راهنمای جامع طراحی و قفسه بندی فروشگاه آجیل فروشی- گروه صنعتی دی

میزان بالای جذب مشتری به داخل فروشگاه می تواند به فروش دکوراسیون داخلی مغازه تجهیزات پزشکی بالاتر مغازه بیانجامد. ما در کنار شماییم تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید ، بهترین چیدمان را با استفاده از اصول صحیح دکوراسیون فروشگاهی انجام خواهیم داد و با توجه به تجربه بالای تیم طراحی و اجرا قطعا فروش شما را بالاتر خواهیم برد. سعی کنید آنقدر خوب ویترین مغازه را بچینید که اشتهای افراد تحریک شود ، در این راه می توانید از مواد مکمل استفاده کنید ، گوشت های به سیخ کشیده شده و زعفران خورده ، شیشه های سس و خیار شور در کنار رول های بزرگ کالباس و سوسیس می تواند یادآورخاطرات خوشمزه افراد در دورهمی ها باشد و آن ها را به خرید سوق دهد. هر چیزی که می فروشید باید رنگ آن به چشم بیاید ، در فروشگاه مواد پروتئینی معمولا رنگ ها قرمز ، صورتی و سفید هستند بنابراین سعی کنید رنگ محصولات به چشم بیاید و با طراحی و رنگ آمیزی فضایی شلوغ جلوه محصول را خنثی نکنید مثلا در و دیوار های آبی و سبز و زرد اصلا مناسب چنین فضایی نیستند. در دکوراسیون فروشگاهی حتما سعی کنید از رنگ خاکستری برای پس زمینه استفاده کنید چراکه استفاده از رنگ خاکستری، فضایی خنثی به شما خواهد داد.

استفاده از رنگ های خنثی در طراحی و دکوراسیون یک فضای تجاری، تجربه ای موفق است. در همین راستا می توانید نیمکت و صندلی ایجاد شده را با استفاده از گل و گیاهان متفاوت به صورت خلاقانهای تزئین کنید تا از این جهت بتواند جلوه زیبایی برای مغازه گل فروشی شما به همراه داشته باشد. فرقی نمیکند خودتان مالک و مدیر مغازه لوازم آرایشی خودتان باشید یا صرفا مسئول یک غرفه در یک فروشگاه بزرگ باشید، در هر صورت رعایت اصول چیدمان محصولات در فروشگاه باید جزء اولویت های اصلی شما باشد. پس با توجه به رقابت سنگینی که در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد، باید به اصول و عوامل زیادی توجه کرد. پس با توجه به اهمیت این بازار و رقابت سنگینی که بین فروشندگان و مغازههای مختلف وجود دارد، رعایت برخی نکات هر چند ساده میتواند تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و افزایش میزان فروش داشته باشد. برخی اوقات مشاهده میکنیم که یک فروشگاه لباس فروشی یا… در این مقاله از ایرانادکور به بررسی دکوراسیون فروشگاه پروتئینی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. از این جهت می توانید میزان حس مثبت افراد را تقویت کنید. فروش مواد غذایی باید همراه با زیبایی باشد ، این زیبایی می تواند با برانگیخته کردن اشتهای افراد رابطه مستقیم داشته باشد ، تلاش کنید نظم و قرینگی را حتی درون یخچال بکار ببرید.

مغازه الکتریکی و ابزار فروشی یکی از مکان هایی است که با حرفه ای ها سروکار دارد و حرفه ای ها هم به نظم در چیدمان ابزارآلات توجه ویژه ای دارند. فروشنده هایی با لباس فرم براق و تمیز ، یخچالهایی درخشان و کف و دیوارهای برق افتاده و خوشبو نشان از اهمیت دادن به مقوله بهداشت است ، پس اصل اول رعایت واقعی بهداشت و نمایش آن به مشتری است ، قطعا پدر یک خانواده از فروشگاهی گوشت خواهد خرید که از بهداشت آن اطمینان داشته باشد. شما می توانید با قرار دادن وسایل و قطعات تزیینی خاص یا المان ها و شاخص هایی که مردم با آن آشنا هستند و جلب توجه می کنند در قسمت هایی که از بیرون مغازه به خوبی دیده می شوند، جمعیت عبوری از مقابل فروشگاه را به داخل جذب کنید. این است، که به واسطه طراحی منحصر به فرد، یک گل فروشی بتواند افراد را به خود جذب کند و از این جهت بتواند سایر نماهای موجود در کسب و کار خود را جلوه خاصی ببخشد. استفاده از فضای آزاد برای به نمایش گذاشتن محصولات و جلب توجه آنها یکی از چندین استراتژی جذب مشتری در این شیوه دکوراسیون داخلی است.

پیش از آن که فضای داخلی فروشگاه ساخته شود، این عینکفروشی با هنرمندان تازهکار همکاری میکرد و مغازه خالیاش را بعنوان فضای نمایشگاه آثار این هنرمندان در اختیار آنها قرار میداد و همین موضوع در گرایشهای بعدی این فروشگاه به طراحی هنری فضای داخلی آن اثرگذار بود. فراموش نکنید که حتما باید به نام گذاری فروشگاه خود نیز توجه داشته باشید. چه صرفا قصد مراقبت از پوست و موی خود را داشته باشید یا بخواهید زیبایی خود را دوچندان کنید و بدون توجه به جنسیت، حتماً در زندگی خود از محصولات مختلف آرایشی استفاده میکنید. برای مثال محصولاتی که در استندهای روبروی ورودی مغازه چیده شدهاند از اهمیت بالایی برخوردارند چون مشتری به محض ورود به مغازه این محصولات را مشاهده میکند. ویترین اصلی مغازه، بیانگر سبک کلی و کیفیت محصولات مغازهی شما است و در دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار است. در مقابل هنگام به نمایش درآوردن محصولات ساده و معمولی باید سعی کنید با استفاده از المان های جذاب نظر مشتری را به این محصولات جلب کنید. هر فروشگاهی که با مواد غذایی در ارتباط باشد ، باید بتواند با رعایت بهداشت و حساسیت نشان دادن بر روی المان های بهداشتی ، احساس تعهد خود را در برابر سلامت مردم بیان کند ، غذای سالم و بهداشتی در محیطی تمیز ارائه ای است که مشتریان مواد غذایی نیاز دارند و می خواهند آن را ببینند و دریافت کنند تا اعتمادشان جلب شود.

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید