‘یک لحظه نقطه عطفی’: SMART پیشرفت طرح را به بیش از حمل و نقل ریلی خدمات

این حمایت همچنین پیشرفت های مک گوایر تلاش بیش از دهه های آینده به ساخت یک 320 مایل تفریح مسیر از خلیج سان فرانسیسکو به هومبولت خلیج و همچنین کمک می کند تا بیشتر یک مفهوم آینده هوشمند خدمات موجود در شرق و غرب راه آهن در امتداد بزرگراه 37.

حمل و نقل پیشنهاد درو بررسی مخلوط از اعضای عمومی سخن گفت که در طول دو ساعت از هیئت مدیره بحث و گفتگو در مورد. تعدادی از ساکنان که در برابر طرح سوال های هوشمند را تعهد دراز مدت به حمل و نقل عملیات گفت: این سازمان فاقد هر دو تخصص به اجرا تجاری تخلیه سازمانی به عنوان به خوبی به عنوان یک درک کامل از بدهی های بالقوه بدون مطالعه عمیق تر از NWP Co.’s تاریخی سوابق مالی.

داگ کر از هلدزبرگ ابراز نگرانی کرده اند که می تواند منجر هوشمند را به خود چشم خود را با هدف اصلی ارائه خدمات به مسافر در طول 22 کیلومتر از خط شمال Windsor به شهر خود اقامت و سپس برنامه ریزی شمالی پایانه در کالیفرنیا. ساخت و ساز در جریان است به گسترش خدمات به ویندزور تا پایان سال آینده است اما چیزی فراتر از آن.

“ما نمی توانیم فراموش نکنید که ماموریت های هوشمند. که ماموریت کامل نیست.” کر گفت: هیئت مدیره. “اگر شما در حال رفتن به پریشان چیزهای دیگر که چیز خوبی نیست در همه.”

سن رافائل شهردار گری فیلیپس, عضو هیئت مدیره و رئیس آن در سال گذشته گفت: او موافقت کردند و اعتقاد داشتند این سازمان را به اندازه کافی اطلاعات دقیق برای تصمیم گیری آگاهانه. کسب و کار شرکت مشاور تجارت ممتنع از رای گیری در مورد تماس با بالا و پایین رای هر دو “شگفت انگیز” و “نگران کننده” در چنین یک پنجره به عنوان یک جلسه.

“من نمی توانم تصور کنید که هر یک از مشتریان من رفتن را از طریق یک خرید با این سرسری یک بررسی” فیلیپس گفت. “ما به سختی شروع مسافر خدمات عملیات و این به نظر می رسد مانند یک کل مسابقه متفاوت است. … کاملا رک و پوست کنده ما در حال رفتن به مانند لعنتی احمق ها اگر ما را ندارد و این تصمیم درست است.”

Sonoma County سرپرست Shirlee زین 10 سال عضو هیئت مدیره پیوست اکثریت از همکاران او در حمایت از این پیشنهاد. او مقابله است که از مزایای بسیار مهم تر از خطرات احتمالی از جمله دستاوردهای بالقوه در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و همچنین با استفاده از حمل و نقل به عنوان یک راه برای تولید درآمد اضافی به صورت هوشمند.

“همه کسب و کار باید خطرات بدون شک در مورد آن است. این یک خطر محاسبه شده,” او گفت:. “به عنوان حمل و نقل می شود بزرگتر کسب و کار در سونوما و مارین استان ها و شمالی ما نیز می تواند رشد مسافری راه آهن نیز هست. این است یا نه/یا آن را هر دو. ما دو دست و ما باید این باشد.”

این معامله هنوز هم نیاز به تایید از سواحل شمال راه آهن اختیارات هیئت مدیره در هفته آینده و پس از آن از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom قبل از آن می تواند نهایی شود.

NWP شرکت ، است که شرکت های متعلق به سابق ساحل شمالی کنگره داگ Bosco یک سرمایه گذار در سونوما رسانه های سرمایه گذاری که دارای فشار دموکرات خود را حفظ زمان حمل و نقل عملیات در توافق.

هوشمند اعضای هیئت مدیره جمعه نیز تمدید پشتیبانی برای کارکنان طرح را حدود 6 میلیون در کاهش هزینه های بعدی سال مالی از طریق یک-صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های جاری ربطی به حقوق از جمله پایان دادن به قطار رایگان خدمات اینترنت بی سیم.

آژانس در حال حاضر امیدوار به نگه داشتن در به طور دائم از بین بردن سرویس های آخر هفته در حالی که این پرانتز برای چه درآمد ممکن است شبیه به پس از ماه جولای در حالی که همچنین به احتمال زیاد در حال حرکت به 26 قطار در هر روز هفته — کاهش تقریبا یک سوم از آن زمان برنامه — پس از اقامت در خانه سفارش شده است که در نهایت برداشته.

که برنامه را ارائه دهد شش عازم جنوب و شش قطار عازم شمال تقریبا هر 30 دقیقه طول رفت و آمد صبح و شش بیشتر در هر راه در طول شب رفت و آمد خواهد بود و همچنین شامل یک بعد از ظهر رفت و برگشت. برای اولین بار عازم جنوب قطار را ترک و در ساعت 5 و یکی از آخرین و فقط بعد از 5:30 p. m. در حالی که برای اولین بار عازم شمال مسیر خواهد سر را در اطراف 6:30 صبح و آخرین در 7 p. m.

که طرح را معرفی 4½-ساعت شکاف در سیستم آن را به عنوان انتقال از صبح به بعد از ظهر و بازگرداندن قبلی 1½-ساعت فاصله بعد از ظهر اجرا و شب در رفت و آمد است. نهایی هیئت مدیره تصمیم گیری در برنامه های تجدید نظر است و انتظار نمی رود که حداقل تا جولای.

شما می توانید رسیدن به تحریریه کوین Fixler در 707-521-5336 یا [email protected] در توییتر @kfixler.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de