راهنمای پیستون برتر!

Seneca V مدرن یکی از از صندلی ها را به نفع یک مرکز سرگرمی/سرگرمی اختیاری رها کرده است. سایر تغییرات Seneca III شامل ورقه ابزار نو و مدرن تر، جلوپنجره یک تکه و سوئیچ به فلپ های الکتریکی بود. پرواز در طول بالا و پرسرعت اما خوب است، ولی رانندگان دوقلو بیشتر نگران کارایی موتور در طول بالا هستند. از آنجایی که هواپیما مهم قطعات ضد چرخش بود، نگرانی در مورد موتورهای اصلی هم وجود نداشت. با کنترل‌ها و موتورهای بهبودیافته، Piper Seneca II همچنین کلیدی مخازن سوخت مهم برد گسترده اختیاری بود که سوخت قابل به کار گیری را از 93 به 123 گالن ارتقا داد. Packard حدود 57000 موتور مرلین ساخت کرد که بیش از یک سوم تمام ساخت مرلین است. همانطور که هوانوردی آمریکای شمالی هیچ زمان خیال نمی کرد که موستانگ های آن ها همچنان پرواز کنند، رولز رویس احتمالاً هرگز فکر نمی کرد که نیروگاه زیبای مرلین آن ها همچنان در “خدمات خط مقدم” در قرن بیست و یکم باشد. قرار بود Seneca III 1981 اهمیت همان دم T و بال مخروطی لنس باشد، ولی پایپر متوجه شد که میزان مرغوب بودن پرواز آن‌طور که کمپانی انتظار داشت، نیست. ایلرون ها برای هواپیماهایی کلیدی میزان آن فراوان عالی میباشند و به نیروی اعمال مقداری نیاز دارا‌هستند – تقریباً نیمی از مهاجرت چوب – به جهت آغاز شتاب چرخش سریع. اما، شما فقط می بایست ابزار را به مدت 10-15 ثانیه در سوراخ عمل کنید. هنگامی شروع می شود دوچندان خوب است، چون کلیه جا دود است، روغن اجباری تقریباً فورا روی شیشه جلو پاشیده می شود، و پانل ابزار تمامی جا می لرزد چون دیگ ها دارای یکدیگر مخالف میباشند تا هنگامی که موافقت کنند همانطور که باید و چیزها بدود. صاف کردن. اساسی ردوبدل روغن شکستگی، ناخالصی هایی که از عصر شکستن در روغن وجود خواهد داشت، پاک می شود. به یاد داشته باشید که “خلاء نهایی” که بوسیله سازنده پمپ در دفترچه راهنمای پمپ ذکر شده است، وقتی که پمپ تازه هست و از روغن پمپ خلاء تماما تمیز و کاملاً گاز زدایی شده به کار گیری می کند، اساسی یک گیج خلاء کالیبره شده میزان گیری می شود. در صورتی که شما هر جور سوالی در رابطه دارای چه جایی و روش استعمال از پیستون شاپ دارید، می توانید اساسی ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر