لیلی ریب، بازیگر فیلم The Tender Bar برای کارگردان “با اعتماد به نفس” جورج کلونی: “او یک رهبر بزرگ است”

[ad_1]

لیلی ریب یکی از پرکارترین مجریان هالیوود است. شما او را در یک سال و نیم گذشته فقط در فیلم های The Undoing، Tell Me Your Secrets، The Underground Railroad و البته American Horror Story دیده اید. اکنون، در فیلم جدید استودیو آمازون به کارگردانی جورج کلونی به نام «نوار مناقصه»، او بن افلک، کریستوفر لوید و تای شریدان را در نقش یک مادر مجرد سرسخت با رویاهای بزرگ تنها فرزندش بازی می کند.

ریب در Salon Talks به من ملحق شد تا در مورد کارگردانی شدن توسط یک بازیگر برنده اسکار، آنچه که رقص در مورد بازیگری به او آموخت و اینکه چگونه تمام صحنه های مرگش را تا این حد تازه نگه می دارد صحبت کند. گفتگوی ما را اینجا تماشا کنید یا سوالات و پاسخ های مربوط به آن را در زیر بخوانید.

مصاحبه زیر برای وضوح و طولانی بودن کمی ویرایش شده است.

این فیلم بر اساس خاطرات همنام در مورد بزرگ شدن در لانگ آیلند در دهه 70 و 80 ساخته شده است. می‌خواهم بدانم چطور به این پروژه رسیدید و شخصیت شما دوروتی کیست؟

دوروتی مادر مجرد قهرمان داستان است و او تنها فرزند اوست. این داستان از بسیاری جهات یک داستان روی سن است. این همچنین داستان بسیار زیادی در مورد رابطه مادر و پسر و خانواده ای است که زمانی که آنچه را که بتوانیم به عنوان بخش بسیار مهم آن در نظر بگیریم کمبود داشته باشیم، می سازیم. پسر او یک پدر غایب دارد و بنابراین رابطه بسیار چشمگیری با عمویش دارد. کتاب بسیار زیبایی است و تقدیم به مادرش. آنها چنین رابطه قابل توجه و قابل توجهی داشتند.

مرتبط: آلن کامینگ: “زندگی همان نمایش با لباس های مختلف است”

شما گفتید هرکسی که به این فیلم نزدیک می شود با آن ارتباط شخصی احساس می کند. زندگی شخصی شما به عنوان یک مادر، به عنوان یکی از اعضای خانواده، با شما چگونه است؟

من چنین ارتباط شخصی با او احساس کردم. من هم احساس کردم نقش هایی هستند که در مقاطع مختلف زندگی به سراغ شما می آیند. گاهی اوقات آن احساس رعد و برق در یک بطری وجود دارد که فکر می کنید، «نه تنها باید این نقش را بازی کنم، بلکه باید همین الان این نقش را بازی کنم. در این مرحله از زندگی، من این شخص را به این شکل دارم و باید داستان او را تعریف کنم و باید این کار را انجام دهم.

او موقعیت استانداردی از خوش بینی و جاه طلبی برای پسرش دارد. او در مورد وکیل بودن ییل و او تا حد زیادی صحبت می کند، اما در واقع این نیست که به عنوان یک جانشین از طریق فرزندش زندگی کند. او یک مادر صحنه نیست. او سعی نمی کند او را وادار کند که خلاء زندگی خود را پر کند. او صمیمانه می خواهد که او بتواند به جلو حرکت کند و شادترین و کامل ترین زندگی ممکن را داشته باشد. من در فیلمنامه یا فیلمی این کیفیت را آنطور که خواندم تجربه نکردم و بعد شروع به بازی کردم.

