2020 انتخابات: ارل Y. L. Tsuneyoshi

نام در انتخابات:

ارل Y. L. Tsuneyoshi

در حال اجرا:

هونولولو شورای شهر – منطقه 9

حزب سیاسی:

N/A

وب سایت کمپین:

www.earlforcouncil.com/

شغل فعلی:

هاوایی ارتش گارد ملی (HIARNG)

سن:

37

قبلی سابقه کار:

تجربه حرفه ای – غیر نظامی
صاحب کسب و کار کوچک و متخصص در املاک و مستغلات

تجربه حرفه ای – نظامی

هاوایی ارتش گارد ملی (HIARNG):
HIARNG مشترک کارکنان
29 پیاده نظام Brigade Combat Team

وظیفه فعال ارتش:

دفاع POW/MIA حسابداری سازمان: مشترک پایگاه پرل هاربر Hickam هاوایی
1-503rd,173rd IBCT(A): ویچنزا ایتالیا,
جنگجو انتقال گردان اروپا: هایدلبرگ, آلمان
1-6 در 2-1 آگهی: Baumholder آلمان

مبارزه با اعزامهای:

عملیات آزادی عراق
2006, ضربه, Al Anbar, استان: Platoon Leader
2009, شهر صدر بغداد, استان: Platoon Leader

عملیات آزادی پایدار (افغانستان)
2013, لوگر & غزنی استان: فرمانده گروهان

قبلی انتخاب می شوند اگر هر:

هیچ کدام

لطفا مدارک خود را به نمایندگی از مردم از اوآهو.

در سن 18 سالگی خانه را ترک کردم در اینجا در اوآهو پس از اینکه نامزد اواخر سناتور دانیل Akaka به حضور نظامی ایالات متحده آکادمی. من تا به حال این فرصت را به کار با سناتور Akaka به سنا صفحه جایی که من آموخته زیادی از او در مورد روح سلام و دیدم که چگونه از آن می تواند موثر در سیاست است. یک ماه به اولین سال تحصیلی وحشتناک حوادث 9/11 رخ داده است برای همیشه لطفا برای تغییر راه ما از زندگی در اینجا در آمریکا و در خانه است. اکثریت ما تصمیم به ادامه تحصیل در وست پوینت به طور کامل دانستن است که ما را به استقرار در راه آسیب است ظرف 4 سال آینده. من شخصا می دانستند که این وظیفه من به انجام بخشی از من برای خدمت و دفاع نه تنها در کشور ما بلکه در خانه من در اینجا در هاوایی است. از همه مهمتر اجازه می دهد تا کسانی که در خانه به ادامه زندگی خود را در نسبت حالت عادی.

پس از فارغ التحصیلی من سفارش به عنوان افسر پیاده نظام و مدت کوتاهی پس از اعزام به عراق در سال 2006 به عنوان یک رهبر جوخه. من مستقر شده اند دو برابر بیشتر یک بار دیگر به عراق در سال 2009 به افغانستان در سال 2013. من 20s خواهد اساسا صرف شود یا مستقر یا آماده شدن برای استقرار در موقعیت های رهبری. این شد بنیاد من از تعهد به یک عمر خدمات مبتنی بر درس های آموخته شده به عنوان یک رهبر در مبارزه با جنبشی و محیط های پویا. ما رو تهدید به امنیت عمومی و امنیت همراه با زیرساخت ها چالش ها در کشورهای توسعه نیافته در مقیاس بزرگ. بودن مبارزه با رهبر در مواجهه با تصمیم گیری است که ترکیب نه تنها تهدیدات محیط زیست ماموریت الزامات و زندگی 100+ sons of America است و شاید بزرگترین آزمون از رهبری است. من بسیار مفتخر به خدمت در میان مردان و زنان و خانواده های آنها که قربانی بسیار به خدمت و محافظت از کشور ما است. من حتی بیشتر از آن مفتخر به خدمت در کنار کسانی که با توجه به فداکاری برای کشور ما است.

