فرقه ها، دروغ ها و نوارهای ویدئویی: آرشیو 81 و رمز و راز مصنوع نیمه دائمی

[ad_1]

فقط چیزی در مورد یک نوار ویدیویی وجود دارد.

در سال 1989، “سکس، دروغ و نوار ویدئویی” به عنوان “تحریک آمیزترین فیلم سال” انتخاب شد. از اینکه در نگاه اول خیلی بعد متوجه شدم که واقعاً در مورد نوارهای جنسی نیست، به خودی خود، حداقل در مورد پاملا اندرسون و تامی لی، شگفت زده شدم. در عوض، داستان مردی است که از زنان فیلمبرداری می کند که در مورد زندگی جنسی خود صحبت می کنند و در مقابل دوربین درباره او به رازها و خیالات اعتراف می کنند. “چرا نمیذاری ثبت نامت کنم؟” شخصیت جیمز اسپایدر می پرسد.

ویدئو به عنوان یک رسانه وسوسه انگیز است. و در سریال اسرارآمیز نتفلیکس “بایگانی 81″، او به اندازه Cthulhu اسرارآمیز و با شکوه قدرت می یابد. ویدیوی اثیری، ظریف، آسان برای تغییر یا خراب کردن است – خانه ای عالی برای شیدایی ما. و شاید یک شیطان.

مطالب مرتبط: ما همه انبوه زباله های “راک فرگل” هستیم.

«آرشیو 81» درباره مرد جوانی (ممودو آتی در یک اجرای به یاد ماندنی و همدلانه) است که به عنوان مرمتگر فیلم فعالیت می کند. او یک پیشنهاد کاری مرموز دریافت کرد که برای رد کردنش خیلی خوب بود: 100000 دلار برای بازگرداندن نوارهای ویدئویی از مجموعه شخصی یک اهداکننده سخاوتمند به موزه فیلم که در آن استخدام شد. دیدن شخصیتی که روی پرده کار می کند، کار دقیق و ماهرانه ای انجام می دهد، شاداب است. صحنه های شخصیت آتی، که دن به طور روشمند آن را بازسازی می کند، مانند یک ASMR حرفه ای مسحور کننده است: دستکش های سفید، توپ های پنبه ای آغشته به الکل. او ظریف، تقریباً محترم است، در حالی که نواری از بدنه های ویران شده را می کشد، خواستار و عمدی است.

چون حامل اینطور نیست. بسیاری از نوارهای ویدئویی که از دست بایگانی دان می گذرد، در اثر کپک، گرما یا فقط آب و هوا، تحریف شده، تغییر شکل یافته به نظر می رسند. در مورد شغلی که دن انجام می دهد چطور؟ تسمه ها آنقدر شکننده هستند که حتی نمی توان آنها را جابجا کرد. او باید در محل در مرکز تحقیقاتی از راه دور یک شرکت مرموز به نام LMG کار کند.

نوارهایی که LMG هنوز در اختیار دارد، نوارهای Hi8 دن هستند و او بلافاصله وارد راز آنها می شود. زنی به نام ملودی پندراس (دینا شیهابی) این نوارها را در سال 1994 ساخت. او دانشجویی بود که به یک ساختمان مسکونی به نام ویسر نقل مکان کرد و قصد داشت با ساکنان آنجا در ویدئویی برای پایان نامه خود مصاحبه کند. اما در سال 1994 Visser سوخت. سیزده نفر پس از آتش سوزی هرگز پیدا نشدند، از جمله ملودی.

“بایگانی 81” فیلم پیدا شده را به سطح متفاوتی می آورد، زیرا نمایش به زودی به POV ملودی تبدیل می شود و بعداً به گذشته بازمی گردد. نوار ویدئو محیطی ایده آل برای این لغزش است. برای کسانی از ما که در دهه 90 زندگی می‌کردیم نوستالژیک است. برای مثال خواهرم مجموعه بزرگی از نوارهای ویدئویی داشت که قسمت‌هایی از فیلم The Young Rider را روی آن‌ها ضبط کرده بود. در این بین، من با پشتکار اجراهای توری آموس را در برنامه های تاک شو اواخر شب ضبط کردم. آیا ما دوباره این نوارها را تماشا کردیم؟ من احساس می کنم ما نداشتیم. اما چیزی در مورد وجود داشت همانطور که وجود دارد آنها