من در تعجب بودم که این را ببینم، برای بازی در یک فیلم با کسی که مانند کارگردان شما یک بازیگر برنده اسکار نیز هست. شما با بسیاری از کارگردانان بزرگ کار کرده‌اید، اما آیا کار با کسی که از این منظر به این موضوع می‌پردازد، متفاوت است؟

قطعا. اما من می توانم بگویم که جورج آن را کاملا منحصر به فرد می کند. او بازیگری است که موفقیت های زیادی کسب کرده است، اما من واقعاً فکر می کنم او بازیگری است که واقعاً عاشق ساختن فیلم است. او عاشق بازیگری است و عاشق بازیگر است. او همچنین دقیقاً می داند که چه محیطی باید ایجاد کند تا مردم بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند و در حین انجام آن بیشترین احساس آزادی را داشته باشند. او واقعاً این محیط را ایجاد می کند. فوق العاده ترین نت ها را می دهد. آنها خیلی خاص هستند. آنها خیلی ساده هستند. او فیلمی را که می سازد می داند. او بسیار مطمئن و واضح است و یک رهبر بزرگ است.

اغلب اوقات شما خود را سر صحنه فیلمبرداری می یابید، جایی که می توانید این احساس عدم اعتماد به نفس را در کارگردان احساس کنید. بعد از صحنه می بینید که آنها بیرون می روند و با 10 نفر صحبت می کنند اگر آن را دارند یا باید پوشش بیمه بیشتری بگیریم و دوربین را اینجا بگذاریم. فقط برای جورج این اتفاق نمی افتد زیرا او دقیقا می داند که به چه چیزی نیاز دارد. این بدان معنا نیست که او تصمیم خود را تغییر نمی دهد یا اشتباه خود را در مقطعی اعتراف نمی کند که همیشه از آن استقبال می شود. این ایده “من می دانم به کجا داریم می رویم” را بسیار عمیق از او تجربه کردم. کار کردن در این محیط عالی بود.

این یک فیلم بسیار امن در هر سطح است. این سطح واقعی از راحتی وجود دارد که به نظر می رسد همه شما با یکدیگر دارید. من به روش‌های مختلفی که این اتفاق می‌افتد فکر کردم و بخشی از آن که واقعاً ظاهر شد تمرکز لانگ آیلند و ثبات همه افراد است. شما قبلاً لهجه کرده اید. چگونه برای بازی در این شخصیت و ورود به آن صدا آماده شدید؟

من عاشق لهجه هستم از تئاتر آمده، صدای شما – چه لهجه باشد چه نباشد – بخشی از شیوه کار من است. من افراد فوق العاده ای در زندگی ام دارم که با آنها کار می کنم و دوست دارم به تنهایی کار کنم. داشتن صدای او، آن لهجه، او است. آنها نمی توانند جداگانه وجود داشته باشند. این نوع کار چیزی است که من همیشه دوست دارم انجام دهم. من واقعاً از انجام این کار با او لذت بردم، اما بدون آن او را پیدا نمی کردم.

شما نقش شخصیت های شکسپیر و ایبسن را بازی کردید، و همچنین نقش افراد واقعی مانند آملیا ارهارت و آیلین وارنوس را بازی کردید. شما دو پروژه جدید دارید که در آنها نقش آدم های واقعی را بازی می کنید، «عشق و مرگ» و «بانوی اول». سوراخ خرگوشی که در این آماده سازی ایجاد می کنید چیست، یا از قهرمانی به قهرمان دیگر و پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است؟

از قهرمانی به قهرمان دیگر و پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است. برای من همیشه احساس مسئولیت بیشتر است. این مسئولیت با چنین فرصت فوق‌العاده‌ای همراه است، زیرا شما می‌توانید در مورد اینکه این افراد نه تنها چه کسانی هستند، بلکه چه کسانی برای افراد دیگر بودند، چیزهای زیادی یاد بگیرید. در مورد این فیلم، دوروتی فردی نیست که لزوماً در معرض دید عموم قرار گرفته باشد. مطمئناً مردم با خواندن خاطرات آن را تجربه کردند، اما من با او آشنا شدم. بسیاری از نحوه آشنایی من با او از طریق چشمان پسرش بود.

من عاشق تماشای بازیگرانی هستم که به عنوان رقصنده شروع کردند، چه شما باشید یا فردی مانند مارگارت کوالی، زیرا شما فقط می توانید بدنی بودن آنها را حتی در این نقش های بسیار محدود مشاهده کنید. تعجب می کنم که چگونه آن را تفسیر کردید. چگونه در هر کاری که انجام می دهید هنوز یک رقصنده هستید؟

من عاشق صحبت در مورد رقص هستم و از آموزش هایی که به عنوان یک رقصنده داشتم بسیار سپاسگزارم، نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی. یادگیری این رشته در سنین پایین و این فکر که هرگز سر کلاس نروید و تا آخر کوتاهی کنید. باید گرم شود. شما همیشه در وهله اول به اصول اولیه باز می گردید. از آنجایی که من واقعاً خیلی جوان شروع کردم، زیرا این به طور ناخودآگاه به عنوان بخشی از روندی که در طول حرفه بازیگری با خود داشتم به من پیشنهاد شد، از این بابت بسیار سپاسگزارم.

ایده گفتن داستان با نوک انگشتان نیز وجود دارد، زیرا وقتی روی صحنه می رقصید یا اگر روی صحنه بازی می کنید، کلوزآپ وجود ندارد. صدای شما و هر قسمت از بدن شما همان چیزی است که دارید. شما کسی را ندارید که بتواند از نزدیک نزدیک شود یا مطمئن شود که دست شما کف صندلی را گرفته است. همه چیز به شما بستگی دارد که بتوانید این را به طور کامل از سر تا پا بیان کنید. من همیشه به آن برمی گردم یا هرگز آن را ترک نمی کنم. در مورد من این طور است. مادرم [Jill Clayburgh] او بازیگر بود و پدرم [playwright David Rabe] در تجارت بود از سه سالگی شروع به رقصیدن کردم. این مسیر غیرمستقیم من برای بازیگری بود، اما مسیر خودم بود.

مادرم عاشق باله بود، اما خودش رقصنده نبود. او فقط کسی بود که او را دوست داشت. ما در Upper West Side بودیم و در خیابان راه می‌رفتیم و روشی که او داستان را تعریف می‌کند این است که مرکز رقص برادوی یا چیزی شبیه به آن بود که می‌توانید رقصندگان طبقه آخر را از پنجره ببینید. من فقط با قاطعیت گفتم: “من می خواهم این کار را انجام دهم.” و از پله ها بالا رفتیم و او گفت: “کی می تواند شروع شود؟ چگونه این اتفاق می افتد؟” و همین بود.

وقتی به رقص فکر می کنم، به کلمه “رپرتوار” فکر می کنم. شما این زمان را در کارنامه خود با بازیگران دیگر در دنیای رایان مورفی شکل دادید، جایی که واقعاً به چیزی شبیه به یک شرکت رپرتوار تبدیل شد، جایی که افراد مشابه را بارها و بارها می‌بینید که نقش‌های متفاوتی را بازی می‌کنند. نمی دانم که آیا این به خاطر تجربه رقص شما نیز هست یا بازگشت به شرکتی که برای شما به عنوان یک بازیگر بسیار جذاب است، چگونه است.

برای من به عنوان یک بازیگر بسیار جذاب است که وقتی خوب است با مردم کوتاه نویسی خلاقانه داشته باشم. خوب به این معنی نیست که هیچ وقت سخت نیست یا درگیری وجود ندارد. منظورم این است که او از هر جهتی که می تواند درست باشد از نظر خلاقیت خوب است. داشتن این کوتاه‌نویسی چیزی است که همیشه دوست دارم به آن برگردم – مطمئناً آن را در زندگی‌ام در تئاتر، کار در عمومی، کار با دن سالیوان، کار بر روی “داستان ترسناک”، کار برای دومین بار با آن دارم. [“The Undoing’s”] سوزانا بیر برای مدت کوتاهی. خدایا امیدوارم دوباره با بری جنکینز کار کنم. امیدوارم دوباره با جورج و بن کار کنم. آنها هنرمندان بزرگی هستند. سوالی نیست اما این چیزی است که شما در آنجا پیدا می‌کنید که فقط با افراد خاصی کار می‌کنید و متوجه می‌شوید، “اوه، ما خیلی سریع به ته قضیه رسیدیم.” من همیشه می خواهم برای آن بروم. این اغلب تکرار می شود.


