگاه و ایستگاه امنیت سطل در فرودگاه و همچنین به عنوان ضد عفونی دروازه مناطق جت پل ها و کارکنان مناطق.

علاوه بر این, آن است که مطابق با اصول بهداشتی هواپیما سرویسهای بهداشتی مجهز سربار بن دستگیره سینی میز و صندلی-پشت صفحه نمایش قبل از هر پرواز است. آن را نیز به طور موقت مسدود کردن وسط صندلی; پشت برش مواد غذایی و نوشیدنی ارائه شده به “کاهش خدمات تاچ پونت”; و تعویض فیلتر هپا دو بار به عنوان اغلب به عنوان توصیه شده توسط تولید کننده.

مرز هوایی فرانسه و سنگاپور ایرلاینز در میان دیگران در حال انجام حرارت چک از مسافران است. آرسنال در حال انجام یک آزمایش با داوطلبان در ابوظبی فرودگاه بین المللی یک تماس سلف سرویس کیوسک به اندازه گیری دما و ضربان قلب و تنفس.

فرودگاه بین المللی اینچئون در سئول کره جنوبی كشتن آن سالن می کند و تب چک در مکان های مختلف. هیترو لندن در حال انجام یک محاکمه حرارتی غربالگری تکنولوژی برای تشخیص ورود مسافران دماهای بالا در حالی که وین فرودگاه ارائه شده است coronavirus آزمون در $211 به هر دو ورود و خروج مسافران است.

فرودگاه نیز در برخورد با قرنطینه سیاست های ایجاد شده توسط محلی و دولت های ملی است که می تواند متناقض یا mishandled. زمانی که آمریکایی ها پس از بازگشت از خارج از کشور در ماه مارس آنها اغلب با آن مواجه hourslong منتظر اجتماعی فاصله در گمرک فرودگاه خطوط و همچنین به عنوان متضاد و یا بدون راهنمایی در quarantining. مسافران برای رفتن به برخی از, اگر نه همه, متحده — از جمله آلاسکا و هاوایی نوادا و نیومکزیکو — به موضوع 14-روز قرنطينه. دولت بریتانیا قصد دارد برای تحمیل در ژوئن 8, 14, روز, self-قرنطینه مورد نیاز برای بسیاری از ورود مسافران است.

هر دو سینسیناتی/شمال کنتاکی فرودگاه بین المللی و دالاس-فورت ورث فرودگاه بین المللی, به زودی استفاده از کارکنان برای تست یک غربال است که ترکیبی از یک دوربین مادون قرمز و هوش مصنوعی به عنوان خوانده شده خود را متوسط.

فرودگاه بین المللی پیتسبورگ یک ربات با یک مغز طراحی شده توسط کارنگی رباتیک است که با استفاده از نور ماوراء بنفش برای تمیز کردن کف. فرودگاه نیز با توجه به استفاده از نور برای استریل کردن دکمه های آسانسور و نرده در پله برقی و مردم محرک است. سینسیناتی فرودگاه به تازگی شروع به استفاده از یک Avidbots NEO ربات به طور گسترده ای استفاده می شود در خارج از کشور و فرودگاه ها برای تمیز کردن آن طبقه است. برایان کاب فرودگاه ارشد نوآوری افسر گفت: این برنامه ریزی برای استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط این ربات برای نظارت و در صورت لزوم تغییر مسیر مسافران اجتماعی را حفظ فاصله.

دالاس فرودگاه با استفاده از چراغ های دیجیتال و صفحه نمایش نشان می دهد رایگان دستشویی اصطبل. Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport نصب 400 جدید دست عفونی است که استخدام های هوشمند سیستم مانیتورینگ.

فرودگاه بین المللی میامی است که با استفاده از یک سرویس جدید از نرم افزار توسعه دهنده Iinside که نظارت و ارزیابی اجتماعی فاصله در خطوط امنیتی. فرودگاه بین المللی تمپا نصب شده پلاستیکی سپر در مناطق پر ترافیک و اجتماعی فاصله نشانگر و نشانه. آن نیز کاهش می یابد صندلی و افزایش و ارتقا تمیز کردن تلاش. آن است که مشاوره مسافران برای رسیدن به حداقل دو ساعت قبل از خروج “برای کمک به جلوگیری از ازدحام ناشی از آخرین لحظات عجله.”

دو فن آوری شرکت سیتا و کالینز هوافضا در حال ترویج touchless طرح برای فرودگاه است که با استفاده از بیومتریک تشخیص چهره و فن آوری های تلفن همراه برای چک در چمدان رها کردن امنیت غربالگری و شبانه روزی.

استفاده از بیومتریک غربالگری همچنان مورد بحث حداقل در ایالات متحده و اروپا است. اگر چه o’neil-دان و Harteveldt حمایت از غربالگری Harteveldt پیشنهاد کرد که هر کس با استفاده از این تکنولوژی باید در عمل “در بالاترین سطح از امنیت داده ها” به بیمه مسافر’ اطلاعات سلامت امن نگه داشته است.

اونیل-دان گفت: مسافران ممکن است باید انعطاف بیشتری در مورد حفظ حریم خصوصی برای محافظت از خود و دیگران ،

“اخلاق خوب هستند هنگامی که اخلاق هستند که همه امور است,” او گفت:. “در این مورد آن را یک بیماری همه گیر است. virus. شما نه فقط در برخورد با حقوق فردی شما در حال برخورد با همکار مسافران اساسی, حقوق بشر, و من فکر می کنم که اولویت است.”

گزینه های دیگر وجود دارد. شلدون Jacobson, یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه ایلینوی در اوربانا که کمک به طراحی و اداره امنیت حمل و نقل را PreCheck برنامه فراهم می کند که تسریع امنیت غربالگری در ایالات متحده فرودگاه به کم خطر مسافران — پیشنهاد یک خودکار سیستم شناسایی بیومتریک برای PreCheck-شماری از مسافران است. به کاهش تعاملات بین عوامل و مسافران او همچنین پیشنهاد کرد که TSA مستقیم برخی مسافران به PreCheck خطوط اضافه کردن خطوط جدید در صورت لزوم برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله.

دکتر جاشوا شيفر, یک بیماری عفونی پزشک در فرد هاچینسون مرکز تحقیقات سرطان در سیاتل گفت: “آن را در کنار غیر ممکن است اعتماد به نفس کامل به شما نمی خواهد آلوده” در پرواز. اما او گفت که او امیدوار است که شرکت های هواپیمایی ارائه می کنند مسافران “اطلاعات در دسترس عموم در آنچه پیش بینی خطر خواهد بود به یک مقصد خاص بنابراین شما می توانید انتخاب خود را از هواپیمایی بر کیفیت این اطلاعات است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>