در طول زمان من دور تمایل شدیدی به بازگشت به خانه همیشه حاضر بود. پس از بازگشت به اوآهو در آخرین وظیفه فعال تکلیف من و همسرم تصمیم به ماندن و بالا بردن خانواده ما در اینجا. من همچنان به خدمت در هاوایی ارتش گارد ملی و کمک در عملیات داخلی در اینجا در خانه شامل گدازه های اخیر و طوفان فاجعه پاسخ. من در حال حاضر فعال به عنوان عملیات جاری برای رئیس هاوایی گارد ملی نیروی کار مشترک برای COVID-19 پوشا کل کشور و عملیات هاوایی که گارد ملی اعضای حمایت. من هم یکی از سرب و برنامه ریزان برای دولت پاسخ طرح است که ما در جریان به دولت و وزارت امور خارجه مجلس سنا.

وجود دارد هیچ جای دیگر در جهان مانند هاوایی و من خدا را شکر هر روز برای زندگی و ارتقای خانواده من در اینجا. اما با گذشت زمان در اینجا در خانه من بزرگ شد به طور فزاینده ای خسته و نگران از آینده و دولت از جزیره ما. به عنوان یک مالیات دهندگان صفحه اصلی-صاحب کسب و کار کوچک مالک و مهمتر از همه خانواده من را دیده اند سلام از جای من عشق را کاهش دهد. ما به صورت تمام وقت نرخ بالای جرم و جنایت و تهدید به امنیت عمومی. کیفیت زندگی کاری ما خانواده ها همچنان تحت تاثیر ادامه داد: افزایش هزینه های زندگی و در نتیجه تمرکز کمتر بر روی Ohana به عنوان یک واحد خانواده. من به اشتراک گذاشتن نگرانی های بسیاری در جامعه ما در مورد از دست دادن اعتماد و اعتماد به نفس در ما مقامات منتخب.

من در حال اجرا به ادامه خدمت من به جامعه ما و به رهبری من تجربه بر اساس صداقت و انجام آنچه درست است به تصمیم گیری آگاهانه است که به بهبود کیفیت زندگی جامعه ما است.

آنچه که مبرم ترین نیاز مردم شما به دنبال نمایندگی و چه می توانید انجام دهید برای رسیدگی به آن نیاز دارد ؟

مبرم ترین نیاز رو به من منطقه و شهرستان در نور COVID-19 همه گیر خواهد شد بازیابی ما در حال حرکت رو به جلو است. من فعال شده اند با هاوایی ارتش گارد ملی پس از افست COVID-19 بیماری همه گیر. من در ابتدا منجر planner برای دولت اولیه COVID-19 پاسخ طرح که در جریان فرماندار و امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا است. من در حال حاضر عملیات جاری رئیس برای هاوایی گارد ملی عملیات ایالت برای هاوایی گارد ملی مشترک نیروی کار است که در حمایت از دولت COVID-19 پاسخ.

به عنوان تنها نامزد منطقه 9 است که به طور فعال درگیر شده است با برنامه ریزی و اقدامات در حال وقوع, من درک چالش های است که ما باید جلوتر از ما و من با اعتماد به نفس که ما می تواند غلبه بر این عدم قطعیت اگر ما به عنوان یک دولت با هم کار کنند. آن ضروری خواهد بود برای شهر بود و در همان صفحه به عنوان دولت به اطمینان حاصل شود که وجود دارد این است که یک تلاش یکپارچه است که کاهش و به حداقل می رساند اثرات به اقتصاد ما تا آنجا که ممکن است در حالی که ارائه یک حس قابل پیش بینی به جامعه نیز هست. مهم این است که برای برنامه ریزی تیم ها در دولت تمام سطوح به طور یکپارچه در برنامه ریزی ها و تلاش های پیام رسانی به جامعه است. سیاست باید کنار گذاشته شود و ما باید با هم کار کنند در یک موقع و قاطع به شیوه ای با بهترین منافع جامعه در خط مقدم.

واقعیت این است که ما باید همچنان برای باز کردن اقتصاد ما در این “طبیعی” راه زندگی است. ما باید پیاده سازی و اجرای اقدامات ایمنی برای کاهش خطرات که در نتیجه ما نیاز به جلو دوباره. ما نیاز به شرایط جدید “عادی” و انطباق به سرعت و قاطعانه به ما اجازه می دهد به جلو حرکت کند. باید وجود داشته باشد ادامه داد: تاکید دولت رنگی چارچوب به ارائه یک درک مشترک از جایی که جامعه ما در رابطه با تهدید COVID-19 و در بازگشت به یک ثابت طبیعی دولت است.