دوربین فیلمبرداری اسباب بازی Fisher Price PXL2000 در “بایگانی 81” ظاهر می شود. این اسباب‌بازی که در کمتر از یک سال در دهه 1980 تولید شد، توسط کارگردانانی از ریچارد لینکلیتر تا مایکل آلمریدا در سال 1994 در کلاسیک خون‌آشام NADJA (بایگانی 81 شامل مارتین دونووان بازیگر NADJA) استفاده شد. افسانه ای است که یک اسباب بازی ارزان برای کودکان می تواند چنین هنری خلق کند. وقتی دوربین را روی صفحه دیدم آهی کشیدم، زیرا خاطرات آرزوی او (و هرگز دریافت نکردن) دوباره برگشت. «آرشیو 81» به این حسرت و شیدایی می پردازد.

نیویورک از قسمت اول می تواند در هر زمانی باشد. با فروشنده ای (Malachi Nimons Jr.) که در خیابان کاست می فروشد – “نوار کاست! بیا نوارها را بگیر! “” اولین بار حدس زدم که مربوط به دهه 90 یا قبل از آن است. اما این روز است و فروشنده، دن را با یافته‌ای از حراجی‌های ذخیره‌سازی فریب می‌دهد و سکانس نوار ویدیویی فرقه‌ای را ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه “بایگانی 81” بر اساس پادکستی به همین نام ساخته شده است، این زیر منطقی است. . . یک فرقه نسبتاً ثابت وجود داشت. و اوه بله، این نمایش نیز یک فرقه است.

بخشی از رمز و راز نوار ویدئویی کشف بالقوه چیزی است که در آن وجود دارد، همانطور که فروشنده می گوید “شکار”. ویدیوها را می توان بارها و بارها ضبط کرد (من معتقدم که من و خواهرم یک درام شامل برنامه تلویزیونی او و همپوشانی من با توری داشتیم). حافظه ها را می توان برای یک پالس یا نیمه حذف شده حذف کرد. یا نقاب زده بخشی از “آرشیو 81” شامل برچسب زدن، برچسب زدن مجدد و برچسب زدن نادرست نوارها است.

شما هرگز نمی دانید آن چیست بر نوار ویدیویی در حالی که آن را تماشا نمی کنید، که زمان زیادی می برد. تغییر مسیر سریع: ناخوشایند و نادرست. Rewind: کاری از روی قلب که فروشگاه ویدیو از آن عصبانی می شود. نوارهای ویدئویی نیز دست و پا گیر هستند. یادم می‌آید که معلم‌ها در روزهایی که ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که یک ویدیو را تماشا کنیم، چرخ دستی AV را در کلاس درس می‌چرخانیدند. چقدر این گاری ها سنگین و آزاردهنده بودند، پر از VCR و تلویزیون های CRT. نوارهای ویدئویی و لوازم جانبی آنها حتی در مقایسه با سی دی ها و جعبه های پلاستیکی خردکننده آنها فضای زیادی را اشغال می کنند. این یک تعهد است که مانند دن روی نوار ویدیویی باشد.

و مصاحبه با یک نوار ویدئویی، همانطور که ملودی انجام می دهد، یک کار حساب شده و زمان بر است. حمل و نقل یک دوربین فیلمبرداری بزرگ در اطراف، برای داشتن شجاعت بیرون آوردن آن به تلاش زیادی نیاز دارد. شما نمی توانید آن را مانند یک تلفن پنهان کنید. در اوایل دهه 90 نمی‌توانستید بدون توجه به فیلمبرداری کنید، مخصوصاً با دوربین سایز سر ملودی پندراس.

نوار ویدئو نیز ظریف است. نوارهای ویدئویی با وجود اندازه بزرگ و بدنه پلاستیکی خود تنها توهم ماندگاری را دارند. آنها می توانند به راحتی آسیب ببینند، نه تنها با چیزی شبیه آتش سوزی در آپارتمان های Visser، بلکه با جذب رطوبت با قرار گرفتن در نزدیکی آهنربا و ماندن بیش از حد طولانی در ماشین.

نوارهای ویدئویی از “از دست دادن نسل” رنج می برند. هر بار که یک کپی از یک نوار ویدئویی تهیه می کنید، کیفیت آن پایین تر است. مثل یک دی‌وی‌دی یک کپی دقیق دریافت نمی‌کنید، اما نسخه‌ای که آبکی است، فیلتر شده است، گویی در طول زمان. منطقی است که نوارهای ویدئویی در بایگانی 81 قدرت بیشتری کسب کنند، زیرا آنها رسانه ای گریزان هستند. شخصیتی که به طور مرموزی با ملودی مرتبط است، کار دن را “نازک” می نامد.[ning] حجاب به اندازه ای است که درونش ترکیده شود.”

