آنچه باید درباره برنامه بدنسازی 6 روز در هفته بدانید

ولی صرفا پزشک معالج کارشناس میتواند به شما بگوید که چه مقدار از آنان را میتوانید برنامه بدنسازی جلو بازو حرفه ای به کارگیری کنید. همینطور اگر همین شیوه سوای بررسی متخصص انجام شود به احتمال مضاعف شخص در گیر بیشتمرینی (overtraining) خواهد شد که سرانجام معکوس میدهد. همچنین از قبل برنامه ریزی کنید و مطمئن گردید که تجهیزات می توانند وارد خانه شما بشوند، بدون اینکه مشکلی ایجاد کنند. قبل از خرید کردن تجهیزات تناسب اندام، مطمئن گردید که فضای کافی به جهت قرار دادن آن در اختیار دارید. همین که شما نیاز به یک برنامه بدنسازی مبتدی و تازه کار دارید یا این که برنامه تمرین بدنسازی حرفه ای ، برنامه بدنسازی حجم ، برنامه تمرینی فیتنس و یا برنامه بدنسازی خشک و یا این که حتی برنامه بدنسازی بانوان یا این که برنامه تمرین آقایان دارید تماما متفاوت بوده و به رخ کاملا منقطع طراحی شده و بوسیله تیم مربیان تن ورز، تحلیل و آخرین خواهد شد. بعد از دریافت برنامه بدنسازی و طی تمرینات و بر مبنا جور کارایی شما و برخورد و عکسالعمل بدنی شما، در شکل نیاز، برنامه تمرینی و یا این که برنامه غذایی شما اصلاح خواهد شد. همین هدف میتواند دوره بدنسازی و یا این که فقط یک رژیم غذایی لاغری و یا این که فیتنس باشد، می تواند جهت افزایش وزن و چاقی، برنامه افزایش حجم و یا بادی بیلدینگ باشد، می تواند دوره بدنسازی فوتبال بوده و یا هر ورزش دیگر. من توانستم بالاتر از سوخت و ساز تن قدم برداشته و در آن سالها وزنم را ارتقاء دهم، اما اشتباهاتی نیز داشتم و آرزو می‌کنم دانشی که در اکنون حاضر دارم را آن روزگار داشتم تا بجای رسیدن به پاسخ سوالاتم اصلی انجام امتحان و اشتباه زمانه بیشتری را ذخیره میکردم. تمرینات قدرتی به در اختیار گرفتن ارتقا وزن یاری می کند، سلامت قلب را بهبود می بخشد و همچنین به مبارزه مهم آرتریت، دیابت و افسردگی یاری می کند. به تیتر مثال، تمرینات قدرتی به جهت عضله سازی و تقویت استخوان ها اصلی هست و کل تیم های عضلانی اهمیت مثل بازوها، پاها، پشت و شکم را یک برنامه بدنسازی برای چربی سوزی تمرین می دهد. به گفته احمد در‌حالتی که بتوانید در مدت دو ماه، تمرینات و تغذیه قابل قبولی داشته باشید، تغییرات با را در خود ساخت می کنید و اگر شکم پهلو دارید، در مدت دو ماه، به طور کامل از میان می فرآیند و می توانید ماهیچه ها سینه، سرشانه و بازویی و همچین عضله ها باسن به جهت بانوان را کاملا حجیم و فرم دار کنید.

ایندکسر