به عنوان هاوایی چهره COVID-19 گیر چه بیشتر شهرستان باید دولت را برای محافظت از دستياران سلامت ؟

شهرستان دولت باید در رابطه با دولت به توسعه بیشتر و اجرای اقدامات ایمنی مطابق با رنگ دولت رمزی چارچوب است. ما نیاز به تاکید و ارتباط فعلی تاثیر سطوح به جامعه و اجرای مربوط به اقدامات ایمنی درآمده است. ما در اختصاص منابع و زمان برای توسعه این چارچوب است که حس می کند و آن را فراهم می کند به معنی قابل پیش بینی و به موقع برای انتظار مدیریت سلامت اقدامات است. آن را نشانی از نیاز به پالایش بیشتر به بیشتر کاهش خطرات شناسایی شده اند که ما آن را مدیون به جامعه ما به یک مهلت برای پیاده سازی آن.

آنچه باید county دولت را برای کمک به ساکنان شده اند که از لحاظ اقتصادی تحت تاثیر این بیماری همه گیر?

خط پایین این است که زندگی با تهدید COVID-19 است که “هنجار جدید” و ما نیاز به سرعت شناسایی و کاهش این خطرات به ما اجازه می دهد برای باز کردن back up اقتصاد ما و به ما اجازه می دهد به عقب بر گردیم در مسیر از سرگیری راه ما از زندگی در این طبیعی است. ما نمی توانیم همچنان به تاخیر اجتناب ناپذیر در این طبیعی است. حیاتی برای موفقیت این خواهد شد به طور مداوم اصلاح و به روز رسانی رنگی چارچوب و ارائه به روز رسانی به جامعه با سطح تهدید وضعیت که ما در حال حاضر در همراه با اجرای مربوط به اقدامات ایمنی.

حرکت رو به جلو ما نیاز بیشتر به حداقل رساندن اثرات به ما ساکنان از طریق به حداقل رساندن هر گونه مالیات اضافی بار حداقل برای سال آینده (به عنوان مثال مالیات بر املاک) و شناسایی مناطق که ما می توانیم در ما ساکنان غلبه بر چالش های همه گیر (یعنی اعتبار مالیاتی برای مراقبت از کودک برای کمک به ساکنان با keiki به بازگشت به کار به عنوان ما همچنان به باز کردن).

باید عمومی کارگر furloughs پرداخت کاهش و یا کوچک استفاده می شود برای کمک به این شهرستان در مقابله با کاهش درآمدهای مالیاتی و هزینه های بالاتر در طول همه گیر? چرا که نه ؟

البته این اقدام باید از گذشته در نظر گرفته شود و اگر در همه. ما باید برای به حداقل رساندن هر گونه عوارض برای ما کارگران و دولت ما باید کار خود را انجام علت سعی و کوشش برای تعیین مناطق دیگر که می توان برش.

چه راه حل های خاص می توانم به شما پیشنهاد برای مبارزه با بی خانمانی?

ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ما زحمتکش خانواده هایی که در مواجهه با سختی ها با توجه به اقتصاد ما نمی تبدیل شدن به بی خانمان خود را. خانواده ها در آستانه بی خانمانی ناگزیر افزایش خواهد یافت به عنوان ما همچنان به تاخیر در باز شدن اقتصاد و از آن مهم است برای پرداختن به این موضوع ما در بهبود برنامه است. به طور خاص ما نیاز به همچنان به توسعه برنامه ها و اجرای طرح ها به کمک ما زحمتکش خانواده.

بی خانمان مشکل ما پیچیده است و ما باید بیشتر تمرکز همکاری در ذینفعان (یعنی غیر سود و غیره) و در تمام سطوح دولت به تکامل تلاش های ما بر اساس درس های آموخته شده از برنامه هایی که موفق بوده اند هر دو در اینجا و در سراسر جهان.

آیا شما حمایت و یا مخالفت با توقف ساخت و ساز از راه آهن پروژه در وسط خیابان ؟ لطفا توضیح دهید.