نوارهای ویدیویی قدیمی، آسیب دیده یا کپی شده ممکن است با جلوه ایستا ظاهر شوند، محو شوند یا خش خش کنند. گاهی این آسیب می تواند خود به خود شکل هنر را به خود بگیرد. (پروژه جادوگر بلر و HBO این را می دانند.) خطوط مواج و ثابت در یک پیام ویدیویی قدیمی از پدر دن (چارلی هادسون سوم) مانند پارچه بوم قابل مشاهده در یک نقاشی به نظر می رسد. به همین ترتیب، هنگامی که یکی از دوستان هنرمند ملودی، آنابل (جولیا چان)، که در ویسر مستقر شده است، شروع به ساختن نقاشی‌های جدید می‌کند، آنها مانند فیلم متوقف شده از یک نوار ویدئویی به نظر می‌رسند.

هر قسمت از “بایگانی 81” با فیلم یکپارچهسازی با سیستمعامل شروع می شود، کلیپی که به عنوان مقدمه ای برای موضوع قسمت یا یک تخم مرغ عید پاک عمل می کند. نوار ویدئویی مجرای به دنیایی دیگر است – به گذشته، اگر چیز دیگری نباشد. سلف دن از یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال قدیمی برای ضبط وقایع عجیب در مرکز تحقیقاتی مانند تلفن استفاده کرد. با این همه شخصیت غوطه ور در فناوری باستانی، البته زمان و واقعیت در «آرشیو 81» کمی شروع به لرزیدن خواهند کرد. چه راهی بهتر برای قدم گذاشتن مستقیم به گذشته – یا، مانند فیلم هایی مانند حلقه، قدم گذاشتن به گذشته شما – از یک نوار ویدئویی؟

«آرشیو 81» این سوال را نیز مطرح می‌کند که آیا می‌توانیم یک رمز و راز دیجیتال داشته باشیم؟ اگرچه صحنه‌های دن در زمان حال آشکار می‌شوند، اما این نمایش به سرعت آن پیشرفت‌های تکنولوژیکی را که می‌تواند پرونده را خراب کند، حذف می‌کند. اینترنت در مرکز تحقیقات وجود ندارد. تلفن های همراه کار نمی کنند. تلفن ثابت شنود شد. مثل هری پاتر، جایی که کامپیوترها در هاگوارتز کار نمی‌کنند: جادوی راحت، شروع به ساختن سنگینی می‌کند. دوست دن که یک پادکست به نام مارک (مت مک گوری خوب) است، به او می گوید: “من گوگل تو خواهم شد.”

اسرار دیگر، مانند Stanger Things، خط داستانی خود را به طور کامل در گذشته تنظیم می کنند تا فناوری های مزاحم حل معما مانند اینترنت و تلفن های هوشمند را حذف کنند. (همانطور که در Stranger Things، یک دنیای جایگزین در آرشیو 81 به صورت بصری توسط ذراتی که به آرامی در هوا می چرخند مشخص می شود – جهان های دیگر باید بسیار غبارآلود باشند.)


آیا می خواهید همه اخبار و نظراتی که سالن ارائه می دهد مرور روزانه داشته باشید؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


اما علیرغم تمایل ناپایدار آن به آسیب رساندن به خود، علیرغم ماهیت متغیر و دست و پا گیر آن، نوار ویدئویی نیز جاودانه است و برای پسر نسل Z من به عنوان یک شی مهم قابل تشخیص است، اگر هیچ چیز دیگری نباشد. مصنوعي كه سوالاتکه حضورش فراتر از شکل فیزیکی، پلاستیکی و قابل پاک شدنش ادامه دارد.

و از آنجایی که حال و گذشته آرشیو 81 با هم محو می‌شوند، داستان فوریت «جایی در زمان» به خود می‌گیرد و برای فصل دوم به خوبی تنظیم می‌شود، شبیه به قلب جوهری کورنلیا فانک در یک محیط ابدی دیگر: کتاب‌ها.

در سال 1981، باگلز “Video Killed the Radio Star” را در اولین ویدئویی که از MTV پخش شد، کانال موسیقی که در “Archive 81” ظاهر شد، خواند. منظورم این است که ممکن است.

داستان های بیشتری مانند این:

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort su tesisatçısıkuşadası escortbetroad