چگونگی آموزش سئو حرفه ایی

چه چیزی در واقع برای ترافیک رانندگی از موتورهای جستجو کار می کند؟
در ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئولیت اکثر ترافیک موتورهای جستجوگر در جهان است (هرچند که همیشه تعداد آنها در تعداد واقعی وجود دارد). این ممکن است از طاقچه به طاقچه دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر برتر در نتایج جستجو است که شغل یا وب سایت شما می خواهد در آن ظاهر شود و بهترین شیوه های بیان شده در این راهنما به موقعیت مکانی سایت شما و محتوای آن کمک می کند. در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی می شود.

اصول اولیه جستجو را یاد بگیرید
صرف نظر از موتور جستجوی شما ، نتایج جستجو دائما در حال تغییر است. گوگل به ویژه به روز شده است بسیاری از چیزهای اطراف آنها چگونه وب سایت های رتبه بندی از طریق بسیاری از نام های مختلف حیوانی به تازگی، و بسیاری از ساده ترین ارزان ترین راه و به صفحات خود را به رتبه در نتایج جستجو طی سال های اخیر بسیار خطرناک تبدیل شده اند.

پس چه کار می کند؟ چگونه Google تعیین می کند که در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند ، کدام صفحات را برگرداند؟ چگونه می توانید این همه ترافیک ارزشمند را به سایت خود بدست آورید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، و من برخی از پیوندها را برای هر کسی که به دنبال جابجایی عمیق تر از نحوه رتبه بندی سایت ها در پایان این بخش است ، اما در سطح بسیار بالایی به اشتراک می گذارد:

Google به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مرتبط و باکیفیت و مربوط به جستجوی جستجوگر است.
آنها ارتباط را با “خزیدن” (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) ارزیابی می کنند که آیا این محتوا مربوط به آنچه جستجوگر به دنبال آن است ، بیشتر بر اساس کلمات کلیدی موجود است.
آنها “کیفیت” را با تعدادی وسیله تعیین می کنند ، اما هنوز هم در میان آنها تعداد و کیفیت وب سایت های دیگر که به صفحه شما و سایت شما پیوند دارند ، برجسته است. به عبارت ساده: اگر تنها سایتهایی که به سایت ویجت آبی شما پیوند دارند ، وبلاگهایی هستند که هیچ کس در وب با آنها ارتباطی نداشته است و سایت ویجت آبی من از مکانهای قابل اعتماد که اغلب به آنها پیوند دارند ، مانند CNN.com پیوند می یابد. ، به سایت من اعتماد بیشتری خواهید داشت (و فرض می شود که از کیفیت بالاتری برخوردار است) از سایت شما.
به طور فزاینده ، عناصر اضافی توسط الگوریتم Google وزن می شوند تا مشخص شود که سایت شما در چه رتبه ای قرار خواهد گرفت ، مانند:

چگونه افراد با سایت شما درگیر می شوند (آیا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت شما می مانند یا به صفحه جستجو گزاف گویی می کنند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا آیا فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک نمی کنند)؟ )
سرعت بارگیری سایت شما و “دوستی موبایل”
چقدر محتوای منحصر به فرد شما (در مقابل محتوای کم ارزش “نازک” یا محتوای تکراری )
صدها عامل رتبه بندی الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر گرفته است ، و آنها دائما روند خود را به روز می کنند و اصلاح می کنند.

عوامل رتبه بندی گوگل جستجوگرها
خبر خوب این است که شما برای رتبه بندی اصطلاحات ارزشمند در نتایج جستجو ، لازم نیست محقق موتور جستجو باشید. ما بهترین راه حل های تکرار شونده را برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجو انجام خواهیم داد که می تواند به شما کمک کند ترافیک هدفمند را از طریق جستجو هدایت کنید بدون اینکه مهندسی معکوس داشته باشید صلاحیت اصلی یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان است.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار موتورهای جستجو هستید ، یک تن منابع عالی در دسترس است ، از جمله:

راهنمای موز در مورد موضوع
گرافیک تعاملی خود Google
اکنون ، به اصول SEO بازگردید! بیایید به تاکتیک ها و استراتژی های واقعی SEO بپردازیم که به شما در گرفتن ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو کمک می کند.
http://tinyurl.com/tu49u7h
https://rebrand.ly/ve6ls8e
https://bit.ly/2VjT7fv
https://xip.li/jejQH6
https://is.gd/cb5TRf
https://v.gd/jhORqD
https://v.ht/Wj6M
https://plink.ir/A43KE
https://u.nu/s-qcu
https://clck.ru/MuYaX
http://ulvis.net/NQ8U
https://cutt.ly/ktZBKDQ
https://shrtco.de/UjXwU
http://tny.im/1FRJ1
منبع :https://cutit.org/KbljS

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>