سیلندر ماشین چیست؟

پیستون از دو فرآورده آلیاژ آلومینیوم و یا آلیاژ چدن ساخته می شوند که هر کدام با مزایا و معایبی هستند. درصورتیکه پیستون پهن یا این که قطر تبارک را کنار پیستون اهمیت قطر بسیار کم قرار دهیم ( شاتون یک اندازه باشد ) , پیستون فورج شاهد همین خواهید بود که قدرت تولیدی زیاد زیادتر از قدرت پیستون لاغر هست . همانطور که میدانید بهترین دسته برای این وسیله , پیستون جک s5 پیستون لاغر کلیدی شاتون به شدت کوتاه می باشد تا بتواند سرعت دوچندان زیادی را ایجاد نماید . در پایین پیستون ، سوراخی در جهت عرض پیستون ایجاد شده می باشد ، همین ترک جهت اتصال پیستون به شاتون ساخت شده است. همین قطعه، داخل رخنه های موجود در بوش سیلندر به رخ عمودی حرکت می کند. اجازه می دهد هوا به گوشه و کنار سیلندر وارد شود. دیواره پیستون در این تراز پایینی گرد و به رخ بیضی طراحی می‌گردد که ضمن مهیا آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط همین قطعه در اثر حرارت بالای محفظه احتراق، کاملا فرم استوانه به خویش میگیرد. همین موضوع به این دلیل می ­باشد که سرسیلندرها در اتاق احتراق قرار دارند و به راحتی ذیل تاثیر حرارت قرار می­ گیرند. این موتورها در عین کوچکی و قلیل حجمی قابلیت دور گیری سریعی داشته و هم دارای گشتاور سرعتی می باشند (منظور این که عجله دهی اتومبیل را در دورهایی زیر نیز به راحتی میسر نمایند). می بایست توجه نمود که حلقه باید به راحتی در شیار رینگ پیستون قرار گرفته و جای حرکت داشته باشد. این نوع از طریق قرارگیری سیلندر ماشین فقط به جهت موتورهای هوایی (موتورهایی که فقط بر روی انواع هواپیماها کارگزاشتن می شوند) بوده و موتورهایی میباشند که بایستی به وسیله هوا خنک کاری بشوند. در نتیجه حرارت موتور از بین سیلندر و پیستون در تبادل قرار می­ گیرد. زمانی که پیستون سرد است، مقدار لقی آن نیز ارتقاء پیدا می ­کند، همین هنگامی اتفاق می ­افتد، که موتور خاموش است، البته وقتی موتور حرکت کرده و حرارت ساخت می­ کند، پیستون، پرسرعت انبساط پیدا کرده و لقی نیز برطرف می­ گردد. حالا برای توقف ماشین نیاز به عضوی می باشد که نیروی اصطکاک منفی (مخالف حرکت گردشی چرخ) را به جهت ما ایجاد کند، این کاربر لنت اسم دارد. حالا برای توقف اتومبیل نیاز به عضوی میباشد که نیروی اصطکاک منفی (مخالف حرکت گردشی چرخ) را برای ما ایجا کند، این عضو لنت اسم دارد. دریک طرف آن، لنت تکیه میکندودرطرف دیگرش،فقط یک پیستون هیدرولیکی وجود دارد، که در پشت سر لنت دیگر قرار میگیرد. بوستر پیستون بزرگی داردکه در موقع استعمال از ترمز طرف جلوی آن(سمت سیلندر اصلی) به خلا موتور وطرف عقب آن، به فشار جو دارای ارتباط است. فشار گازهای محترق شده پیستون را به طرف ذیل میراند. سیستم اگزوز خارج کرد گاز حاصل از احتراق سوخت دوچندان دارای است که این فرمان اهمیت انتقال گازهای زائد از سیلندر موتور به درون منیفولد خروجی و آن گاه منبع حیاتی اگزوز که صدا را کمتر میدهد شکل میگیرد. این آلودگی می تواند منجر به خراشیده شدن سیلندر و در غایت خرابی آب بندها شود. پارگی موتور به معنای ایجاد ترک در بدنه و درز موتور میباشد که در اثر عوامل متعددی نظیر گرم شدن بیش از حد موتور یا سرد شدن ناگهانی آن رخ می دهد. در بعضا از مواقع فرآورده سیلندرها را از چدن خاکستری یا آلیاژی از چدن می­ سازند. پیرایش سیلندرها در اکثر موتورهای 4 سیلندر جهان به همین رخ است. علت نامگذاری سیلندر خشک، دیواره سیلندر می ­باشد، که حساس توجه به ضخامت مشخص دیواره سیلندر به طور مستقیم اهمیت آب خنکاری نمی­ شود. در این نحوه به زمان تعمیر، دیگر نیاز به بده بستان پیستون نخواهد بود، این در حالیست که در تعمیر سیلندر خشک، بی تردید باید پیستون تعویض گردد. انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر: همانطور که در بالا تیتر شد دمای پیستون به هنگام عمل به شدت افزایش مییابد و باید دمای آن کمتر پیدا کند که رینگها در این دستور تاثیرگذار بوده و اهمیت انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایینتری دارااست به کاهش دمای پیستون یاری میکند. کارایی پیستون به جهت موتور کلیدی است، به این استدلال برای سهولت حرکت پیستون باید لقی در بین پیستون وسیلندر برطرف شود و مابین آن ­ها روغن­کاری گردد تا فاصله برطرف بشود. کالا واشر سرسیلندر باید به این صورت باشد که مقدار حرارت دریافتی را در خویش نگه ندارد و به بیرون بفرستد، به این دلیل محصول آن از مس و فولاد و همینطور آزیست می ­باشد. همین فشردگی آنچنان زیاد میباشد که سبب ساز تولید حرارت زیاد بالا میگردد. در اینجا عمده به تحلیل وب تارنما پیستون صنعتی.

ایندکسر