آیا می خواهید همه اخبار و نظراتی که سالن ارائه می دهد مرور روزانه داشته باشید؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


در نقش هایی که به عهده می گیرید ریسک های زیادی می کنید. شما در مورد ابهام شخصیت های خود شانس زیادی می گیرید. چه چیزی شما را به این شخصیت های متفاوت ترغیب می کند؟

جوابم عوض شد چون پنج یا 10 سال پیش می‌توانستم بگویم: «گوش کن، اگر چیزی بخوانم و باید نقش را بازی کنم، باید نقش را بازی کنم. تمام تلاشم را برای ایفای این نقش انجام خواهم داد.» متوجه شدم که در ابتدا با این ایده سرسخت بودم که شاید ندانم آیا این کارگردان دقیقاً کسی است که می داند چگونه این فیلم را بسازد یا می داند چگونه این نمایشنامه را کارگردانی کند، اما این خوب است زیرا من نقش را خیلی دوست دارم که می توانم آن را انجام دهم. . یا چیزی که نوشته شده واقعا وجود ندارد، اما این خوب است، زیرا من این قسمت را خیلی دوست دارم. فقط الان کار نمیکنه در چنین خلاء کار نمی کند. شما به یک فیلمنامه نیاز دارید، و به یک کارگردان، یک مجری برنامه یا یک خالق نیاز دارید، هر کسی که در هیئت باشید، به آن شخص نیاز دارید. نه تنها نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید، بلکه تلاش کردن برایتان لذت بخش نیست.

البته ایده‌آل این است که پروژه‌هایی را پیدا کنیم که هر عنصری در آن وجود داشته باشد، اما مطمئناً کارگردان‌هایی هستند که با آنها کار کنم، شاید حتی بدون خواندن فیلمنامه. امید این است که چیزی پیدا شود که تمام مربع ها را بررسی کند. اما حتی اگر الان عاشق قسمتی شده بودم، اما احساس تطابق نداشتم یا اینکه مطالب با کارگردان مطابقت دارد، این کار را نمی‌کردم. شاید قبل از اینکه بگویم بله. بنابراین این کمی تغییر کرده است.

من می دانم چه چیزی در پیش است، از جمله پروژه ای بر اساس یک سابقه جنایی واقعی. تو در کارت خیلی مردی لیلی. من بارها و بارها مردن تو را تماشا کرده ام. راز مردن جلوی دوربین چیست؟

من احساس نمی کنم یک متخصص هستم. این را فقط به این دلیل می گویم که هر تجربه بسیار متفاوت است و می تواند بسیار دردناک باشد، اما هرگز یکسان نیست. مانند بازی روی صحنه، هیچ دو باری وجود ندارد که من در مقابل دوربین یا روی صحنه بمیرم که از دور شبیه هم باشند. نمی‌دانم پاسخ کاملی دارم یا نه، اما می‌توانم بگویم که هرگز از آن نوع «من یک حرفه‌ای واقعی هستم» نیستم. من در این دانشگاه نیستم. همیشه انگار اولین بار است.

«نوار مناقصه» هم‌اکنون از پرایم ویدیو پخش می‌شود. تریلر آن را در زیر، از طریق یوتیوب تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=5-DS9vtLeEs

بیشتر بازیگران مورد علاقه ما در گفتگو:

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum mobil ödeme bozdursu tesisatçısıMobil Ödeme Bozdurma beğeni satın alMobil Ödeme Nakite ÇevirmeTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdur 7/24html nullednulled themes1xbet-girişbuy instagram followersMobil Ödeme BozdurmakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma 1xbetistanbul escort, elit escort, maltepe escort, sahne escort, istanbulun en iyi escortları, mükemmel escort sitesi, güvenilir escort, hatun escort