خط پایین این است که ما نمی توانیم به میلیاردها دلار بیش از بودجه و ساخت و ساز فراتر از وسط خیابان بدون شک خواهد بود پیچیده ترین. تکمیل این پروژه ایده آل خواهد بود اما ما نیاز به اطمینان حاصل شود که آن امکان پذیر است. من باور دارم که ما مدیون مالیات دهندگان ما با یک تحلیل جامع که شامل هزینه های مربوط به تکمیل پروژه راه آهن توانایی ما برای پرداخت هزینه های آن و اقدامات لازم برای اطمینان از پاسخگویی از بودجه و اتمام پروژه قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری. از جمله در این تجزیه و تحلیل باید سه دوره از عمل (ادامه زمان طرح توقف راه آهن در وسط خیابان و یک مرحله ای تکمیل است که هم راستا با بودجه محدودیت). انتقادی به این فرآیند تصمیم گیری است که گنجاندن همه ذینفعان و کارشناسان و که ما اهرم درس های آموخته شده از جوامع دیگر در سراسر جهان (یعنی تایوان و سنگاپور) که مواجه می شوند مشابه زیرساخت ها چالش ها در ساخت و ساز از سیستم های ریلی ،

آیا شما حمایت و یا مخالفت با استفاده از بودجه شهرستان برای پوشش دادن هر گونه کمبود در هارت ساخت و ساز و یا هزینه های عملیاتی? لطفا توضیح دهید.

خط پایین این است که ما نمی توانیم به میلیاردها دلار بیش از بودجه و ساخت و ساز فراتر از وسط خیابان بدون شک خواهد بود پیچیده ترین. تکمیل این پروژه ایده آل خواهد بود اما ما نیاز به اطمینان حاصل شود که آن امکان پذیر است. من باور دارم که ما مدیون مالیات دهندگان ما با یک تحلیل جامع که شامل هزینه های مربوط به تکمیل پروژه راه آهن توانایی ما برای پرداخت هزینه های آن و اقدامات لازم برای اطمینان از پاسخگویی از بودجه و اتمام پروژه قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری. از جمله در این تجزیه و تحلیل باید سه دوره از عمل (ادامه زمان طرح توقف راه آهن در وسط خیابان و یک مرحله ای تکمیل است که هم راستا با بودجه محدودیت). انتقادی به این فرآیند تصمیم گیری است که گنجاندن همه ذینفعان و کارشناسان و که ما اهرم درس های آموخته شده از جوامع دیگر در سراسر جهان (یعنی تایوان و سنگاپور) که مواجه می شوند مشابه زیرساخت ها چالش ها در ساخت و ساز از سیستم های ریلی ،

آیا شما به حمایت از اصلاحات به پلیس در هاوایی ؟ اگر بله لطفا توضیح دهید که چه اصلاحات شما پشتیبانی می کند.

من باور دارم که هونولولو اداره پلیس گرفته شده است گام های بلندی در سالهای اخیر به طور مستمر بهبود شیوه های پلیس. ما نباید تعمیم آنچه که اتفاق می افتد در سراسر کشور و جایی که مفهوم منفی در خود ما نیروی پلیس. همانطور که در همه سازمان ها و پاسخگویی و شفافیت بسیار مهم در حفظ اعتماد و اعتماد به نفس ما نیروی پلیس و ما باید اطمینان حاصل شود که ما کسانی را انتخاب کنید که به شکستن قانون و مقررات پاسخگو باشد. ما باید سیستم در محل برای نظارت ما در اداره پلیس و ما باید اطمینان حاصل شود که ما با استفاده از این سیستم به طور موثر برای حفظ این پاسخگویی.

چه می county دولت دهم برای کاهش تاثیر می گذارد از افزایش سطح آب در اوآهو?

آن مهم است برای ما برای ادامه کوتاه مدت و دراز مدت تلاش ها و طرح ها به آدرس اثرات تغيير اقليم در هونولولو از طریق برنامه هایی مانند شهر و شهرستان طرح اقدام آب و هوا. ما باید همچنان به همکاری به عنوان جوامع و با کارشناسان به طور موثر مبارزه با تغییر آب و هوا و شرایط را برای اثرات تغییر آب و هوا را به ما islands.

وجود دارد هر چیزی بیشتر است که شما می خواهم رای دهندگان به دانستن در مورد شما ؟

من یک سیاستمدار حرفه ای و روشن است که ما نیاز به تغییر روایت در یک جهت جدید حرکت رو به جلو برای غلبه بر آینده از عدم قطعیت است که ما. من اینجا هستم برای خدمت به جامعه ما است. ما نیاز به حرکت به دور از سیاست و ما باید همه چیز را برای دلایل درست یا ما را از دست ما سلام و روح را از دست هاوایی ما عاشق. من متعهد به من ثابت شده رهبری برای خدمت به جامعه ما با متمرکز رهبری به تصمیم گیری آگاهانه و اقدام به تواند ما را در مسیر درست.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>